Voiko häihin pukeutua mustiin?
Tässä se kysymys olikin. Kyseessä olisi musta tyköistuva puolihame, musta tyköistuva paita pienillä hihoilla, klassiset korkeakorkoiset mustat korkokengät. Asusteina paksu kultainen kaulaketju, safiiritimanttikorvakorut ja iso safiiritimanttisormus.
Periaatteessa tyylikäs kokonaisuus, nyt vain mietityttää tuo tummanpuhuva väritys.
Mitä mieltä?
Kommentit (9)
Lisäisin kokonaisuuteen väriä jollain asusteella, huivilla tai käsilaukulla esimerkiksi. Kokomusta asu häissä on vähän kyseenalainen.
Lisäisin kokonaisuuteen väriä jollain asusteella, huivilla tai käsilaukulla esimerkiksi. Kokomusta asu häissä on vähän kyseenalainen.
musta pohjaväri on ok, mutta asusteilla tai vaatteiden yksityskohdilla väriä, ettei näytä hautajaisasulta.
ekaks, että oletko sittenkin menossa hautajaisiin. musta ei ole hääjuhlien asu muutoin kuin miehillä.
jotain väriä asusteilla esim. värikäs kangasruusu rintaan, käsilaukku, huivi tms. Itse olin mustassa kotelomekossa juuri häissä ja asusteissa oli väriä
Minulla oli vasta häissä musta polviin ulottuva mekko ja sen lisänä kevyt vaalea neuletakki.
ettei häihin voisi mennä kokomustassa. Ihan hyvin voi. Tosin mun mielestä sun 2-osainen asu kuulosti vähän tylsältä häihin, eli jokin erivärinen piristys (safiirinsininen laukku?) voisi tehdä hyvää..
iltapuvussa tai cocktail-mekossa. Musta ei sinänsä enää nykyään ole "kielletty" häissä. Minusta asusi kuulostaa kuitenkin hiukan arkiselta. Voiko puolihame olla kovin juhlava?
häihin juuri muuhun kuin mustaan. Enpä oo tullut ajatelleeksi, ettei se sopisikaan. Enkä ajattele vastakaan!
Häävieraat saavat mukavasti mietittävää, onko pukeutumisesi jokinlainen kannanotto tilaisuuteen (mustasukkainen ex-tyttöystävä?)