Ylipaino on AINA oma valinta! Turha saarnata sairauksista!
Jos on sairas, niin silloin varsinkin pitäis miettiä, mitä suuhunsa työntää!
Kommentit (30)
Kortisooni lääkkeestä turposi minunkin siskoni ja ei voinut sille yhtään mitään.
Nyt lääkkeen lopetettua palautui normaaliin mittaansa. Tässäkin varmaan tulisi ihmisten lopettaa tällaisten lääkkeiden syönti ettei liho vaikka olis hengenlähtö lähellä niinkö?
Sairasta paskaa.
ja tutkittiin vasta vuosien kuluttua kun kuulema oli lapsen pyöreyttä ja teini iässä löytyikin rasvamaksa ja ei tule koskaan laihtumaan. Että pidä sä ap suus tukossa että olisi muka oma valinta eikä sairauden syy..
tosin sulla se sit on kait ollu omavalinta kun olet NIIN katkera!!!!!!
ne kaikki lääkkeet läskiä kerää, yhtä lihavalta ihminen näyttää vaikka olisi kertynyt nestettä kudoksiin.
Mutta turha kiistellä, koska ap on putkinäöllä varustettu, hieman normaalia alempi älykkyysosamääräkin taitaa vaivata... Niistä onkiin vaikeampaa päästä kuin parista liikakilosta.
OK, olisi pitänyt kirjoittaa otsikkoon "Samaa mieltä ap:n otsikon kanssa". I stand corrected. Onko nyt hyvä?
Perusterveet ihmiset keksivät valtavasti syitä sille miksi ovat ylipainoisia koska laihduttaminen on niin vaikeaa. Sitä vaikeutta kuuluu kunnioittaa, mutta silti on luvallista odottaa, että aikuinen ihminen pysyy päätöksissään ja hillitsee mätönhimoaan. Jo ihan oman terveytensäkin tähden.
Tiedän mistä puhun, laihduin aikoinani n. 30 kg. Se kesti runsaat kaksi vuotta, mutta koska muutin elämäntapojani johonkin dieettiin turvautumisen sijaan paino on pysynyt kurissa, eikä mättöä enää tee mieli.
Samoihin aikoihin sairastin depression, olin vuosia lääkityksellä ja terapiassa ja synnytin nuorimman lapsemme. Eli näkökulmaa löytyy kyllä.
on vähemmistö, jonka ylipaino aiheutuu sairauksista tai lääkityksestä.
Samaa mieltä. Sairauksien ja lääkitysten aiheuttama ylipaino koskee vähemmistöä. Suurin osa ylipainoisista on ihan perusterveitä tallaajia jotka yksinkertaisesti syövät liikaa tai väärin ja liikkuvat liian vähän.
Itse valitsen mielummin ylipainon kuin mielentilani järkkymisen.
olisin ylipainoinen...!!
mutta sillähän ei tietenkään ole mitään väliä, kun on niin kivaa haukkua itse ylipainonsa aiheuttaneita ja tehdä yleistyksiä.
OK, olisi pitänyt kirjoittaa otsikkoon "Samaa mieltä ap:n otsikon kanssa". I stand corrected. Onko nyt hyvä? Perusterveet ihmiset keksivät valtavasti syitä sille miksi ovat ylipainoisia koska laihduttaminen on niin vaikeaa. Sitä vaikeutta kuuluu kunnioittaa, mutta silti on luvallista odottaa, että aikuinen ihminen pysyy päätöksissään ja hillitsee mätönhimoaan. Jo ihan oman terveytensäkin tähden. Tiedän mistä puhun, laihduin aikoinani n. 30 kg. Se kesti runsaat kaksi vuotta, mutta koska muutin elämäntapojani johonkin dieettiin turvautumisen sijaan paino on pysynyt kurissa, eikä mättöä enää tee mieli. Samoihin aikoihin sairastin depression, olin vuosia lääkityksellä ja terapiassa ja synnytin nuorimman lapsemme. Eli näkökulmaa löytyy kyllä.
on vähemmistö, jonka ylipaino aiheutuu sairauksista tai lääkityksestä.
Samaa mieltä. Sairauksien ja lääkitysten aiheuttama ylipaino koskee vähemmistöä. Suurin osa ylipainoisista on ihan perusterveitä tallaajia jotka yksinkertaisesti syövät liikaa tai väärin ja liikkuvat liian vähän.
ennen sitä pilkkasin ja halveksin läskejä. Olin todella ylimielinen lihavia kohtaan. Ironista on että nyt minä olen lihava vaikka edelleen harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Lääkitys muutti aineenvaihduntaa radikaalisti.
Nyt ymmärrän lihavia paljon enemmän.
T: toivottavasti joskus taas laiha
Lopuilla se sitten on oiva tekosyy läskeille, varmaan lihovat särkylääkkeistäkin. Ja onhan noita pitkä litania muitakin tekosyitä, mitä käytetään. Uskottavuus menee niiltä parilta harvalta, jotka oikeasti ovat pari kiloa lääkkeiden käytöstä saaneeet.
Naurattaa, miten joku plösö _aina_ ryntää näihin ketjuihin vouhottamaan tupakoinnista ja alkoholismista, niille aiheille voi perustaa oman ketjunsa.
Lääkkeiden lisäksihän on vielä esim. aineenvaihdunnan sairauksia, jotka vaikuttavat painoon.
0,01% lihavista kilot tulevat oikeasti lääkkeistä. Lopuilla se sitten on oiva tekosyy läskeille, varmaan lihovat särkylääkkeistäkin. Ja onhan noita pitkä litania muitakin tekosyitä, mitä käytetään. Uskottavuus menee niiltä parilta harvalta, jotka oikeasti ovat pari kiloa lääkkeiden käytöstä saaneeet. Naurattaa, miten joku plösö _aina_ ryntää näihin ketjuihin vouhottamaan tupakoinnista ja alkoholismista, niille aiheille voi perustaa oman ketjunsa.
minulla on maaninen vaihe ja tunnen oloni kaikkivoivaksi. Sitten kun taas iskee depressiivinen vaihe, niin voimia edes siihen miettimiseen ei ole.
Jos ihminen syö enemmän kuin kuluttaa, niin silloin lihoo. Laihduttajan pitäisi liikkua, liikkua, liikkua ja syödä vähemmän kuin ennen.
Tosin mun mielestä sellaiset ihmiset jotka hillitsee ja hallitsee itsensä täydellisesti ovat vielä pelottavampia kuin tavalliset epätäydelliset ihmiset puutteineen ja vikoineen.
Itsellä psyykelääkitys josta kiloja tulee lisää. Kamala taistelu kiloja vastaan koko ajan, ja olen vähän häviöllä.
jotka todellakin lihottavat (vaikka söisi normaalisti). AP on siis väärässä, jos väittää että 100% tapauksissa asia on noin.
on huono itsekuri kun tupakoivat!. Samalla kun työntävät myrkkyä suuhunsa niin saastuttavat lähellä olijat. Eikä alkoholi ole sen parempaa.
Aloituksen taso taas ala-arvoinen, keksi jotain uutta sanottavaa, tämä aihe kaluttu jo!
tiedän kyllä sairauksia/ lääkityksiä, jotka todellakin lihottavat (vaikka söisi normaalisti). AP on siis väärässä, jos väittää että 100% tapauksissa asia on noin.
EI VOI!
tarkemmin kattoo, mitä suuhunsa pistää!