Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät rv 24? Kuinka iso maha silloin mahtaa olla?

Vierailija
06.03.2010 |

Menemme naimisiin ennen kuin lapsi syntyy. Silloin olen rv 25, nyt rv 12. Kuinka iso maha voi silloin olla? Millaisen puvun voisi ostaa / teettää / vuokrata? Kuinkahan paljon puvun teettäminen voi maksaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin itse naimisiin viikolla 23+3 ja olin kyllä tosi pikkuinen. En usko, että raskautta olisi voinut edes päätellä ulkonäöstäni. Kaikki tosin tiesi asiasta ja pukukin sitten lopulta oli sellainen jossa oli kasvun varaa. Mä käytin puvun ompelijalla viikkoa ennen, joten sain sen juuri sen kokoisena kuin halusin. Painoa raskauden alusta oli tullut 2 kiloa eli ei sitä läskiäkään nyt ihan hirveästi pitkin kroppaa ollut...

Ihania häitä sinulle!

Vierailija
2/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun nuo raskaudet ei oo yhtään painuneet sisäänpäin, vaan alusta asti kaikki mahan kasvu tapahtuu eteenpäin. Monella on synnyttämään mennessä sen kokoinen maha kuin minulla puolivälissä raskautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla viikolla menin itse naimisiin ja kyllä mulla oli selvästi erottuva vauvavatsa(sf 23 eli kohtu oli jo yli navan), tämän mahdollisen kasvun otinkin huomioon jo pukua sovittaessa, koko kasvoi puvusta vain yhdellä siihen mitä olisin ottanut jollen olisi ollut raskaana, mutta takana olevat nyörit auttoivat kyllä puvun istuvuuteen ja näyttävyyteen todella hyvin. suosittelen ehdottomasti nyöritettävää pukua. Minusta ei huomannut häissä eikä myöhemminkään edestä/takaa päin että olisin ollut raskaana, mutta sivusta päin näkyi jo häissä todella hyvin. Nyörit takana antavat jo suuren liikkumavaran puvun mahtumisen kanssa. Onnea odotukseen ja häihin :)

Vierailija
4/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tosiaan vaikuttaa kohdun asento, lapsiveden määrä ja vatsalihasten kunto. Jos on kovin eteenpäin kallistunut kohtu ja paljon lapsivettä, niin kyllä se maha vaan pongahtaa esiin.

Hääpukuja saa myös äitiysversioina

http://www.isabellaoliver.com/maternity-clothes/occasion/maternity-brid…

Mulla oli tuon kuvan oikeanpuoleinen versio mustana iltapukuna ja se oli hian tyylikäs vaihtoehto.

Vierailija
5/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan näinä päivinä huutikseen hääpukuni.

Se oli päälläni rv 22 kun minulla oli jo melkoinen pallo kannettavana.

Kaunis hieman shampanjaan vivahtava sävy.

Tyylikäs, ei mikään kermakakku. Käy parhaiten n. 155-165cm mittaiselle.

Vierailija
6/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kukaan edes huomannut vielä, että oon raskaana! Käytin vain pari tuumaa isompia farkkuja.

Vierailija
7/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen normaalisti kokoa 38. Ostin hääpuvun kokoa 40 joissa takana nyörit, näin säätövaraa oli hyvin. Ei kannata teettää pukua, nyörien kanssa saa mahanseutua ja vyötäröä säädettyä.

Vierailija
8/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudessa.

Vierailija
9/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli rintojen alta sitten vähän levenevä alaspäin. Mutta kun viikkoa ennen häitä sovitettiin oli sopiva, häissä jo tosi tiukka! Etenkin kun maha vielä turpoaa illan mittaan mitä se jo noilla viikoilla tekee.. Oli ihan huomattava vauvamaha mutta hyvin häät meni :)

Vierailija
10/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen nyt rv 24 ja mahani on kyllä aika iso - kohdun pohja tulee reilusti navan yläpuolelle joten vauva potkii jo tosi ylös. Paitsi maha niin sun rintavarustus voi olla kaksin-kolminkertainen tässä vaiheessa.

Puvun vuokraaminen ei ole sekään ilmaista, itse maksoin yli 500 euroa. Sillä rahalla saa teetettyä ties millaisen puvun! Itse melkein teettäisin puvun jos olisin raskaana. Mutta voithan sä käydä koettamassa niitä pukuja, katsomassa mieluista ja miettii et millaisen haluaisit. Kohdun kasvu on nopeimmillaan tuossa sun viikoilla nyt ja sitten just rv 23-26.

Vierailija
11/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiä on siinä vaiheess jo tasaisesti muualla, saattaa olla turvotusta jne.

Vierailija
12/12 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vatsasi on todennäköisesti vielä melko pieni. Mitä huonommat vatsalihakset, sitä aikaisemmassa aviheessa maha levähtää isoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän