Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle ammatti

Vierailija
04.03.2010 |

Oon valmistumassa opettajaksi, mutta ala on aivan väärä. En pidä aineestani enkä opettamisesta. Näistä asioista olen kiinnostunut: ulkonäkö (oma ja muiden), liikunta (en ole siinä mitenkään lahjakas), telkkarisarjat, elokuvat, sairaudet, kirjoittaminen (tosin en saa mitään aikaan), miehet. En ole missään erityisen lahjakas, tekniikassa ja matemaattisissa aineissa surkea. Lisäksi olen introvertti ja mieleltäni epätasapainoinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee sopivin

Vierailija
2/4 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiinnostunut liikunnasta ja ulkonäköasioista, ja olet introvertti. Eikö personal trainer ole tekemisissä yhden ihmisen kanssa kerrallaan? (En kyllä tiedä mutta kuvittelisin?) Sehän ei ole raskasta introvertillekään; kyllä sitä yhden ihmisen kerrallaan jaksaa. Opettajana joutuisit hanskaamaan isompia ihmismääriä ja olemaan huomion keskipisteenä.

Mitä sanot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hajuakaan siitä, mitä sairaanhoitajat oikeesti työkseen tekee?!

Vierailija
4/4 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei musta sairaanhoitajaksi olisi, menen aina lukkoon vieraassa ihmisryhmässä ja varmasti unohtaisin aina mitä hittoa sille potilaalle pitikään tehdä, jos en tuntisi sitä todella hyvin. Mulle parhaiten sopisi varmaan joku tutkijan työ, mutta en vaan ole niin kiinnostunut mistään järkevästä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme