Gallup: Käytätkö suodatin- vai pannujauhatus kahvia? Ikäsi?
Pitkään ollaan mietitty kaverin kanssa kahvin menekkiä ja liittyykö ikä. Siis Gallu tänne pystyyn ja toivon että viitsitte vastata.
En estään pysty, mut toivon ettei ketju menis väittelyksi vaan sisin vastauksia. Kiitti.
Siis
-pannujauhatus
-suodatinjauhatus
-molempia
Mä itse:
41
Pannujauhatus
Kommentit (14)
suodatinjauhatus tai espresso. Ikää 41 v.
En ole eläessäni tavannut alle kuusikymppistä, joka joisi pannujauhatusta. Ja nämäkin ihmiset ovat asuneet maalla. Täällä Helsingissä olen tavannut vain yhden ihmisen, joka on juonut vain pannujauhatusta. Hän oli (rip) syntynyt 1909.
Jos puuliesi on lämmitetty niin teen perinteiset pannukahvit, kiireessä suodatinkahvin.
ja melko usein teen espressokeittimellä.
pätevyydestä. Pannujauhatuskahvin osuus myynnistä on alle 10%, kun tämän ketjun perusteella saattaisi päätyä hyvin toisenlaiseen lopputulokseen.
pannujauhautus kahvia, niin miksi teette niin? Paremman makuista? MIkä on veden ja kahvijauheen suhde?
vaan teen mutteripannulla espressojauhetusta.
Ostan espresson papukahvina, jauhan itse ja keitän espressopannussa. Nautin espressona, lattena tai cappuccinona.
Arkisin juon tosin pikakahvia, mutta vain tiettyä merkkiä. Töissä menee suodatinkahvia.
Ikää 42.
Vieraille keitän yleensä suodatinjauhatus, joskus ostan pannukarkeutta ja keitän keittimellä.
syystä että meillä on kahvinkeitin, muuten tykkään että pannujauhatuskahvi paljon parempaa.
syystä että meillä on kahvinkeitin, muuten tykkään että pannujauhatuskahvi paljon parempaa.
en ole tullut ajatelleeksikaan noin tehdä,eikös se kahvinkeitin mene jotenkin pilalle siitä:D
Molempia käytetään. Mieluummin käytän pannujauhatusta, mutta kun käytän vielä mieluummin luomua, niin sitten käytännössä ei taas tahdo olla moista kuin pannujauhettua luomua.
Juhliin teen aina sekoitusta, olen siis täydellinen kahvifriikki.
Ikää on 36.
ei se mitenkään pilalle mene.. Pannujauhatus on kuitenkin rasvaisempaa, joten lasipannua joutuu ehkä useemmin pesemään.
ikää 32 v