Mua nyt ahdistaa(tyhmää,tiedän)ajatus että mulla tulee kakka synnytyksessä
voikohan sellasta suolihuuhtelua tehdä itse kotona supistusten välissä?Tai jos alkaa lasketus ajan aikoihin vetää pelkkiä nesteitä?
Kommentit (28)
jossain muualla kuin siinä tuleeko kakkaa! :) Muakin alkuun se mietitytti mutta todella ne ajatukset hävisivät kipujen ja ponnistelujen kanssa painiessa:)
mut pieriikö kukaan siellä synnärillä? muakin kyl ahdistaa että paska lentää, ja mieskin sen jo tietää. veljeni sanoi että ei sitä siinä ajattele.
Mene noin kuukautta ennen synnytystä nestemäiselle ravinnolle. Eli juot paljon hyviä mehuja, syöt soppaa, kiisseleitä, kauravelliä jne. Sekoitat niihin superfoodei ja mm. öljyä sekä otat vitamiineja. Pasha lentää vetenä kunnes lentää vaan pisu, eikä sulta voi tulla Kakkaa.
Kätilöille se on jokapäiväistä ja kestää 5 sekuntia kietaista se roskapaketiksi
ulos,paska ei ainakaan haissut mulle nenään:DKätilö vaan tuumas kun keskimmäisen lapsen tein, että aika sotkuista on ja pyyhki enimpiä mällejä pois,ei kait siinä sitä itseään niin hirveästi ollut:DJoo ja tosiaan ihan muut asiat mielessä silloin, ei tule mieleen lentääkö paska vai ei.Itsekin olen aika häveliäs ihminen mutta siinä vaiheessa ei tullut mieleen paskonko vai en:Dja mullakin suoli tyhjentynyt yleensä itsestään ripulilla päiviä ennen synnytystä,peräruiskeen ehdin kuopuksestakin sairaalassa ottaa, vaikka synnytys oli tosi lyhyt alle 4 tuntia.
Hätäsektioryhmää ovelle ja pihtejä ja imukuppia kokeiluun ja muuta actionia, ettei huomaa mieskään jos tulee kakkaa. Ja varmaan vielä lapselle intubaatio muutama minutti synnytyksestä, niin ei sitten pääse turhaan huomaamaan loppusiivoustakaan
Olin niin pihalla rajussa synnytyksessä, etten tajunnut paskomisesta mitään.
ihan arkipäivää ja asiaankuuluvaa? Kun se nyt vaan on. Kuulemma, vaikka ottaisin peräruiskeen ja ripuloisit ennen, niin aina sieltä vielä jotain tulee. Mutta kun se ei ole mikään juttu, niin ei sitä erikseen mainita.
Ennen ekaa synnytystä sama asia kuitenkin haittasi itseäni kovasti. Synnytys meni ihan läskiksi, imukupit messissä jne., niin ei kyllä missään vaiheessa paskomiset siinä tullutkaan mieleen. Kahdessa seuraavassa kyllä huomasin, että tuli, vaikka olin ripuloinut lähes 2 vkoa päivittäin. Eipä se sitten kovin kummalta tuntunut, kun oli älynnyt, että se kätilö on ihan valinnut sen hommansa ;)