Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö tässä väärin mielestänne?

Vierailija
04.03.2010 |

Minulla on kuukauden ikäinen vauva ja olen jotenkin ehdoton että jos vieraita tulee käymään niin käsienpesun kautta vauvan lähelle, jos on flunssa tai joku muu niin mielellään jää tulematta kokonaan vierailulle ettei tartuta vauvaa.

Lemmikkejä en myös halua meille vieraiden mukana.

Noh..erään kaverin kanssa juttelin kun ovat tulossa päiväseltään käymään täälläpäin ja sitten aikoivat kahvilla pistäytyä. Heillä on koira josta olen aikaisemminkin sanonut ettei sillä ole asiaa sisälle ja niin sanoin nyt myös, että: "voitte tulla käymään, mutta koira saa jäädä pois matkasta". Kaverini tokaisi että minun tulisi olla hänen asemassaan ja kuunnella miten itse hänelle sanon asiasta ja suuttui.

Puhelun jälkeen jäin miettimään asiaa etten kyllä ilmaissut sitä yhtään pahasti vaan suoraan ja selkeästi. Miehelleni tästä sanoin ja hän oli samaa mieltä kanssani ettei lemmikkejä meille kiitos..

Teinkö nyt jotain väärin mielestänne..?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevansa koiran kanssa kylään, olisin varmaan niin hämmästynyt, että töksäyttäisin vielä pahemmin.Ikinä ole kuullutkaan, että koiria vietäisin sisälle toisten koteihin. Ei todellakaan meille!

joten olet nyt saanut kuulla tästäkin! Järkyttikö?

Vierailija
42/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muutkaan eläimet.. En ole kuullutkaan mitään niin typerää, että eläimiä raahataan mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään eläimet kyläile.Miksi niitä pitää ylipäätään raahata kyläpaikkoihin?Huonoa käytöstä!

kumman itse valitset? Ap ainakin onnistui loistavasti töksäyttämään asiansa.

Ihmiselle jolle sanonut asiasta monta kertaa mutta jolle ei mene asia jakeluun ja jauhaa samasta!

Olen siis maininnut ihan nätisti hänelle aikaisemmin ja nyt ilmeisesti töksäytin rumasti syystä että yksi kerta ei riitä sanomiselle joillekin. t.ap

miksi täällä ihmettelet että suuttuvat. jatka samaa rataa niin ei tarvi kohta pelätä niin hmisten kuin koirienkaan vierailuja.

kylläpä toiset ottaa niin vakavasti tällaiset asiat ja alkaa vAttuilla vaan lisää :)

Kyllä tulee kaverini jatkossakin vierailemaan luonani. Ettet ihan mikään selvänäkijä olekaan.. t.ap

Mielestäsi ystäväsi ovat tyhmiä ja sulla on oikeus ojentaa heitä. Meillä on aika erilainen tapa miettiä asioita siinä tapauksessa.

Vierailija
44/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään vauvani kanssa en lähtisi mihinkään ennenkuin se on kasvanut isommaksi ja toiseksi jos kaverini noin sanoisi niin en itse sinne menisi. Mutta mielestäni asiaa ei voi verrata. Ei vauvoilta lähde karvoja tai ne pompi sohvilla tai norkoile ruokapöydän vieressä tai hauku tai pure johtoja tai kuse lattioille...yms. t.ap

jotka saattaa sotkea, norkoilla ruokapöydän vieressä tai meluta. Ei varmaan?

Kyllä saisivat jos olisivat kavereiden lapsia ja eivät olisi flunssassa niin tulla meille kylään!

terveisin:ap

Vierailija
45/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään vauvani kanssa en lähtisi mihinkään ennenkuin se on kasvanut isommaksi ja toiseksi jos kaverini noin sanoisi niin en itse sinne menisi. Mutta mielestäni asiaa ei voi verrata. Ei vauvoilta lähde karvoja tai ne pompi sohvilla tai norkoile ruokapöydän vieressä tai hauku tai pure johtoja tai kuse lattioille...yms. t.ap

jotka saattaa sotkea, norkoilla ruokapöydän vieressä tai meluta. Ei varmaan?

häiriöt ja sotkut on jotenkin jalostuneempia kuin koiran? Siis mä haluan vain kuulla sun perustelut, en muuta.

