1 siiderin av-mammat, hahhah!
Mistähän johtuu, että aina perjantai-iltaisin tänne alkaa sadella härskejä viestejä tyyliin "mua panettaa" ynnä muuta?
Näitä ei viikolla niinkään esiinny.
Onkohan se yksi saunasiideri joillakin hienoinen aliarviointi?
Kommentit (4)
saman asian.
Huomaa, että joillekin alkoholi on ongelma siksikin, että täällä säännöllisesti väännetään kättä siitä, voiko juoda viiniä (tietty vain viiniä, se on niin fiiniä), ennen kuin lapset menee nukkumaan. Ja tuleehan tuomitsevia vastauksia..
Minä join muuten eilen puoli pulloa viiniä + 5 keskiolutta eikä hävetä yhtään.
Se alkoholimäärä on ihan sama, ottaako sen salaa lapsilta muita tuomiten. Vai ottaako sen leveillen ja hehkuttaen, että minäpä tyttö se uskalsin eilen vetää lärvit ja ei hävetä yhtään.
Eli sama känni siitä tulee, juotko hienoa viiniä kuin vedät taskulämmintä kossua.
saman asian.
Huomaa, että joillekin alkoholi on ongelma siksikin, että täällä säännöllisesti väännetään kättä siitä, voiko juoda viiniä (tietty vain viiniä, se on niin fiiniä), ennen kuin lapset menee nukkumaan. Ja tuleehan tuomitsevia vastauksia..Minä join muuten eilen puoli pulloa viiniä + 5 keskiolutta eikä hävetä yhtään.
ihan ruokailun yhteydessä eikä lapset ruoka-aikaan nuku. Viini on ainoa alkoholijuoma joka minulle maistuu ja sekin kyllä vain sen lasillisen verran, se seuraava ei enää maistu yhtä hyvältä.
En siis pidä pulloja piilossa lasten aikana, koska sellaiseen piilotteluun ei ole mitään syytä.
tämän vuoden puolella laisinkaan.. Mie voin olla kaksimielinen ihan ilmankin ;)