Boyfriend-farkut:
kokeilkaa oikeasti! Näyttää hemmetin hyvältä tiukan trikoopaidan kanssa. Varsinkin, jos on hoikka vyötärö ja vähän reitevä.
Kommentit (21)
Ja mitä tuo yksi snobbari jäkättää? Saahan sitä vinkkejä toisille antaa, vaikka olisikin "vanha juttu".
Nythän niitä myydään tänä keväänä joka paikassa, joten on se muotia. Älä viitsi jurnuttaa, aurinko paistaa ja kaikkea.
ap
kunhan kysyin, että ihan uus juttu sulleko? Musta ne on jo ohi menneet pitkälti. Ostin sellaisen vuonna 2007 ekan kerran. No, en kyllä asu Suomessa, että ehkä eri muodin aallot.
kunhan kysyin, että ihan uus juttu sulleko? Musta ne on jo ohi menneet pitkälti. Ostin sellaisen vuonna 2007 ekan kerran. No, en kyllä asu Suomessa, että ehkä eri muodin aallot.
Mäkin ostin omani 2007, ja asun ihan Suomessa. En tiedä sit, jos ulkomailla on tapana snobbailla boyfriend-farkuilla. :)
3
ostaa muutama vuosi sitten sellaiset. Silloin eivät kyllä olleet "boyfriend" nimellä :) Mutta nyt olen löytänyt tämän mallin uudestaan.
ap
Voiko mielestänne 30+ nainen käyttää noita vaikkapa töissä? Siis jos työpaikalle muuten sopivat farkut. Vai onko se naurettavaa pyrkimystä näyttää teiniltä?
ostin omat boyfriend farkut ELLOKSELTA. :)
Oikein hyvin sopii mun varteen.
farkuissa minkälaiset koot? Vstaako mielestäsi omaa kokoasi? Kun niissä on ne oudot koot alkaen 29 niin en ikinä tiedä mikä kokoni on..:)
Täällä on yks niin out ettei edes tiedä, mistä puhutte:D Kertokaa ja laittakaa kuvia!
toteaa jonkun ilmiön olevan vanha.
Boyfriend jeans -nimitys tulee siitä, että farkut ovat kuin poikaystävältä lainatut. Eli kyseessä ovat rennot vapaa-ajan farkut. Ei työasu tai vastaava.
Kuvittele itsesi parikymppiseksi ja heräämästä poikaystäväsi luota, haluat päällesi jotain rentoa ennen kuin nouset aamupalapöytään ja päätät laittaa poikaystäväsi farkut jalkaan.
t.2
Mä olen muuten hoikka, mutta reidet on semmoset "satulalaukut" ei todellakaan imarrellut mun muotojani ja palautin...
Laura Malmivaaralla OMO mainoksessa tosi hyvännäköiset boyfriendit!!
normaalisti käytän. Itse tilasin 29 tuumakoon farkut.
Ja sille, joka kyseli että voiko käyttää töissä. Käytä ihmeessä! Ehkä joku huppari yläosana saattaa olla jo liikaa, mutta siisti vartalonmyötäinen peruspaita ok.
ap
Boyfriend-farkut oli myös raskausaikana tuossa muutama kuukausi sitten käytössä. Tämmöiset oli silloin minulla:
http://images.asos.com/inv/V/49/500/692276/VintageBlue/image1xxl.jpg
ap
muoti-ilmiö useamman vuoden takaa.