Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos noilla neitsyt mornooneilla ei seksi toimikaan??

Vierailija
04.03.2010 |

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan MIEHEN kanssa

Olen kerran seurustellut vähän aikaa pojan kanssa, jolla oli auttamattoman pieni

ja jos mies on esim. "hyvä suustaan" ni ei ole välttämättä kalun koolla väliä. Ja jos on neitsyt eikä ole kokemusta paremmasta seksistä,niin mikä ongelma?

Vierailija
22/43 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta sen saa tuntumaan kunnolla hyvältä. Olen karmea munahaukka, mutta en mä jaksanut sitä. Olisi painajainen, jos valat olisi vannottu ja huomaisi olevansa loppuiäkseen sidottu mielikuvitusta vaativaan kaluun. Paitsi jos ei paremmasta tiedä, niin ehkä sitä sitten vain ihmettelis.

että miehellä onkin tyrmistyttävän pieni pili, joka ei tunnu missään. Olen kerran seurustellut vähän aikaa pojan kanssa, jolla oli auttamattoman pieni (n. 5-6cm erektiossa ja kapoinen kuin minun peukaloni). Pakko vaan sanoa, että kikkelin koko vaikutti sen suhteen päättymiseen.

Miten muka seksi "ei toimi"??

Ja toisekseen ei se tuntuminen ole ihan vain koosta kiinni. Sun pitää osata ohjata, miehen kuunnella ja mielikuvitustakin tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaan. Lähetyssaarnaaja-asennossa pakertavat vartin saunan jälkeen lauantaina.

Vierailija
24/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaan. Lähetyssaarnaaja-asennossa pakertavat vartin saunan jälkeen lauantaina.

USA:n mormooneilla saunat?

Vierailija
25/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yleensä ihmisten tarvitse telkkarissa hääyötänsä ja seksiä noin ruotia.

Vierailija
26/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että olisi tosi pieni tai muuten epäsopivat elimet.

Mutta voihan niillä olla alkuun tekeminen, että keksivät miten se seksi saadaan mukavaksi. Näinhän on kyllä kaikilla neitsyillä ja ainakin itsellä jokaisessa pidemmässä parisuhteessa on seksi ensin hakenut ja parantunut ajan kanssa.

En ihan ymmärrä miten tästä kohkataan: jokaisella on eka kertansa ja harvoin se on kovin kummoinen. Silti jos rakastaa puolisoaan ja viehättyy tästä niin kyllä paljon on tehtävissä huononkin seksin suhteen.

Vierailija
27/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille muka koskaan ole ollut huonoa seksiä?

Surkeaa rakastajaa?

Miestä joka ei paremmaksi opi tai edes halua oppia?

Työntö ja tuijotus...

Vierailija
28/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetta elamantapaa niinkuin olisi jotenkin ylvaampaa olla kannaava jakorasia.

Vierailija
29/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on monia ihmisiä tässä maailmassa, jotka ei ole ikinä itsetyydytystä harjoittanut... eikä tarvi olla edes mormoni.

seksulaalisia unia varmasti kaikki näkee, siihenhän ei voi itse vaikuttaa, mutta ei niitä fantasioitakaan kaikki lähde ehdoin tahdoin kehittämään. Joillekin riittää todellisuus ja toinen ihminen, jopa vain se yksi ihminen.

:-)

Vierailija
30/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksi säästettiin avioliittoon.

Seurustelimme noin 3 vuoden ajan, välillä suhteessamme oli kriisiä ja riitaa, kyllästymistä ja väsymistä toiseen. Kuitenkin aina vain saimme asiat korjattua ja suhteemme lujittui. Etenkin seurustelun lopussa tuli tosi vaikeaksi välttää seksin harrastamista, mutta onneksi jaksoimme sen tehdä. Ajattelimme, että ehdimme aivan varmasti harrastamaan vielä ja paljon seksiä, mutta molemmat tahdoimme oppia tuntemaan toisemme täysin ennen sitä.

On tosi naivi ajatus, että seksi ei sitten yhtäkkiä toimisikaan. Jos olet oppinut puhumaan aivan kaikesta, niin miksei sitten seksistä. Siitä haaveiltiin ja kerrottiin toiveitamme toisillemme. Se pohja, jonka olimme suhteellemme luoneet, antoi tähän mahdollisuuden.

Emme kumpikaan katso, että olisimme jääneet mistään paitsi, kun pidättäytyimme hääyöhän saakka. Häämme olivat ihanat ja voitte vain arvata, kuinka ihanalta tuntui aloittaa yhteinen arki ja niinkin pieni asia, kun toisen kanssa nukkuminen tuntui isolta lahjalta.

Vierailija
31/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehellä onkin tyrmistyttävän pieni pili, joka ei tunnu missään. Olen kerran seurustellut vähän aikaa pojan kanssa, jolla oli auttamattoman pieni (n. 5-6cm erektiossa ja kapoinen kuin minun peukaloni). Pakko vaan sanoa, että kikkelin koko vaikutti sen suhteen päättymiseen.

Kiva ylläriylläri, jos miehen elin on puolet pikkusormen koosta. Olisi tuollaiset asiat mukava kyllä tietää etukäteen. Ja kun kokemusta ei ole, miehen on vaikea tyydyttää naista muulla tavoin (nuolemalla...).

Vierailija
32/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä siinä paraskin keskustelu hyytyy jos seksi on kauan aikaa yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
33/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulla ei ole mitään merkitystä? Suosittelisin hoitoon menoa

Vierailija
34/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa jolla oli vahaliidun kokoinen vehje. En mahda mitään, mutta jotenkin asia häiritsi. Aluksi. Olisi ollut kiva tuntea kova kalu selässään kylkimyyry-asennossa. Turha ajatus. Olisi ollut kiva nähdä elin saunoessa. Turha ajatus. Vain karvapehko näkyi :-( No, suhde päättyi muista syistä.

Vierailija
35/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulla ei ole mitään merkitystä? Suosittelisin hoitoon menoa

On muullakin merkitystä. Yleensä sitä kai parisuhteeseen jonkinlainen seksielämä kuuluu, ainakin av-mammojen lapsentekomielessä.Ja ainakin tuo mormonimies tuntui olevan kovasti pesän perään,ainakin ennen ekaa kertaa.

Jos av-mamma ei saa lasta tehtyä miehensä kanssa,kun tämä (mies) ei halua kertakaikkiaan seksiä mutta keskustelu kyllä sujuisi, niin eikö av-mammaa alkaisi pikkuhiljaa keskustelu tympiä. Saati sitten sellaista henkilöä,miestä tai naista,joka haluaisi OMAN puolison kanssa seksiä ja läheisyyttä. (Vai eikö sekään enää ole normaalia??) JA pelkkää puhetta tulisi?

Ja hoitoon olet sellaisia ihmisiä passittamassa?

Vierailija
36/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyttä ja mormoniakin vielä ja on se vaan ollut kiva, kun on yhdessä saanut opetella mitkä on ne kivat jutut kummallekin... koen, että hauska on yhdessä opetella asioita ja kamala olisi jos toisella olisi ollut jo tietty tapa ja tyyli, mikä mulle ei sopisi, ja jos olisi muuten just sopiva mies, niin en mä raaskisi seksin takia heivata. Nyt kun on saanut yhdessä aloittaa, on alusta lähtien homman nimenä se, että molemmat saa yhtä lailla sitä mitä haluaa... meillä ainakin toiminut hyvin.

Suuseksiä tosiaan mormonit ei harrasta ennen avioliittoa, kuten ei itsetyydytystäkään. Avioliitossa kukin päättää mitä tekee... Meillä ainakin on hauskaa ja ihan luovia kyllä ollaan.

Ja eiköhän fiksut ihmiset senkin toisi esiin keskusteluissa ennen avioliittoa, että hei, mulla sitten on muuten aika pieni, tai mulla tällainen psykologinen patouma tms... Me ainakin puhuttiin etukäteen kaikki mahdollinen ja tiedän monen muunkin puhuneen...ei yllätyksiä siis

Vierailija
37/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä aiheuttaa kipua aina yhdynnässä.

No vaikka siten että miehellä onkin tyrmistyttävän pieni pili, joka ei tunnu missään. Olen kerran seurustellut vähän aikaa pojan kanssa, jolla oli auttamattoman pieni (n. 5-6cm erektiossa ja kapoinen kuin minun peukaloni). Pakko vaan sanoa, että kikkelin koko vaikutti sen suhteen päättymiseen.

Vierailija
38/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä tosiaan mormonit ei harrasta ennen avioliittoa, kuten ei itsetyydytystäkään.

Ei kyllä mitenkään voi olla mahdollista, että joku voisi olla niin "puhtoinen" ja harras uskovainen, ettei edes joskus murrosikäisenä masturboisi!!! Sen vielä uskon, ettei ennen avioliittoa ota keltään suihin, mutta ettei muka IKINÄ runkkaisi!?! Ja entäs sitten esim seksiunet? Näkeekös mormonit niitä ennen papin aamenta ollenkaan, silloinhan saattaa vaikka vahingossa laueta unissaan (mikä kamala synti!!)?

Vierailija
39/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa ajatuskin, jos nain suoraan voi sanoa. Meilla on hyva seksielama miehen kanssa ja han tyydyttaa mut mennen tullen.

Ei kyllä mitenkään voi olla mahdollista, että joku voisi olla niin "puhtoinen" ja harras uskovainen, ettei edes joskus murrosikäisenä masturboisi!!!

Vierailija
40/43 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa ajatuskin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä