Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko olla kiitollinen päivittäisestä ruuastasi?

Vierailija
04.03.2010 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajalleniko, koska maksaa mulle palkan, että voin ostaa ruokaa? Vaiko itselleni, koska olen tehnyt töitä sen palkan eteen?

Vierailija
2/3 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on työkykyisiä paljon joilla ei ole työtä. Maassamme voisi olla tilanne että ruokaa ei riittäisi kaikille, vaikka sodan takia.

Mina ärsyttää kaupassa kun ihmiset heittelevät ruokaa liukuhihnalle välittämättä yhtään. Ensinnäkin, se ei varmaan yhtään tuotetta paranna että sitä heittelee, ja toiseksi saisivat olla onnellisia että on varaa ostaa ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on työkykyisiä paljon joilla ei ole työtä. Maassamme voisi olla tilanne että ruokaa ei riittäisi kaikille, vaikka sodan takia.

Mina ärsyttää kaupassa kun ihmiset heittelevät ruokaa liukuhihnalle välittämättä yhtään. Ensinnäkin, se ei varmaan yhtään tuotetta paranna että sitä heittelee, ja toiseksi saisivat olla onnellisia että on varaa ostaa ruokaa.

olenko minä "kiitollinen" vai en? Tuollaisen "tyhjän" kiitollisuuden sijasta paljon enemmän apua on siitä että tukee vaikkapa Punaisen ristin tai muiden avustusjärjestöjen työtä rahallisesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan