Muistatko olla kiitollinen päivittäisestä ruuastasi?
Kommentit (3)
maailmassa on työkykyisiä paljon joilla ei ole työtä. Maassamme voisi olla tilanne että ruokaa ei riittäisi kaikille, vaikka sodan takia.
Mina ärsyttää kaupassa kun ihmiset heittelevät ruokaa liukuhihnalle välittämättä yhtään. Ensinnäkin, se ei varmaan yhtään tuotetta paranna että sitä heittelee, ja toiseksi saisivat olla onnellisia että on varaa ostaa ruokaa.
maailmassa on työkykyisiä paljon joilla ei ole työtä. Maassamme voisi olla tilanne että ruokaa ei riittäisi kaikille, vaikka sodan takia.
Mina ärsyttää kaupassa kun ihmiset heittelevät ruokaa liukuhihnalle välittämättä yhtään. Ensinnäkin, se ei varmaan yhtään tuotetta paranna että sitä heittelee, ja toiseksi saisivat olla onnellisia että on varaa ostaa ruokaa.
olenko minä "kiitollinen" vai en? Tuollaisen "tyhjän" kiitollisuuden sijasta paljon enemmän apua on siitä että tukee vaikkapa Punaisen ristin tai muiden avustusjärjestöjen työtä rahallisesti...
Työnantajalleniko, koska maksaa mulle palkan, että voin ostaa ruokaa? Vaiko itselleni, koska olen tehnyt töitä sen palkan eteen?