Mitä tekisit kihla ja vihkisormukselle?
Jos olisit ollut naimisssa ja tulisi avioero. Kumminkin jatkaisitte miehen kanssa yhdesä olemista. Mitä tekisit sormuksille?
Kommentit (7)
no varmaan säästäisin, mutta en sormessa pitäis kuitenkaan.
Olen eronnut, enkä ole enää yhdessä exäni kanssa. Sormukset ja muut korut, mitkä häneltä olen saanut on korulippaassa, omassa pussissaan. Odottaa sitä, että lapsemme ovat aikuisia, niin voin antaa ne heille.
koska se ei ollut tämän aloituksen pointti.
rakastan niitä sormuksia enkä haluaisi niitä missää laatikossa säilyttää.Mut kai se tosiaan olisi tyhmää niitä sormessa pitää....
t ap
laittaisin sormukset lippaaseen odottamaan seuraavaa sukupolvea. Mitä muuta niille tekisi, heittäisi pois, vai?
Ja jos menisin uudelleen namisiin exäni kanssa hän saisi luvan ostaa minulle uuden vihkisormuksen ;)
Mutta ite kävin eron jälkeen myymässä kultasepänliikkeeseen romukullaksi. Sain muutaman kympin jotka kaikki dokasin hyvien ystävien seurassa samana päivänä, vapauttavaa!!! :D Tosin ei jatkettu yhdessä olemista, vaan erottiin oikeasti.
ja pidä sitä eri sormessa kuin vasemmassa nimettömässä. Tai teetä niistä koru lapsellesi tms.
myin ne kultasepänliikkeeseen ja maksoin osan lapsen suksista sillä rahalla. vapauttavaa oli.
että ollaan a) kihloissa b) naimisissa c) molempia. Eronneena en olisi mitään niistä. Ja miksi erota, mutta jatkaa yhdessä? Erikoista.