Mahtavin bändin tai artistin keikkakokemuksesi?
Olen aika monta bändiä nähnyt. Silti täytyy sanoa, että ehdoton ykkönen Coldplay! Aivan mahtava! Oli kyllä niin uskomatonta kun 90 000 ihmistä osaa laulujen sanat ulkoa ja bändi antoi kaikkensa. Suomessa ei oikeasti ikinä saataisi 90 000 laulamaan samaan aikaan. Silloin kyllä oli tunteesta kyyneleet silmissä.
Kommentit (38)
en koskaan. nuorena ei ollut varaa ja naimisiin mentyäni olin niin alistettu, että kauppareissukin oli miehen mielestä liikaa. saati mikään muu meno.
pari vuotta sitten erosin ja vasta tänä talvena tajusin, että "hei, mähän voin lähteä lomalle tai käydä katsomassa jonkin keikan ilman, että mun tarvitsee tuntea huonoa omaatuntoa." =/
tähän mennessä paras on ollut Nightwishin Hartwallin keikka viime syyskuussa. Siinä jää Metallicat, Maidenit ja muut jalkoihin.
Mutta paras on varmasti tulossa kesäkuussa, Gunnarit!
Kaikkein mieleenpainuvin on Sonata Arctican keikka. Olen nähnyt bändin isoillakin lavoilla, mutta pienellä keikkapaikalla tunnelma oli ihan eri luokkaa.
oli ensimmäinen keikka millä olin.
Bändin nähnyt 6 kertaa jälkeenkin, mutta se eka iski tajuntaan
en koskaan. nuorena ei ollut varaa ja naimisiin mentyäni olin niin alistettu, että kauppareissukin oli miehen mielestä liikaa. saati mikään muu meno.
pari vuotta sitten erosin ja vasta tänä talvena tajusin, että "hei, mähän voin lähteä lomalle tai käydä katsomassa jonkin keikan ilman, että mun tarvitsee tuntea huonoa omaatuntoa." =/
Red Hot Chili Peppers, Suede...tai seuraavana vuonna sama paikka Mötley Crue tai Smashing Pumpkins.
Tai sitten -94 Bad Religion Provinssissa.
Tai Manic Street Preachers -99 Helsingin jäähallissa,
En osaa noista päättää.
vielä nähdä Red Hot Chili Peppersin ja Prodigyn!!! Harmittaa niin kovasti, etten aikoinani päässy Provinssirokkiin niitä katsomaan.
t.ap
Helsingin jäähalli 8.11.2008