Ketä teillä on kotona juuri nyt? Mitä teette?
Minä istun koneella ja vauva nukkuu.
Mies lähti viihteelle.
Kommentit (69)
Kolme isointa on nukkumassa, mies katsoo televisiota ja minä koneella. Nuorin puuhailee omiaan tuossa vieressä.
Minä aion kohta leipoa ananaskakkua kun alkoi älyttömästi tekemään mieli:)
koneella surffailen. mies ja lapset on mummulassa. tulevat kohta.
Lapsi nukkuu, mies katsoo telkkaria, minä istun koneella ja syön samalla, kun lähden kohta yövuoroon töihin..
Mies katsoo televisiota, minä koneella, lapset nukahtivat juuri.
lapset katsovat meidän isä on parempi kuin teidän isä ja minä tulin koneelle kun en jaksa katsella, vilkuilen vain välillä. Lapset kylläkin näyttävät venyttelevän samalla.
nuorempi sängyssä jo.
Minä koneella.
Pienimmät lapset saimme juuri unille ja koululainen katsoo televisiosta "meidän isä on parempi kuin teidän isä" -ohjelmaa ja minä koneella ja mies autotallissa puhelimessa ja taitaa ottaa pari oluttakin, muttei ole lähdössä baariin.
mies pelaa Guitar Heroa koululaisten kanssa ja minä töllään American Idolia tässä samalla.
saunassa, nuorin nukkuu ja vanhempi kattoo uutta dvd,tä minkä sai tänään , pikkusysteri yökylässä meillä ja odotetaan et päästää saunaan kun mies tulee pois. sit pitäis ruveta pelailee jotain kun saadaan esikoinen sänkyyn vartin päästä.
eikös kukaan muu suomalais perhe sauno??
mies on työmatkalla ja esikoinen kaverilla, tulee varmaan kohta :D
eikös kukaan muu suomalais perhe sauno??
melkein aina sauna mutta ei enää tähän aikaan... Kuuden maissa saunottiin koko perhe.
Pojat on saunassa.
Me ukon kans tultiin just makkarista.....
kotona, minä katson lasten kanssa american idolsia, mies on omalla koneellaan.
koko perhe 2 aik ja 3 lasta ollaan kotona, kaksi nuorinta kattoo "meidän isä on parempi kuin teidä isä", just syötiin iltapalaksi pitsaa, surffailen tässä samalla kun en jaksa telkkuakaan katso
mies makaa sängyllä ja kattoo golfia, mä olen koneella ja kuuntelen musaa. KOhta varmaan kone kii ja sänkyyn:-)