Millä miehesi teki SINUT onnelliseksi tänään?
Kommentit (50)
rakasteli ihanasti, hali, pussaili... eikä menettäny hermojaan mun turhanpäiväsestä kiukuttelusta.
lähtemään kavereille kutsuille, vaikken millään olisi jaksanut (rankka viikko takana). Lähdin kuitenkin ja kivaa oli! Lisäksi auttoi isääni pystyttämään uutta tietokonettaan.
en oo ees nähny ukkoo koko päivänä.
olemalla lasten kanssa pihalla ja imuroimalla. En muuten tullut ajatelleeksikaan, ennenkun avasin ketjun. Kiitos aloittajalle, pitääkin muistaa kiittää miestä kunnolla ;)
jalka kipsissä ja kävelykeppeihin nojaten. Osallistui siis hommaan, jota itse vihaan, vaikka olisi voinut (ja hyvällä syyllä) maata koko ajan sohvalla.
Teki aamulla hyvän aamiaisen koko perheelle ja kehui myöhemmin, miten kiva päivä on ollut.
olin shoppailemassa lasten kanssa :)
vaikka oli mun vuoro. Ihan vaan että sain nukkua vielä.
Täydellistä olikin se, ettei tänään tehty juuri mitään. Oli pitkästä aikaa täysin vapaa päivä. Kotihommia tehtiin vähän vuoron perään, mutta ei me niitä muutenkaan lasketa.
ja pakkasi lasten vaatteet kun lähtivät mummolaan.
Mutta heräsi jo viiden tunnin unien jälkeen hoitamaan lasta, että minä pääsin nukkumaan. Olen mahataudissa, joten oli pakko päästä lepäämään.
Mies kävi sitten kaupassa, ulkoili lapsen kanssa, teki lapselle ruokaa ja pesi pyykkiä.
minä sain omaa aikaa pienemmän päikkäreiden ajaksi, joka tosin on kipeä.
Myöhemmin tänään hoiti tuon pienemmän lääkärireissun.
Hoitamalla lapsia muutenkin pitkin päivää, jotta sain mahd.paljon omaa aikaa, jota tänään kaipasin.
Viemällä erään kirjeen postiin, jota olen ollut koko viikon viemässä ;)
Laittamalla lapset iltapuuhille ja sänkyihin ja kotvan kuluttua ottamalla kainaloonsa siliteltäväksi ja luultavasti tekee vielä jotain iltapalaa meille kahdelle..
Jep, sellanen mies minulla =)
Hoitamalla lapsia muutenkin pitkin päivää, jotta sain mahd.paljon omaa aikaa, jota tänään kaipasin.
Viemällä erään kirjeen postiin, jota olen ollut koko viikon viemässä ;)
Laittamalla lapset iltapuuhille ja sänkyihin ja kotvan kuluttua ottamalla kainaloonsa siliteltäväksi ja luultavasti tekee vielä jotain iltapalaa meille kahdelle..Jep, sellanen mies minulla =)
Äidillinen?
raskaan viikon jälkeen, itse olen kipeänä, joten lepo tulee tarpeeseen..silittämällä päätäni :) olemalla oma ihana itsensä :)
eikä oo tehny 3 vuoteen, mutta kohta se onkin EXmies
Hoitamalla lapsia muutenkin pitkin päivää, jotta sain mahd.paljon omaa aikaa, jota tänään kaipasin. Viemällä erään kirjeen postiin, jota olen ollut koko viikon viemässä ;) Laittamalla lapset iltapuuhille ja sänkyihin ja kotvan kuluttua ottamalla kainaloonsa siliteltäväksi ja luultavasti tekee vielä jotain iltapalaa meille kahdelle.. Jep, sellanen mies minulla =)
Äidillinen?
... eli maataan kankkusessa lauantaiaamut taikka mennään poikien kanssa päiväkaljalle. Eli kysymykseen millainen: ihana, rakastava, luotettava aviomies ja isä, sellainen =)
sitten taputti pepulle ja kysyi mitä on ruokana. Otti vauvan syliin ja vei sohvalle odottelemaan italianpataa.
mies soitti Malesiasta ja kertoi rakastavansa perhettään. Laittoi äsken vielä viestin samasta asiasta