miehellä viiltää joskus virtsaputken seutuvilta..
.. ihan yllättäen. Siis tulee sellainen kova, viiltävä kipu, eikä siihen auta muu kuin pissaaminen ja sekin on tuskaa. Mikä ihme sillä oikein on? Pohdein itse, että eturauhasvaivaa, mutta ilmeneekö se näin? Lääkäriin tuota nyt ei saa millään, vaikka kaksi vuotta olen yrittänyt saada.. Osaisko joku täällä jelpata?
Kommentit (6)
Miehelläni oli vastaavaa ja hän meni lääkäriin, koska pelkäsi syöpää, kun isällään on. Ei ollut syöpää vaan eturauhastulehdus.
tulee joskus, tosi harvoin. en ole huolestunut. ainakin siemensyöksy kohtuullisen kusihädän aikaan voi aiheuttaa mulle ton. sen jälkeen, kun menee kuselle tulee hädin tuskin mitään ja viiden minuutin päästä pitää mennä uudestaan jne. meneeköhän joku sulku päälle, kun on muuta äksöniä.
mutta myös muulloin kuin siemensyöksyn aikana. eturauhastulehdusta nyt tuskin voi kahta vuotta putkeen olla..hmm..
kannattaa käydä tarkistuttamassa. otat vaan miestä kunnolla niskasta ja vippaat sen heti tänään lekurille.
..en ole kahteen vuoteen saanut miestä tarkistukseen, niin ei se ihan niin helppoa ole. Pelkää että siellä tökitään jollain pumpulipuikolla tai katetrilla tms ja saa jo ajatuksestakin kylmiä väreitä. Kuitenkin edelleen olen sitä mieltä, että ei kai tulehdus nyt voi kahta vuotta kestää..
Rupesin vain miettimään, voisikohan sittenkin olla kyse jostain vakavammasta.. vai onko tuo ihan normaalia, kun täällä näytti yksi muukin kokeneen ihan samaa vaivaa..
että ei aina mullakaa liity siemensyöksyyn.
ja ehkä muutaman kerran vuodessa, mutta en ole toistaseksi huolestunut. ekan kerran ehkä parikymmentä vuotta sitten. en muista.