Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

satuhää-morsian;olipas hallitseva nenä.....

Vierailija
05.03.2010 |

en ole ennen sellaista klyyvaria nähnyt naisella.huhhuh...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän on itse nenäänsä valinnut.

Ihme tyyppejä täälläkin liikkuu...

Vierailija
2/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis morsian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inner bjuuti.

Vierailija
4/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pyörtyisit, jos näkisit mun klyyvarin :D Vielä hallitsevampi. Ap ei ole tainnut liikkua oman kylän raittia kauemmaksi koskaan, jos ei ole tuon hallitsevampaa nenää naisella koskaan nähnyt. Mun mielestä tuolla morsiamella oli kaunis nenä. Mut makunsa kullakin. Joku tykkä suomalaisesta pottunokasta, joku toinen vähän ylväämmästä nenän muodosta. Sitä en vaan ymmärrä, et joillain on pokkaa arvostella muiden ulkonäköä. Tuskin ap itsekään täydellinen on...

Vierailija
5/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöparka:(

Vierailija
6/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla ihanalla persoonallisella tavallaan.

Nenä oli just hyvä. :)

Vierailija
7/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla ihanalla persoonallisella tavallaan.

Nenä oli just hyvä. :)

Näin loppuohjelman eli noin 5 min, mutta heti osui silmään morsian. Oli tosi kaunis ja näyttävä, karismaattisen näköinen. En tiedä millaianen muuten oli kun tosiaan niin vähän näin lopusta, toki kökkö luonne voi pilata vaikutelman.

Vierailija
8/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarviiko kaikkien olla samasta muotista? Sivuprofiilista tuli mieleen joku entisajan aatelisneito :). Lisäksi oli aivan mahtavassa kunnossa, timmi hoikka kroppa ja morsiustyyli oli pelkistetty, ei mitään hörhellyksiä, hyvä maku.

Vierailija
9/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä sentään olen asunut ulkomailta myöten joten erilaisia neniä on tullut nähtyä =)

Upea, lihaksikas kroppa, ei alleista tietoakaan.

Vierailija
10/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä sentään olen asunut ulkomailta myöten joten erilaisia neniä on tullut nähtyä =)

Upea, lihaksikas kroppa, ei alleista tietoakaan.

pitää jotain olla mistä huomauttaa :) upea kroppa 3 lapsen äidille :)

Vierailija
11/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin kaunis profiili !

Vierailija
12/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi hyvin se morsiuspuku hänelle.

Vierailija
13/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta onpas todella kaunis morsian!

Tyylikas kampaus ja puku, persoonalliset ja kauniit kasvot (hyva meikki) ja todella hyva kroppa (ja viela 3 lapsen jalkeen - joo, vahan kade olen siita).

Ja muutenkin pariskunta tuntui ihan normaalilta ja mukavalta.

Vierailija
14/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma saa morkata toisen naisen nenää, joka on syntymälahja ja jolle ei varsinaisesti voi mitään? Vai pitäisikö mennä plastiikkakirurgin puheille jos nenä ei ole av-normien mukaisesti pieni ja soma? Että kaikki olisivat mahdollisimman saman ja tasaisen näköisiä? Mutta ylipainosta, joka suurimmalla osalla on ihan omaa aikaansaannosta, ei saa sanoa mitään.

Vierailija
15/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis vaikka olikin iso klyyvari.

Mutta mikä kamala imellystanssi niillä oikein oli??? Oksennuksen maku tuli suuhun. Suoraan jostain jenkkisiirappileffasta :P

Vierailija
16/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kaunis, persoonallinen ja upea nainen, varsinkin meikattuna. Voi kun itselläkin olisi sellainen kroppa lasten teon jälkeen..

Vierailija
17/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aina hallitseva ja ulkoneva. Miehen pojalla näytti olevan sama kasvojen muoto. Minusta sopivat sulhanen ja morsina siis ulkonäöllisestikin hyvin yhteen :)

Vierailija
18/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis vaikka olikin iso klyyvari. Mutta mikä kamala imellystanssi niillä oikein oli??? Oksennuksen maku tuli suuhun. Suoraan jostain jenkkisiirappileffasta :P

Halusivat jonkun muun kuin perinteisen häävalssin, koska morsiamella oli pitkä tanssitausta. Tuttu tanssinopettaja teki koreografian. Mielestäni kiva idea jos oikeasti osaa tanssia, paljon parempi kuin perinteinen imelä "eteen taakse sivulle" häävalssi

Vierailija
19/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tai vähempi meikissä kuin hääpäivänä. mut mun mielest ei mikään ihan ruma nainen silti.

Vierailija
20/55 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kävisi kirurgillakin niin tulevien lasten nenään se ei valitettavsti vaikuta.Typerää arvostella jotain yksittäistä asiaa ihmisessä,kokonaisuus ratkaisee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi