Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä miehesi teki SINUT onnelliseksi tänään?

Vierailija
05.03.2010 |

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies soitti Malesiasta ja kertoi rakastavansa perhettään. Laittoi äsken vielä viestin samasta asiasta

Vierailija
2/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakasteli ihanasti, hali, pussaili... eikä menettäny hermojaan mun turhanpäiväsestä kiukuttelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtemään kavereille kutsuille, vaikken millään olisi jaksanut (rankka viikko takana). Lähdin kuitenkin ja kivaa oli! Lisäksi auttoi isääni pystyttämään uutta tietokonettaan.

Vierailija
4/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ees nähny ukkoo koko päivänä.

Vierailija
5/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemalla lasten kanssa pihalla ja imuroimalla. En muuten tullut ajatelleeksikaan, ennenkun avasin ketjun. Kiitos aloittajalle, pitääkin muistaa kiittää miestä kunnolla ;)

Vierailija
6/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalka kipsissä ja kävelykeppeihin nojaten. Osallistui siis hommaan, jota itse vihaan, vaikka olisi voinut (ja hyvällä syyllä) maata koko ajan sohvalla.

Teki aamulla hyvän aamiaisen koko perheelle ja kehui myöhemmin, miten kiva päivä on ollut.

Vierailija
7/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin shoppailemassa lasten kanssa :)

Vierailija
8/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli mun vuoro. Ihan vaan että sain nukkua vielä.

Vierailija
9/50 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä olikin se, ettei tänään tehty juuri mitään. Oli pitkästä aikaa täysin vapaa päivä. Kotihommia tehtiin vähän vuoron perään, mutta ei me niitä muutenkaan lasketa.

Vierailija
10/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakkasi lasten vaatteet kun lähtivät mummolaan.

Vierailija
11/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti jo eilen mökille.

Vierailija
12/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja vauva myös)

Vierailija
13/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heräsi jo viiden tunnin unien jälkeen hoitamaan lasta, että minä pääsin nukkumaan. Olen mahataudissa, joten oli pakko päästä lepäämään.

Mies kävi sitten kaupassa, ulkoili lapsen kanssa, teki lapselle ruokaa ja pesi pyykkiä.

Vierailija
14/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain omaa aikaa pienemmän päikkäreiden ajaksi, joka tosin on kipeä.

Myöhemmin tänään hoiti tuon pienemmän lääkärireissun.

Vierailija
15/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamalla lapsia muutenkin pitkin päivää, jotta sain mahd.paljon omaa aikaa, jota tänään kaipasin.

Viemällä erään kirjeen postiin, jota olen ollut koko viikon viemässä ;)

Laittamalla lapset iltapuuhille ja sänkyihin ja kotvan kuluttua ottamalla kainaloonsa siliteltäväksi ja luultavasti tekee vielä jotain iltapalaa meille kahdelle..

Jep, sellanen mies minulla =)

Vierailija
16/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamalla lapsia muutenkin pitkin päivää, jotta sain mahd.paljon omaa aikaa, jota tänään kaipasin.

Viemällä erään kirjeen postiin, jota olen ollut koko viikon viemässä ;)

Laittamalla lapset iltapuuhille ja sänkyihin ja kotvan kuluttua ottamalla kainaloonsa siliteltäväksi ja luultavasti tekee vielä jotain iltapalaa meille kahdelle..

Jep, sellanen mies minulla =)

Äidillinen?

Vierailija
17/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaan viikon jälkeen, itse olen kipeänä, joten lepo tulee tarpeeseen..silittämällä päätäni :) olemalla oma ihana itsensä :)

Vierailija
18/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oo tehny 3 vuoteen, mutta kohta se onkin EXmies

Vierailija
19/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamalla lapsia muutenkin pitkin päivää, jotta sain mahd.paljon omaa aikaa, jota tänään kaipasin. Viemällä erään kirjeen postiin, jota olen ollut koko viikon viemässä ;) Laittamalla lapset iltapuuhille ja sänkyihin ja kotvan kuluttua ottamalla kainaloonsa siliteltäväksi ja luultavasti tekee vielä jotain iltapalaa meille kahdelle.. Jep, sellanen mies minulla =)

Äidillinen?

... eli maataan kankkusessa lauantaiaamut taikka mennään poikien kanssa päiväkaljalle. Eli kysymykseen millainen: ihana, rakastava, luotettava aviomies ja isä, sellainen =)

Vierailija
20/50 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten taputti pepulle ja kysyi mitä on ruokana. Otti vauvan syliin ja vei sohvalle odottelemaan italianpataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme