Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen älyttömän tylsä ihminen

Vierailija
05.03.2010 |

ja siksi minulla ei ole yhtään kaveria. Enkä edes tiedä miten niiden kanssa olisin jos olisi. Mies löytyy ja työkavereita kahvitunnilla, muttei mitään muuta. Onko muita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota saa haastatella ja joka vastaa yhellä sanalla tai lauseella. Toisaalta hillittömän puheliaskin ihminen voi olla lattea, tylsä ja rasittava. Mutta joku hiljainen voi puhjeta mielenkiintoisesti keskustelemaan, eli ei olekaan sellanen ykskantaan vastailija.

Vierailija
2/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä puhutte miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa en ole tylsä, enkä sukulaisteni.

ap

Vierailija
4/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkä edes tiedä miten niiden kanssa olisin jos olisi."

Vierailija
5/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi he saattavat vaikuttaa tylsiltä ja värittömiltä, koska (huom!) he eivät tee numeroa itsestään. Mutta sitten osoittautuu, että he ovatkin niitä kaikkein hienoimpia ihmisiä! Olen alkanut haalia ystäväpiiriini pelkkiä tylsiä ihmisiä. He kuuntelevat, mitä muillakin on sanottavana eivätkä halua rummuttaa omaa erinomaisuuttaan. Ihminen saa olla ihan tavallinen oma itsensä.

Vierailija
6/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi he saattavat vaikuttaa tylsiltä ja värittömiltä, koska (huom!) he eivät tee numeroa itsestään. Mutta sitten osoittautuu, että he ovatkin niitä kaikkein hienoimpia ihmisiä! Olen alkanut haalia ystäväpiiriini pelkkiä tylsiä ihmisiä. He kuuntelevat, mitä muillakin on sanottavana eivätkä halua rummuttaa omaa erinomaisuuttaan. Ihminen saa olla ihan tavallinen oma itsensä.

Vierailija
7/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on tylsiä kavereita. Olen huomannut että kahdella tylsällä on vielä tylsempää kuin heillä olisi yksin. Olisi kylä kiva jos olisi joku jonka huolia ja muita ajatuksia voisia vaan kuunnella ja kommentoida niitä. Itse en osaa ottaa mitään asioita puheeksi, tai oikeastaan elämäni on aika tasapaksua, enkä ole mikään vitsiniekkakaan. itse en missään nimessä olisi itsenilaisen kaveri.

ap

Vierailija
8/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen ihminen on tylsä?

Mä pidän itseäni tietyllä tavalla tylsänä, esim. siinä suhteessa, että olen aina vihannut yökerhoja. Se on ollut vähän traumaattista, kun aina piti keksiä tekosyitä, miksei halua lähteä.

Vierailija
9/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En dokaile joka vloppu enkä heilu enää baareissa.

Tykkään olla möllöttää omissa oloissani vapaa-ajalla koska työskentelen asiakaspalvelu tehtävissä joten arkisin saan olla sosiaalinen enemmän ja vähemmän.

Perheen ( mies ja lapsi) kera minulla on kyllä hauskaa :)

Vierailija
10/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävuodet 30 asti hilluin ja "seikkailin". Mielestäni tämä nykyinen kotielämäni(käyn kerran vuodessa ulkona) on PALJON vähemmän tylsää. Ei kiinnosta olla "mielenkiintoinen", enkä jaksa pahemmin nähdä kavereitanikaan.

Vierailija
11/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat, ettet olisi itsesi laisesi kaveri. Tarkoitat sillä varmaan, että olet niin HILJAINEN, että toisen samanlaisen kanssa ei jutunjuurta syntyisi.

Tilanne on vaan se, että sun elämantilanteesi on jostakin syystä tullut aikojen saatossa sellaiseksi, ett hyvät kaverit ovat kaikonneet. Olet "saanut" miehenkin, eli olet ollut niin kiinnostava, että joku on halunnut mennä naimisiin kanssasi.

Nyt sitten kuuntelet kahvitunnilla mitä kaikkea aihmeellistä työkaverisi -- erilaisessa elämentilanteessa elävät -- oikein tekevät ja tunnet itsesi tosi tylsäksi. Kuule, MEITÄ on niin monta, jotka elävät ihan tuikitavallista arkea, eivätkä harrasta mitään ihmeellistä, eivät jaksa innostua kulttuurista tms. Emmekä me silti ole tylsiä. Ihan tavallisia vaan. Ja hyviä kavereita ja ystäviä, jos kivoja tyyppejä meille eteen tulee.

Vierailija
12/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemiset ei määrittele tylsää ihmistä vaan se mitä se ihminen puhuu.

Minun mielestäni tylsä ihminen on sellainen, joka ei itse keksi ainuttakaan keskustelun aloitusta eikä tee lisäkysymyksiä toisen juttuihin. Eikä varsinkaan vastaa kuin yhdellä sanalla tai tod. lyhyesti jos toinen yrittää kysyä jotain jutun juureksi. Tällaisen ihmisen seurassa on mielestäni todella raskasta olla.

Vierailija
13/17 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen just tuollainen, en vaan osaa muuttua ja kadehdin tosi paljon puheliaita ja eläväisiä ihmisiä.

Sisäinen elämäni on aika rikasta, mutta en osaa tuoda sitä ulos. En tavallaan osaa tai halua avautua muille. En luota ihmisiin enkä osaa tulkita heitä.

ap

Vierailija
14/17 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä on, hankala, pitkävetinen, samaa paskaa, ei herätä inspiraatioita/motivaatioita ja tyhmä, raskas, rauhaton.

Vierailija
15/17 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän, että tylsiä ihmisiä en lähipiiriini kaipaa, aivan turhaa ajanhukkaa. Mutta tylsyydellä ei ole mitään tekemistä mm. sen kanssa vaikka ei ryyppäisi ja bilettäisi. Tylsällä ihmisellä ei ole mielipiteitä, kiinnostuksenaiheita, eikä mitään annettavaa ihmissuhteelle. 

Vierailija
16/17 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä on, hankala, pitkävetinen, samaa paskaa, ei herätä inspiraatioita/motivaatioita ja tyhmä, raskas, rauhaton.

Sinäkö?

Vierailija
17/17 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole hiljainen ihminen tylsä. Tylsä on uuvuttava, raskas, hankala ja pitkävetinen, epä kannustava ja samaa paskaa. Hiljainen on mielestäni mukava ja luonteva, kiinnostava.