Miten kertoisin miehelle jotenkin lempeästi, että
naisetkin käyvät kakalla? Olisiko runomuoto paras?
Kommentit (15)
Siis miksi miehen pitäisi sellainen asia saada tietää? Kauhistus.
Opettelet säätelemään reikäsi toimintaa: käyt kakalla työpaikan naistenvessassa tai silloin, kun mies on pelaamassa tennistä. Jos on pakko kakkia miehen aikaan, kakkaat pöntön reunaa pitkin ja laitat pönttöön paperikerroksen plumpsahdusten estämiseksi. - Ja hankit tietysti kunnollisen ilmanraikastimen.
Miehen ei koskaan tarvitse tietää!
Mä en tiennyt, että se pitää salata.
Olen sitten menettänyt pelin jo suhteen alussa.
Mieheni ei varmaankaan kunnioita minua yhtään.
Änkee vessaan usein kun olen kakalla. Vai olisko sillä joku perversio?
Tuntuu kuin välillämme olisi muuri
sisälläni kun on salaisuus suuri.
On todella ahdistavaa aikaajoin mulla
kun salaisuus haluaa väkisin ulos tulla.
Olen odottanut, että ulkoilutat rakkia
niin saan rauhassa ja salassa kakkia.
Kuormitan nyt sydämesi sillä salaisuudella raskaalla
Myös naiset käy paskalla!
Mulle tuli kakkahätä;
ethän mua silti jätä.
Nainen oon enkä mies,
tätä kertoa ei äiti sulle vois,
Rouvatkin veeseessä istuu,
eikä silloin pelkkä liru tuu.
Miehet arvostaa suoraa puhetta ja tekoja (niinhän ne itsekin sanoo). Eli:
Levität sunnuntaihesarin olkkariin, vedät housut alas ja teet kunnon höyryävän läjän siihen. Sitten muina naisina pyyhit hanurisi ja nostat housut. Opettajamaisen selkeästi katsot mieheen, osoitat läjää ja artikuloit: "kakka". Ja kppaat läjän pönttöön ja hesarin pihalle.
Kaikki eliöt päästelevät säännöllisin väliajoin peräpäästään käyttämänsä ravinnon kuona-aineet pois, näin siis naisenkin on tehtävä.
Vai onko tää joku yleinen miesten luulo? Oma mieheni kyllä tietää että kakkaan, mutta luuleekohan hän minun olevan jotenkin erikoinen, ehkä viallinenkin, tai ehkä miehen? Onko mieheni siis homo???
Ei saa paljastaa miehille että naisetkin kakkaa!! Sehän voi kertoa sen jollekin toisellekin miehelle ja munkin mies saa sit jotain kautta tietää jos sana leviää ja alkaa epäillä et multakin tulee joskus kakka.
Kiistät vaan kaiken aina jos mies jotain vihjaa. Vaikka olisi samaan aikaan vessassa kun väännät pytonia, niin ei, et ole ainakaan kakalla. Joku muu se on mikä haisee ja et myönnä että istuit juuri hetki sitten pöntöllä. Et tunnusta!!!
Kiistät vaan kaiken etkä hellitä tässä asiassa tai kohta ne kaikki saa tietää totuuden!!!
että meillä tämä paljastui varsin rajulla tavalla. En mökillä pimeässä kehdannut käsikopelolla käydä puuceessä, joten lipsahti pissalla käydessä kakkakin siihen mökin nurkalle..
Myöhemmin mies puhui Tuksusta tyyliin: "Se ei kakallakaan käy, kävisi varmaan puuceessä vain puuteroimassa nenäänsä välillä"...
Käyttekö te naiset kakalla? Yök, yök ja vielä kerran yök! Mä oon ainakin Nainen isolla N:llä, mun pyllyreiästä purkautuu vain ruusun terälehtiä. Todella vastenmielisen oksettavaa. Eihän nyt naiset käy kakalla.
Mutta vakavasti:yks heppu kerran kertoi, että oli vielä ala-asteella luullut, että tytöt ei käy kakalla. Siis hä? Mikä juttu tää oikein on?
Naiset käy vessassa pesemässä kädet ja puuteroimassa nenän. Jos siellä jotain muuta joskus tapahtuisi, miesten ei siitä tarvitse tietää.
Kuulin kerran että netissä on joku kauhea video, missä naiset kakkaa astiaan ja jotain sitte, yök. Näytä sille se video. Eiköhän se sitten totuus valkene.
Niin makin teen!!!
JA muista pidatella kakkaa myos synnytyksessa. Niin makin tein! Jo 3 synnytysta takana ja kakkaa aina pidattelin ettei mies nakisi. Valittelijoille tiedoksi etta taahan on ihan harjoittelu- ja tahtokysymys.
Ollaan oltu yhdessa jo 15 v ja mieheni ei siis vielakaan tieda etta kakkaan.. (valitettavasti 10v jakeen huomasi etta kayn pissilla, vahan harmittaa etta mies sen huomasi.. :-()
Tiedäthän, että vaikka olen lija liljojen joukossa ja se kaikista puhtain, ylevin
niin armaani, minäkin olen vain heinää
tuulet puhaltelevat ylitseni, ohitseni
ja myös - lävitseni
tuulet tuovat tullessaan viestejä kaukausista
hetkistä, muistoista, mauista
joskus arvaamattomissa muodoissa
olemme yhtä niin lihassa kuin hengessä
yhteiset saavutuksemme sukeltavat somoihin syviin jokiin, seilaavat samoja reittejä läpi siivilöiden, puhdistimien
jotta voimme olla hengessä yleviä
liljojen liljoja
Miehelleni:
Toivon ettei suhteemme ota takapakkia
kun kerron sulle, että myös leidit tapaa kakkia.
On ummetus ja ripuli mulle kovin tuttuja,
et siis ole ainoa, jonka kalsareissa suttuja.