Voi Halla-Aho minkä teit.
Ymmärtääköhän jäippä että hän on nyt lukutaidottomien lähiöiden pohjasakan äänitorvi ja joutuu kommunikoimaan näiden apukoulutasoisten nahkatukkien kanssa loppuelämänsä.
Kommentit (55)
Tuskin häntä kiinnostaa asiaan puuttua, mutta esimerkiksi vaimohan voi olla eri mieltä.
Tuskin häntä kiinnostaa asiaan puuttua, mutta esimerkiksi vaimohan voi olla eri mieltä. [/i)
Eiköhän juuri ole sananvapauden ja demokratian puolesta puhuja?
Nyhän se sitten nähdään käytännössä kestääkö oma nahka minkäälasiat arvostelua. Hänhän pruukaa itse jopa nimitellä erilaisilla halventavilla nimityksillä muita.
Mitähän tuumaisi jos joku nimittelisi häntä vaikka joksikin ennen aikoja kaljuuntuvaksi, punastelevaksi nahkapääksi?
Hänhän pruukaa itse jopa nimitellä erilaisilla halventavilla nimityksillä muita.
Jo tämän pitäisi varoittaa kannattajia mutta turha luulo.
Olen asiatasolla hänen kanssaan eri mieltä oikeastaan jokaisesta asiasta, mutta mielestäni on rajat myös sillä, miten yksityisestä ihmisestä voi julkisesti keskustella.
19
Ps. Kuten sanoin, älkääpä pelätkö, tuskin häntä kiinnostaa puuttua asiaan.
jops ne hullut haastaa vielä oikeuteen..
Mulla on itsellä mielenterveysongelmia ja todella hyvä pipipäätutka. Joku viikko sitten telkusta tuli ohjelma jossa 3 arvostettua asiantuntijaa (psykiatria, terapeuttia) yritti erottaa mielenterveysongelmaiset tavisten joukosta koehenkilöporukan tehdessä erilaisia tehtäviä. Ammattilaiest valitsi ryhmän terveimmäksi ihmisen, joka mulla itsellä herätti heti fiiliksen että tuossa on jotain sellaista että epäilin mielenterveyspotilaaksi. Ja niinhän se sitten oli. Eli jopa ammattilaiset voi mennä pahasti vikaan.
Halla-ahosta sen verran, että meikäläisen tutka piippaa punaisella VAARA-merkkiä.
mt-ongelmille, koska itsellä on ollut niitä, ja moni sukulainen kärsii tai on kärsinyt erilaisista mt-ongelmista.
herkästi, itselläni ja vanhemmillani oli myös niitä.Kyllä tutkani sanoo Halla-ahon kohdalla että kaikki intiaanit eivät ole kanootissa.
hyvinkin monessa suhteessa ja yksi niistä on hänen koulutuksensa. Mies ratsastaa sillä, että Suomeen tulee liikaa väkeä, jota ei tarvita ja joka on vain suomalaisten tiellä. Mihin Suomessa muka jotain slaavilaisen kielitieteen tohtoreitakaan tarvitaan? Varsinkaan, jos tällaiset tohtorit eivät edes työskentele omalla alallaan. Halla-aho on itse tuhlannut valtavan määrän veroeuroja valmistumalla työttömäksi tohtoriksi. Sitten jotain puuhaa keksiäkseen kirjoittelee ajankuluksensa näitä sekopäisiä sepustuksiaan.
Mielestäni Halla-ahon kuuluisi painua esim. Siperiaan jatkamaan tutkimuksiaan. Siihenhän hänet on koulutettu.
Olen hyvin pitkälti samoilla linjoilla. Asiaa siis. Voisitko kertoa jonkin esimerkin "vainoharhaisen kuuloisesta"?
Heti ekassa artikkelissa minkä klikkasin auki mies mesoaa vaahto suussa aseiden puolesta. Voi itku.
Noita tekstejä lukiessa en vaan pysty ymmärtämään, ettei normaalit aikuiset ihmiset näe noista teksteistä joka sanasta tihkuvaa mielenterevysongelmaa.
Halla-ahon pohdinnat aselainsäädäntöön liittyen ovat oikein ansiokkaita. Kannatan esitettyjä ajatuksia lämpimästi. Pohdinnoistta on kyse syy-seuraus -suhteiden analysoinnista. Kuten muissakin kirjoituksissa.
