Ketä teillä on kotona juuri nyt? Mitä teette?
Minä istun koneella ja vauva nukkuu.
Mies lähti viihteelle.
Kommentit (69)
ja mies tekee töitä ja katsoo samalla tv:tä työhuoneessa. Mä surffaan netissä ja katselen samalla toisella silmällä tv:tä.
Kello on meillä vasta 20.54
Kahdeksan jälkeen jo jossain perheessä kolme isointa lasta nukkumassa. Tämä ei sitten ollut krittiikkiä, huomio vain :-)
Meillä kotona minä, mies ja pojat 2 ja 5v. Pojat nukkumassa, mies ja minä sohvalla tv auki, läppärit sylissä. Kuulostaa vähän säälittävältä ;-) Äsken syötiin hyvä salaatti (miehen tekemä), nyt nautitaan punaviinistä. Kohta läppärit kiinni ja "laatuaikaa".
mies torkkuu jo sohvalla, koira sohvan vieressä, ja poika nukkkuu huoneessaan. Minä koneella ja kohta unille, jos tuo mieskin tuosta kainaloon hipsisi...
Mies varmaan tulee tuolta kun toi lapsonen nyt nukahtaisi
Minä ja nuorin lapsi kotona. Teen töitä ja lapsi nukkuu. Vanhempi lapsi yökylässä ja mies saunaillassa.
16-vuotias tytär nukkuu ja 10-vuotias poika nukkuu. Meillä on myös pojan saman ikäinen kaveri yötä ja sekin nukkuu :)
Koira makaa mun jalkojen juuressa ja ei kai ole unessa? Just lähdetään mekin nukkumaan.
Vauva ja mies nukkumassa ja minä "yllättäen" unettomana koneella. HUOKAUS
Mies nukkuu. Poika kaverin ja sen isän kanssa niiden mökillä. Tyttö kaverin luona yötä tossa viereisessä talossa.
Mies ja lapset nukkuu, koirat ja kissatkin ovat hetkeksi hiljentyneet. Minä unettomana vaan koneella roikun :)
MITÄ TARKOITTAA: "SVEA MAMMA NUUMA"?
Minä istun koneella ja vauva nukkuu.
Mies lähti viihteelle.
Joten vastaan uudestaan: Kaikki kotona, kuopus päikyillä, isommat (2kpl) touhuilee omiaan, mies pelaa x-boxia hetken ja minä olen tässä... Kohta lähdetään haltialaan elukoita katteleen jos vaan ilma pysyy yhtä aurinkoisena..
vauva istuu tärinäsitteris ja iskä pelaa xboxil.mä tönötän netissä:D
kohta kahvii ja pasteijoita,nams
vanhenpi tyttö tiskaa, kuopus hyppii tarmpalla ja käy välis pulahtamassa uimassa. Mä palstailen ja korat nukkuu mun jaloissa.
Mies ulkomailla työmatkalla.
Mutta mies, lapset ja koira nukkuu mutta mä vain hörhellän yksin hereillä pikkuhiprakassa ja roikun av:lla
luuletsä niinku että mulla ei ois kaikki kotona vai?? siis vähän hölmöö kysyy palstailevalta mammalta että mitä teet. no palstailen tietenkin... höhhhöh.
Mä yksin yössä koneella ja tuntuu myös kun olisin aivan yksin av-palstalla. Onko kukaan hereillä?
läppärit sylissä, kohta meen tekemään pientä iltapalaa.
Mies istuu siskonsa ja isänsä kanssa sohvalla ja juttelevat. Itse tulin koneelle tsekkaamaan koneelle "sähköpostit".