Olipa OUTOA?? Naapurin ukko YKSIN lasten elokuvassa??
Koko elokuvasali täynnä lapsia+vanhempia ja sit meidän seinänaapuri,40v+ yksineläjä ukko (hieman outo muutenkin...) siellä. Istui yksin muutaman penkin päässä musta ja lapsista...
Jäi mietityttään,et miksi ihmeessä.
Kommentit (9)
Moni aikuinen harrastaa piirrettyjä, keräilee dvd:tä jne. Ei mua ihmetytä. Vaatii ukolta rohkeutta mennä sinne lasten joukkoon.
käy useinkin katsomassa lasten elokuvia. Kuitenkin yleensä ne alkuperäiset dubbaamattomat versiot... Mutta siis mikäs siinä jos tykkää lastenelokuvista.
elokuva siis...
Tuo on vähän hämärä tyyppi muutenkin. Sellainen jatkuvasti tuulipuvussa kulkeva hissukka joka välttelee katsetta rappukäytävässä.
ap
mutta hyvällä tavalla. Ehkä hän toivoisi, että hänelläkin olisi lapsi jonka kanssa käydä katsomassa tuollaisia elokuvia. Ei mitään laitonta siis.
Pitäisikö naapurin ujo ja yksinäinen poikamies julistaa nyt tämän perusteella pedofiiliksi?
Tai muuten vaan tykkää elokuvasta/ räppääjästä? Kirjottaa arvosteluja johonkin julkaisuun? Ei ollu muutakaan tekemistä? Sai ilmaisen lipun? Piti ottaa kummilikka mukaan, mutta tulikin kipeeksi ja liput oli jo? Oli isomman joukon mukana, muttei saanut paikkaa samalta riviltä?
lapset eivät halunneet lähteä. minä nimenomaan halusin tuon elokuvn nähdä, ihan jo "näyttelijöiden" siis eppunormaalin poikien suoritusten takia. ei outoa ollenkaan
minä, mieheni ja ystäväni kävimme katsomassa Lentävää Linnaa, ei katsomossa ollut yhtään ainoaa lasta, kaikki olimme pari-kolmekymppisiä ja ilman lapsia liikenteessä. Vaikka lastenleffa toi olikin. Nykyään aikuistenkin on sallittua pitää lastenleffoista. Anna miehen olla ja nauttia hyvästä kulttuurista.