Ongelma!
Haluan vauvan ja mies myös. mutta miestä ei kiinosta seksi kun pari kertaa kuussa!
Näin ollut aina jo kymmenen vuoden aikana!
Siis taitaa olla toivotonta edes toivoa? :(
Kommentit (5)
jos ajoitus osuu kohdalleen. Meidän 4 lasta on tehty "2 krt kuussa lauantai iltana saunan jälkeen" systeemillä=)
Kiitos tsempistä ja mukavista uutisista!
Tulin oikein hyvälle tuulelle:)
Kiitos teille!
ap
Kun aloitin odottamaan, lääkäri kyseli kuukautisista jne. että saa sen lasketuin ajan tietää.
Minä vastasinn etten kuukautisista sen ihmeemmin muista, mutta vauva syntyy 10 pvä helmikuuta.
Lääkäri kysyi miten sen niin varmaan voin tietää, ja kerroin hänelle että miehni oli Suomessa vain yhden yön toukokuussa. No sitten ymmärsi, oli vain se yksi kerta.
Vauva tosiaan synyti aivan jämptilleen 10 pvä helmikuuta.
Vain pari kertaa kuussa suositellaankin seksiä silloin kun ei hyvin tärppää, siittiöt ikään kuin "kypsyvät" rauhassa, joten teillä on oikea tyyli, mutta kierron aika olisi hyvä tarkistaa missä tärppää..jos useimmin niin sperma on melkein pelkkää vettä, noin leikilläni kun en ilmaisen.
lääkäri kyllä suositteli seksiä 2-3krt/vko, sillä minulla oli ongelmia tulla raskaaksi. Siten kuulemma parhaat mahdollisuudet, koska silloin siittiöitä elää jatkuvasti emättimessä!
Kun aloitin odottamaan, lääkäri kyseli kuukautisista jne. että saa sen lasketuin ajan tietää.
Minä vastasinn etten kuukautisista sen ihmeemmin muista, mutta vauva syntyy 10 pvä helmikuuta.
Lääkäri kysyi miten sen niin varmaan voin tietää, ja kerroin hänelle että miehni oli Suomessa vain yhden yön toukokuussa. No sitten ymmärsi, oli vain se yksi kerta.
Vauva tosiaan synyti aivan jämptilleen 10 pvä helmikuuta.
Vain pari kertaa kuussa suositellaankin seksiä silloin kun ei hyvin tärppää, siittiöt ikään kuin "kypsyvät" rauhassa, joten teillä on oikea tyyli, mutta kierron aika olisi hyvä tarkistaa missä tärppää..jos useimmin niin sperma on melkein pelkkää vettä, noin leikilläni kun en ilmaisen.