Onko kukaan kaupan kassa koskaan saanut sitä kortin poisottopalkkiota?
Itse olen silloin tällöin kortteja pois ottanut kun on ollut listalla oleva kortti, mutta en muista palkkiota saaneeni vaikka olen kortin asianmukaisesti palauttanut pankkiin.
Kommentit (10)
en tosin ole vuosiin ollut sellaisissa töissäkään että olisin kortteja käsitellyt.
ja yhesti olen joutunut kortin poisottamaan. oisko menny pari vkoa, max kk. selvitys piti kirjottaa, muistaakseni 150 e sain :)
palauttanut ja saanut palkkion. Oli markka aikaa, en muista kauanko meni kun rahat tilillä (ei muistaakseen kovin kauaa). Olen muistavinani että piti palauttaa luottokuntaan eikä pankkiin.
Aika tuuri! Markka-aikaan taisi olla tonni. Hyvä lisä pieneen palkkaan. Ei siinä muistaakseni kauaa mennyt, kun rahat tuli tilille.
kortin pankkiin (Nordea) sain palkkioksi 8 euroa. :D Tasta reilu 5v mutta alle 10 v aikaa. Kyseessa oli kortti jonka asiakas oli jattanyt tyopaikalleni.
Työnantajan (eli kauppiaan) pitää täyttää sellainen ilmoituslomake, johon tulee sitten sen myyjän (huom! ei kassan, koska minä en ole kone!) osoite ja tilinumero yms. Mulla ainakin on tullut tosi nopeasti ne palkkiot, ja on ollut kiva saada vähän ylimääräistä, nehän on aika isoja rahoja kuitenkin.
tästä jo aikaa n 20 v. Muistaakseni sai 1000 mk, joka oli aika iso summa 16-vuotiaalle palkan lisäksi!
ja se oli siis ainoa kerta kun jouduin ottaa kortin.