Se, että mielipide on erilainen, ei tarkoita mielestäni mielenterveysongelmaa. Se, jos mielipide on hyvin epälooginen, saattaa kertoa mielenterveysongelmasta. Aselain kiristäjien argumentointi kuuluu tähän jälkimmäiseen ryhmään. Kuulutko Sinäkin?
että jos ei ajattele samoin kuin toinen, tällä toisella on oikeus epäillä että olen mt-ongelmainen?
Mä kyllä jättäisin nämä mt-ongelmat sun muut vaivat lääkärien diagnostisoitavaksi vielä kuitenkin. Varsinkin kun sieltä taholta voi hyvällä tuurilla saada jopa hoitoa.
toimiessaan julkisuudessa ja politiikassa. Vaimo on yksityinen henkilö, mutta perheen mainitsemisesta ei saa rikosjuttua, eikä kunnianloukkausjuttua. Hallis on itse raottanut perhe-elämäänsä mm. päiväkotikäyntien osalta.
mt-ongelmat näkyvät kyllä puhetyylissä, asioiden painatuksessa, esille tuomisessa, tavassa miten ihminen esiintyy ja puhuu... sillä mitä hän snaoo ei ole välttämättä merkitystä.
sanaakaan halla-Ahon älykkyydestä, vain häntä äänestävien ominaisuuksista.
Se, että mielipide on erilainen, ei tarkoita mielestäni mielenterveysongelmaa.
kyse on siitä miten mielipide esitetään. Mielipiteen "en pidä hernekeitosta" voi kirjoittaa siihen tyyliin että mt-ongelma tulee samantien selväksi.
Tästäkin ketjusta nähdään hyvin nopeasti se tosiasia, että huomattava osa naisista ja osa miehistä on varustettu kokonaan toisenlaisilla aivoilla kuin mitä poliittinen päätöksenteko vaatii. Nämä puna-vihreän liikkeen naiset kulkevat ympäriinsä liimalappupaketin kanssa ja liimaavat kunkin asian kylkeen jonkinlaisen tunnekoodin. Sitten positiivisella koodilla merkittyjä kohteita kannatetaan ja lisätään, negatiivisella koodilla merkittyjä vähennetään tai paheksutaan. Kaukaisen kehitysmaan rumpalipoika = kivaa erilaisuutta = lisätään. Käsiase = pelottava = vähennetään. Kun looginen syy-seuraus -analyysi jää tekemättä, päätyy puna-vihreä politiikka täydelliseen kaaokseen. Hyviä esimerkkejä ovat mm. muslimimaahanmuuton lisäämisestä, naisten oikeuksien parantamisesta ja homomyönteisestä yhteiskunnasta. Hankkeet ovat toistensa poissulkevia, mutta sitä viis, onhan kaikkiin liimattu "kiva - lisätään" liimalappu. Jussi Halla-aho ajattelee loogisesti. Looginen ajattelu tuottaa hyvää elämää ja hyvää politiikkaa. Siksi äänestän häntä seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Tästäkin ketjusta nähdään hyvin nopeasti se tosiasia, että huomattava osa naisista ja osa miehistä on varustettu kokonaan toisenlaisilla aivoilla kuin mitä poliittinen päätöksenteko vaatii. Nämä puna-vihreän liikkeen naiset kulkevat ympäriinsä liimalappupaketin kanssa ja liimaavat kunkin asian kylkeen jonkinlaisen tunnekoodin. Sitten positiivisella koodilla merkittyjä kohteita kannatetaan ja lisätään, negatiivisella koodilla merkittyjä vähennetään tai paheksutaan. Kaukaisen kehitysmaan rumpalipoika = kivaa erilaisuutta = lisätään. Käsiase = pelottava = vähennetään. Kun looginen syy-seuraus -analyysi jää tekemättä, päätyy puna-vihreä politiikka täydelliseen kaaokseen. Hyviä esimerkkejä ovat mm. muslimimaahanmuuton lisäämisestä, naisten oikeuksien parantamisesta ja homomyönteisestä yhteiskunnasta. Hankkeet ovat toistensa poissulkevia, mutta sitä viis, onhan kaikkiin liimattu "kiva - lisätään" liimalappu. Jussi Halla-aho ajattelee loogisesti. Looginen ajattelu tuottaa hyvää elämää ja hyvää politiikkaa. Siksi äänestän häntä seuraavissa eduskuntavaaleissa.
mutta Halla-Aholla niitä ikävä kyllä taitaa olla, jopa kummallakin perheen aikuisista. Tästä kohtuullisen läheltä asiaa seuranneena voin vain sääliä lapsia.
hyväkseen ja nostaa syyte kaikki häntä ilkkuneita vastaan. :D))))