Suosittele Geishakuulia. ov
Ensimmäiset kuulat hakusessa. Synnytyksestä jo vuosi ja olen treenannut ilman kuulia tähän asti
Kommentit (11)
en oo kauheesti käyttäny vaikka pitäs!
narullinen vai naruton?
Mietityttää vähän se narun hygieenisyyskin.
-ap
en ymmärrä pointtiasi ollenkaan. Vai oletatko, että kaikilla naisilla tuollaiset pallot jo on?
olen ainakin hyvin nuori vaikkakin yhden lapsen äiti ja ennen synnytystä ei palloihin ole ollut tarvetta, kun pelkkä muu treenaus on riittänyt:)
-ap
selkokielellä mun pillusta tuli vauva ja se repesi ja venähti. Nyt mielelläni haluan vaikka laittaa soppakauhan sinne jos se tekee siitä tiukemman;)
-ap
mutta siis. jos lihaksesi ovat jo suhteellisen hyvässä kunnossa, osta pienet painavat kuulat ilman narua. ne on hankalammat pitää paikoillaan, mutta vähitellen niidenkin kanssa onnistuu. aloita yhdellä kuulalla.
jos taas epäilet, että lihaksesi kaipaavat vielä harjoitusta ennen pikkukuulia, osta keskikokoiset. narut, saumat ja narujen reiät, voivat olla bakteeripesäkkeitä, mutta niitä löytyy myös ilman saumoja ja sellaisina, että narut on päällystetty pallojen materiaalilla, jolloin reikiäkään ei ole.
jos olet nikkeliallergikko, muista muista aina valita saumattomat ja naruttomat. usein kuulien sisällä oleva toinen kuula on nikkelistä tehty.
ja jos vielä epäröit, käy apteekista kysymässä lisää. siellä osataan kyllä neuvoa ja tilataan hyvinkin nopeasti, jos jotain puuttuu. :)
narullinen vai naruton?
-ap
Mitä jos toi naruton katoaa sisälle? Vai painovoimako sen pudottaa alas.. :DD
narullinen vai naruton?
-ap
Mitä jos toi naruton katoaa sisälle? Vai painovoimako sen pudottaa alas.. :DD
käytön jälkeen, rentouta lihaksesi, mene kyykkyasentoon ja "työnnä" kuula pois. jos se ei siten lähden ota se etusormellasi.
jos lihaksesi ovat hyvässä kunnossa. Ne on vähän haasteellisemmat kuin isot Smartballsit.