Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WC:n huuhteluaineet. Meneekö rahat kankkulan kaivoon vai onko niistä todistetusti hyötyä?

Vierailija
05.03.2010 |

Poistavatko bakteereita tai pitävätkö pytyn pohjan valkoisena?

Toinen kysymys: Meillä wc-pytyn pohja (veden alla) muuttuu parissa päivässä ruskeaksi jos sitä ei pestä. Onko muilla näin?

Ei sitä ihteään vaan "jotain".

Uudehkot pytyt ja H:gin kaupunkivesi (tuleekohan Vantaasta tms ;-)) Eli niissä ei pitäisi olla vikaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
22/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pohjaan tulee sellainen "gänähgä" ja epämiellyttävä haju. Kannattaa desinfioida muutaman kerran kunnolla vaikka etikalla, niin se inhottava bakteerikanta häviää.

Mä tykkäisin pitää pöntön kantta kiinni, ettei sinne putoais mitään, mutta tuon ongelman takia pakko pitää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
24/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha wc-istuin ja se pysyy kauemmin siistinä ja hajuttoman kun käyttää noita huuhteluita.

Meillä oli edellisessä asunnossamme sama vika kuin teillä on. Eli pytyn pohja muuttui todella nopeasti ruskeaksi, alkoi haisemaankin. Siellä oli pakko pestä vessat joka päivä. Kyseessä oli aivan uusi asunto ja ihmeteltiin kovasti miten vessat ovat semmoiset. Itse olin vakuuttunut siitä, että urakoitsija on säästänyt ja hankkinut 2-laatuiset wc-istuimet, mutta ei tämä tietenkään sitä koskaan myöntänyt.

Nykyisessä asunnossa tuota ongelmaa ei ole, eikä sitä ole ollut muissakaan asunnoissa, joissa olen asunut.

Siksi väitänkin että ap:llä on vika wc-istuimessa.