Kokemuksia Linus&Lotta -nettikaupasta?
Tähän asti olen onnistunut saamaan nettikaupoista juuri sitä, mitä olen halunnutkin. Eilen tein tilauksen Linus&Lotasta, ja tänään läysin yhden ketjun, jossa porukalla oli hurjan huonoja kokemuksia ko. kaupasta.
Löytyykö täältä kokemuksia? Hieman rupesi harmittamaan, kun sitä ketjua luin. Mahtoiko mennä rahat hukkaan... Visalla maksoin.
Kommentit (3)
täältä, viimeksi eilen ja hyviä kokemuksia on ollut. Olen maksanut laskulla ja osaluotollakin. Mitään ongelmia ei ole ainakaan vielä ollut. Kerran paketin toimituksessa kesti aika kauan jos sitä nyt ongelmaksi voi sanoa...
Tosi edulliseti sieltä on löytynyt ihan ok vaatteita esim. juhlamekkoja/hameita parilla eurolla ja eilen tilasin haalarin pojalle 16e(meillä on nyt käytössä sama haalari niin tiesin mitä saa)
Olen itsekin lukenut ketjuja huonoista kokemuksista tässä firmassa.
Olen kerran tilannut ja laskulla maksoin. Tuli nopeasti ja kaikki tavarat miten pitikin.
Toiste en kuitenkaan aio tilata, koska huomasin myöhemmin papereista, että palautus on maksullista ja kun lapsille tilaa, niin ikinä ei voi olla varma vaatteiden koosta. Yhdet housut olikin liian pienet, mutta palautus olisi maksanut enemmän kuin niiden arvo... Joten säästin ja annan varmaan joskus lahjaksi kaverille, jolla on nuorempi lapsi.
ihan hyvin on toiminu ja laskulla maksoin. Vaattet ihan ok siihe hintaan.