Kyllä saisivat jos olisivat kavereiden lapsia ja eivät olisi flunssassa niin tulla meille kylään!

terveisin:ap

Vierailija
46/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiraa tai koiriamme mukaan, jos olisimme menossa vauvaperheeseen käynnille,en muutenkaan, ellen tiedä, että ko ihmiset pitävät koirista.

Ainakin meillä toisesta koirasta lähtee paljon karvoja ja imurointi on sen jälkeen välttämätöntä. Joten ymmärrän sinua Ap tietenkin.

Vierailija
47/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muutkaan eläimet.. En ole kuullutkaan mitään niin typerää, että eläimiä raahataan mukana.

vastaukseni kohdasta 19. Ehkä selvittänee jotain. Olen avoin lisäkysymyksille.

Vierailija
48/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin koira on kuitenkin aikasemmin saanu tulla teille kylaan ? mutta nyt kun on vauva niin on pakko olla ylihysteerinen flunssien ja koirien ja bakteerien ja virusten ja kaiken kanssa. koirassahan saattaa olla bakteereja vai mita ap.

Vierailija
49/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään eläimet kyläile.Miksi niitä pitää ylipäätään raahata kyläpaikkoihin?Huonoa käytöstä!

kumman itse valitset? Ap ainakin onnistui loistavasti töksäyttämään asiansa.

Ihmiselle jolle sanonut asiasta monta kertaa mutta jolle ei mene asia jakeluun ja jauhaa samasta!

Olen siis maininnut ihan nätisti hänelle aikaisemmin ja nyt ilmeisesti töksäytin rumasti syystä että yksi kerta ei riitä sanomiselle joillekin. t.ap

miksi täällä ihmettelet että suuttuvat. jatka samaa rataa niin ei tarvi kohta pelätä niin hmisten kuin koirienkaan vierailuja.

kylläpä toiset ottaa niin vakavasti tällaiset asiat ja alkaa vAttuilla vaan lisää :)

Kyllä tulee kaverini jatkossakin vierailemaan luonani. Ettet ihan mikään selvänäkijä olekaan.. t.ap

Eli susta on ok töksäytellä ihmisille?

Mielestäsi ystäväsi ovat tyhmiä ja sulla on oikeus ojentaa heitä. Meillä on aika erilainen tapa miettiä asioita siinä tapauksessa.

En ymmärrä miten sinä voit olla noin tyhmä ihminen kertakaikkisesti :D

Ei minusta ei ole ok töksäytellä ihmisille, mutta kerta asiasta olen sanonut sen kymmenen kertaa ja vielä seuraavalla kerralla sanotaan suoraan että tulevat käymään+koira niin minä töksäytän jo kerta sellainen asia ei mene jakeluun ettei käy että koira tulee mukana.

Heidän vanhempansa asuvat alle 10km päässä meistä joten voivat viedä siksi aikaa koiran sinne tai jättää autoon odottamaan. Heidän kahvi visiitti kerta on se puolituntia niin ei se koira sinne autoon kuole.

Ja toisekseen kaverini eivät ole mielestäni tyhmiä niinkuin sinä väität. Miksi sanot asioita kun et osaa lukea ajatuksiani?

Anna jo oikeasti olla :D

t.ap

Vierailija
50/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on eläin, josta lähtee karvoja, joka haisee, kuljettaa lattialle hiekkaa mukanaan jne.

