Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa ja itkettää

Vierailija
07.03.2010 |

Vaikka ulkona paistaa aurinko ja kevät alkaa lähestyä, tunnen itseni vaan niin älyttömän väsyneeksi ja epäonnistuneeksi. Miehen kanssa riidellään koko ajan ja mietitään jatkaako vai ei. Välillä ollaan maailman onnellisimpia, mutta sitten taas kun ollaan jostain eri mieltä niin koko maailma romahtaa ja tapellaan ihan kauheesti. En jaksais tätä ylä- ja alamäkeä näin rajuna...kolme vuotta sitten kokemani avioero vei jo voimia ja nyt taas pitäisi olla selvittämässä tätä elämää. En vaan jaksa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edes luette tämän vaikka yhtään lohdutuksen sanaa en olekaan saanut. Eikä mulla ole nyt ketään jolle puhua.

Vierailija
2/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hae masennuslääkkeet ja kokeile auttaako, oliko sittenkin kyse sinun masennuksestasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani lääkkeiden tarpeessa. Mitta mistä tiedän onko mies mulle oikea vai väärä? Kun välillä hän tuntuu oikealta ja välillä taas aivan väärältä...

Vierailija
4/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko toinen oikea vai väärä? Entä jos päättäisi että yhdessä ollaan ja myötä ja vastamäkeä tulee välillä kaikille? Onko teillä lapsia?

Vierailija
5/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisitte erillenne, mutta ette eroaisi. Tai vaikka kotonanne muutaisitte eri huoneisiin nukkumaan. Muutenkin ota omaa aikaa, niin saat muutakin elämää kuin vain miehen kanssa riitelyn. Tällöin nuo riitelyt voisi laimentua, vaikka olisittekin erimieltä asioista. Riitely on kuitenkin välillä hyväkin asia.

Vierailija
6/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla ihana tyttö edellisestä liitosta.

Ei me joka sekunti sitä mietitä, mutta tuntuu että aina kun ollaan eri mieltä niin mies on valmis lähtemään. Hän hokee sitä että on väärä mies mulle. Olen alkanut sitä itsekin epäillä, vaikka ikinä en ole niin onnellinen ollut kuin hänen kansaan silloin kun menee hyvin. Mutta meidän riidat on ihan kamalia ja siitä seuraa ahdistava kamala ilmapiiri moneksi päiväksi.

Vierailija
7/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keskustelemaan jollekkin työpaikkalääkärille tms.

Ja keskustelu miehen kanssa ois hyvä juttu ja jos keskustelu miehen kanssa ei onnistu aikalisä suhteeseen ois paikalla.

On off suhde on raastavaa henkisesti ja ei tee päälle hyvää.

Mieti MITÄ itse haluat.

Tsemppiä!!

Vierailija
8/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelle samat asiat. Hänen kanssa ollaan paljon puhuttu, mutta puhuminen päättyy riitaan ja siihen että hän on hiljaa tai lähtee johonkin. Ei saada asiaa koskaan loppuun.

Sitten hetken aikaa menee taas aivan helkutin hyvin kunnes joku pieni asia kärjistyy.

Mä haluan itselleni pysyvän perheen, en mitään on-off suhdetta. Enkä halua mitään aikalisää, se ei ole vaan mun juttu.

Pitäis vaan saada taas jostain kiinni ja elämä hallintaan. Olen vaan niin väsynyt että en meinaa selvitä arkipäivän asioista. Mies ei tätä ymmärrä.

Vierailija
9/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin meistä lisääntyvä valo aiheuttaa masennusta! Jotkut meistä vain on pimeän lapsia..

http://www.kaleva.fi/plus/juttu785192_page0.htm

Kannattaa käydä jossain juttelemassa aiheesta ja ei kannata suoraltakädeltä tuomita lääkkeitä..

Vierailija
10/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkin, mutta luulen että olen ennemminkin kaamosmasentuja... tänä keväänä vaan tuntuu tosi hankalalta olo. Kai se on tämä jatkuva ylä- ja alamäki kun juuri kuvitteli saavansa kaoottisen elämän järjestykseen.

Vierailija
11/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ette vaan osaa riidellä rakentavasti. Sopikaa joistain pelisäännnöistä - siis kuuntelette rauhassa toisen mielipiteen jne. Hae kirjastosta joku parisuhdeopas ja lue se ajatuksella.

Jos elämä on muutenkin stressaavaa, se heijastuu parisuhteeseenkin. Olisiko nyt pysähtymisen paikka? Onko asiat muuten kunnossa? Voisitteko mennä yhdessä vaikka kylpylälomalle?

Vierailija
12/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen itsekin yrittänyt. olen lukenut aiemmassa elämässäni paljon parisuhdeoppaita. Olen myös yrittänyt saada miehen niitä lukemaan..hah. En ole itsekään ehkä paras riitelijä kun itken ja huudan ja mies ei voi sietää sitä. Hän taas ei haluaisi riidellä ollenkaan ja pakenee tilanteita. Hankala juttu.

Kylpyläloma olisi varmasti ihana ja tekisi hyvää. Minulla vaan ei ole sellaiseen varaa. miehelläni olisi mutta hän ei halua käyttää omia rahojaan yhteisiin juttuihin - paitsi tietysti pakollisiin.

Vierailija
13/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelyn jälkeen ei saa jäädä pitämään vihaa moneksi päiväksi vaan asia pitää sopia juttelemalla ja lopuksi sovinto hali ainakin. Meillä on sääntö miehen kanssa, että nukkumaan ei mennä riidoissa. Se mököttäminen pitää lopettaa viimeistään sängyssä. Molempien pitää oppia joustamaan ja tulla toista vastaan asiassa.

Miehelläsi on selvästi huono itsetunto ja hän kokee tekevänsä koko ajan väärin asiat. On vaikea elää tuollaisen ihmisen kanssa ja se, että sinä alkaisit syödä masennuslääkkeitä ei auta asiaan mitenkään. Yritä kuitenkin tiedostaa asia ja vältä miehen syyttelyä ja arvostelua. Muista myös kehua häntä.

Ehkä miehesi pitäisi syödä niitä masennuslääkkeitä.

Vierailija
14/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa itsetuntoa, vaikka minä näen sen kilometrien päähän. Hän on kyllä muutaman kerran sanonut että minä olen sen sitten tuhonnut koska hänellä no aina ennen minua ollut hyvä itsetunto...

Hän haluaa lopettaa keskustelun ennen kuin se muuttuu riidaksi. Hän vaan on sitten puhumatta. Siitäkö minä sitten raivostun ja alan itkeä ja huutaa. En vain saa unta jos ei aisaa selvitetä. Hän taas haluaa mennä nukkumaan ja antaa asian olla.

Olen yrittänyt puhua hänelle monessakin mielessä järkeä parisuhteesta, mutta seinille puhun... ei hän ole valmis tekemään mitään. Hän on elänyt tähän astikin välittämättä muista ihmisistä ja kai aikoo jatkaa linjaansa. Mua ahdistaa ja pelottaa vaikka rakastankin häntä valtavasti. On hänessä paljon hyvääkin. En vain voi ymmärtää häntä monessakaan tilanteessa...

Vierailija
15/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa miehesi samanlaiselta kun omani.

Ennen vatvoin, puhuin ja märehdin kaikkea.

Nyt lopetin parisuhteesta puhumisen kokonaan en enää vatvonu joka asiaa ja hyvin menee.

Ahdistin miehen nurkkaan puhumisella ja parisuhteesta puhumisen.

Sanon jostain niin jos ei auta annan asian olla.

Olen asian kanssa sinut hyväksyn miehen juuri sellasena kuin on, vikansa hänellä on.

Kokoaikaisella puhumisella saat miehellesi pahan olon ja ennenkaikkiaan itsellesi.

Jos hän ei halua muuttua anna mennä!

Harvemmin ketään saa muutettua semmoiseksi että olisi tyytyväinen :)

RELAAAAA!!!

Vierailija
16/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sun mieli piristyisi.

Vierailija
17/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitelemisenne ei taida olla kovin rakentavaa. Miksi sä huudat ja itket? Mun mielestä tuollainen Sitten pragmaattisempia kommentteja:

Niin kuin joku jo totesi, sun/teidän tavat riidellä ei vaikuta rakentavilta. Huutaminen ja riitely ei kuulu kuvioon, kun käsitellään tavanomaisia parisuhteeseen liittyviä asioita. Toki jos kyseessä on kriisi, esim. pettäminen tms. Sanoit kuitenkin alkavasti itkeä ja huutaa siinä tilanteessa, kun miehesi ei halua jatkaa asian selvittelyä. Mies ei varmaan halua jatkaa juuri siksi, että odottaa sun seuraavaksi alkavan itkeä ja huutaa...

Joku puhui huonosta itsetunnosta, ja tämän vahvistit sanoen, että mies usein sanoo olevansa sulle väärä mies. Musta se itsetuntokortti vaikuttaa tuulesta temmatulta. JOs mulle huudettaisiin ja itkettäisiin keskustelutilanteissa, olisin itsekin sitä mieltä, että olen väärä nainen vastaparille.

MIksi ihmeessä te riitelette? Mikä mättää?