Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi teillä on yleensä päällä pannessa?

Vierailija
06.03.2010 |

Meillä se oon yleensä mä, mä tykkään ratsastaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se tuntuu musta paremmalta. Viimeksi kun sekstailtiin, niin mä olin päällä, mutta mulle se ei tunnu oikein miltään, miksköhän? Mies taas tykkää siitä enemmän, eikä tulekaan niin nopeasti (varmaan kun ei itse säätele mitä tapahtuu).

Mä oon aika asentorajoittunut, koska mulla on ilmeisesti jotenkin poikkeuksellinen emättinen malli. Takaapäin ei pysty, kun se muna luiskahtaa niin helposti pois.

Vierailija
2/9 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ratsastus ei tunnu minusta miltään. Ei siis yhtään miltään. Noin muuten meillä vaihtelee asennot paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää olla päällä.Pidän siitä,että mies määrää tahdin. Meillä tykätään panna takaapäin tms. Joskus mies voi olla päällä.

Vierailija
4/9 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaisi että minä olisin päällä mutten tykkää yhtään.

Ei tunnu hyvältä,ainoastaan saattaa sattua.

Vierailija
5/9 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päältä ja alta... seisten ja istuen, ei ole niin että oltais aina samassa asennossa :)

Vierailija
6/9 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päältä ja alta... seisten ja istuen, ei ole niin että oltais aina samassa asennossa :)

mutta mitä pitäisi tehdä kun ainakin minua nämä asennot sattuu tai sitten ei tunnu yhtään.

Toi perinteinen lähetyssaarnaaja on ihana, hivelee ihan joka kohtaa...

t.5

Vierailija
7/9 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä pitäisi tehdä kun ainakin minua nämä asennot sattuu tai sitten ei tunnu yhtään.

Toi perinteinen lähetyssaarnaaja on ihana, hivelee ihan joka kohtaa...

t.5

Ärsyttää, kun jotkut tuttavani puhuu aina, että sellaiset ihmiset on rajoittuneita, jotka harrastavat seksiä aina samassa asennossa. Mitäs jos on vain yksi asento, joka tuntuu hyvältä? Pitääkö sitten väkisin vetää koko Kama Sutra läpi, jotta ei olisi seksuaalisesti rajoittunut?

Vierailija
8/9 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan olla päällä ja johtaa tilannetta:D

Vierailija
9/9 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden aktin aikana ollaan usemmiten ainakin kahdessa asennossa mutta keskimäärin mies on enempi päällä.