Tottakai eläinten tuomisen omaan kotiinsa saa kieltää, ikävää, että jotkut ottavat siitä nokkiinsa.

t. koiranomistaja, jolla myös lapsia, ja jonka koira on koira eikä vauva

Vierailija
51/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin koira on kuitenkin aikasemmin saanu tulla teille kylaan ? mutta nyt kun on vauva niin on pakko olla ylihysteerinen flunssien ja koirien ja bakteerien ja virusten ja kaiken kanssa. koirassahan saattaa olla bakteereja vai mita ap.

Vierailija
52/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en kyllä mitään muuta osaisi olettaakaan, kuin että koira jää pihalle. Kukaan ei ikinä ole pyrkinyt koiran kanssa meille sisälle.

Joten pidän ap:n kaveria aika outona tyyppinä. Ja kyllä myös ymmärrän sen, että ap alkaa hiiltymään, kun sanomisista huolimatta se kaveri on vielä änkeemässä sen koiran kanssa sisälle.

Vierailija
53/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeassa? Miksi kyselet ja inkutat?

Vierailija
54/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvani viihtyy mahalleen myös lattialla viltin päällä joten en haluaisi koiraa siihen viereen toisen naamaa nuolemaan. t.ap

Vierailija
55/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap täällä riehuu jos kerran on oikeassa? Miksi kyselet ja inkutat?

Mistäs minä tiedän olenko oikeassa. Saanhan minä kysellä ja inkuttaa. Inkutathan sinäkin minun kirjoitukselleni. t.ap

Vierailija
56/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä tiedän olenko oikeassa. Saanhan minä kysellä ja inkuttaa. Inkutathan sinäkin minun kirjoitukselleni. t.ap

sitten kuinka monta kertaa tahansa kaverillesi asiasta sanonut.

Vierailija
57/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kuinka monta kertaa tahansa kaverillesi asiasta sanonut.

Vierailija
58/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsit aivan oikein! t.ap

Kaikki on yhtäkkiä niin paljon selvempää, myös tuo aloituksesi. Kysyin nimittäin ainakin kolme kertaa, miten se käsienpesu ja koiran kyläily liittyy toisiinsa, mutta nyt tajusin: olet pöpökammoinen.

tiesitkö, että pöpöaltistus parantaa vastustuskykyä ja torjuu allergioita? Eli kutsumalla kaverisi koiran kylään teet itseasiassa palveluksen vauvallesi (tietty ellet nyt just halua hänelle allergioita).

Vierailija
59/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsit aivan oikein! t.ap

Kaikki on yhtäkkiä niin paljon selvempää, myös tuo aloituksesi. Kysyin nimittäin ainakin kolme kertaa, miten se käsienpesu ja koiran kyläily liittyy toisiinsa, mutta nyt tajusin: olet pöpökammoinen.

tiesitkö, että pöpöaltistus parantaa vastustuskykyä ja torjuu allergioita? Eli kutsumalla kaverisi koiran kylään teet itseasiassa palveluksen vauvallesi (tietty ellet nyt just halua hänelle allergioita).

että koirat voivat myös olla arvaamattomia. Kyseinen koira ei ikinä ole nähnyt vauvaa enkä tiedä miten asiaan suhtautuisi. Toki olen pöpökammoinen siinä missä muutkin. En halua että vieraat koskevat vauvaani ennenkuin ovat pesseet kätensä ja uskon monen muunkin pyytävän tätä ensin enkä pidä sitä mitenkään kummallisena asiana. Eikös se kuumekin ole vastasyntyneelle vaarallinen? Lähinnä ajattelen aivoilla asioita.. en niinkuin muut sanovat ja tee heidän pillinsä mukaan. t.ap

Vierailija
60/74 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvi miettiä miten selittää vieraille, miksi en halua koiria meille sisälle, kun kaikki yleensä ymmärtää, että olen oikeasti allerginen.

Mä en kyllä myöskään tykkää koirista, ja pelkäänkin niitä lapsuuden trauman takia, mutta eipähän tarvi kertoo tuota kellekkään, kun on allergia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan