Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian alkaa kiinteytyä kun käy salilla 2 krt/vk?

Vierailija
03.03.2010 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakentajan lihaksistoa ei tavallisella punttaamisella tule saamaan edes mies ellei douppaa...

Vierailija
22/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän se täälä aina vänkkäät ja jänkkäät. sit lopuks heität aina ton "miehes on kehonrakentaja" läpän.

kyl sitä tietoa löytyy meiltäkin. mulla on sitäpaitsi näistä asioista paljon enemmä tietoa kuin sulla ja miehelläs yhteensä.

mul on kaava millä saa voimaa lihasta kasvattamatta. tietenki iso lihas on voimakkaampi mut, mulla on se tieto ja sä, ja sä. susta ei ole kuin lannistamaan näit naisii.

naiset: lihakset kasvaa treenaamalla oikein. elkää välittäkö tost yhest.

T: punkkari äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän se täälä aina vänkkäät ja jänkkäät. sit lopuks heität aina ton "miehes on kehonrakentaja" läpän.

kyl sitä tietoa löytyy meiltäkin. mulla on sitäpaitsi näistä asioista paljon enemmä tietoa kuin sulla ja miehelläs yhteensä.

mul on kaava millä saa voimaa lihasta kasvattamatta. tietenki iso lihas on voimakkaampi mut, mulla on se tieto ja sä, ja sä. susta ei ole kuin lannistamaan näit naisii.

päinvastoin kehoitin menemään salille kotona hinkkaamisen sijaan, mutta mitäpä tässä väittelemään kun olet niin paras kertomaan tästä asiasta. Laitahan tänne sitten ruokavalio ja treeniohjelma ap:lle, kun kerran sulla takuuvarma kaava on.

Vierailija
24/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet jo yli 30v niin tarvitset vähintään 4x treeniä salilla. 2x viikossa vain pitää sut samalla tasolla eikä kehitä eteenpäin.

2x viikossa riittää hyvin 18-26 vuotiaille.

Vierailija
25/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin kehoitin menemään salille kotona hinkkaamisen sijaan, mutta mitäpä tässä väittelemään kun olet niin paras kertomaan tästä asiasta. Laitahan tänne sitten ruokavalio ja treeniohjelma ap:lle, kun kerran sulla takuuvarma kaava on.

ammattilaiselle on maksettava siit hyväst.

vinkkejä ja toivoa voin jakaa ilmatteeks

Vierailija
26/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattilaiselle on maksettava siit hyväst.

vinkkejä ja toivoa voin jakaa ilmatteeks

Ap:lle vinkiksi pakkotoisto.fi, sieltä saa ohjeita niin treeniohjelman kuin ruokavalion kasaamiseen.

Vierailija
27/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman punttisalin tuomaa kömpelöä massaa, niin suosittelen pilatesta ja rankkaa joogaa.

Moni möhkäle salilla kuvittelee olevansa vahva, muttei kykene pitelemään jalkaansa kasvojensa edessä sen ajan kun sitoo kengännauhansa.

Eihän sellainen voi olla voimakas joka ei jaksa nostella raajojaan.

Harva punttari kykenee seisomaan käsillä ja tekemään punnerruksia koskettaen nenällä lattiaan kuten sirkuksen taiturit.

Jooga ja pilates on ratkaisu kauniin, voimakkaan, kiinteän ja sopusuhtaisen vartalon saavuttamiseksi.

Vierailija
28/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään kirjoista tai keskustelupalstoilta ei saa riittävää tietoa. Jokaisen keho on yksilöllinen ja pahimmillaan ap tekee jotain väärin vartalolleen.

Vierailija
29/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman punttisalin tuomaa kömpelöä massaa, niin suosittelen pilatesta ja rankkaa joogaa.

Moni möhkäle salilla kuvittelee olevansa vahva, muttei kykene pitelemään jalkaansa kasvojensa edessä sen ajan kun sitoo kengännauhansa.

Harva punttari kykenee seisomaan käsillä ja tekemään punnerruksia koskettaen nenällä lattiaan kuten sirkuksen taiturit.

Jooga ja pilates on ratkaisu kauniin, voimakkaan, kiinteän ja sopusuhtaisen vartalon saavuttamiseksi.

Nyt oli kyse kropan saamisesta nättiin kuosiin ja se onnistuu salilla ja aerobisella treenillä.

Vierailija
30/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska punttailu on tylsää.

Joogan ideana on piristää/parantaa mieltä ja oppia aina uusi temppu "päivälle".

Vartalon kehitys jatkuu pitkälle vanhuuteen. Vartalo ei ole valmis koskaan vaan uusia temppuja opitaan piristääkseen vartaloa ja mieltä.

Sinun on ehkä vaikea ymmärtää tätä jos et TODELLA nauti liikunnasta.

Miksi sitoa jokapäivä kengännauhat samalla tavoin?

Vierailija
31/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kokonaisvaltaisesti voimakkaan vartalon nostaakseen jalan ylös kasvojen eteen.

Voi sitoa kengännauhat, leikata varpaankynnet tai jopa lakata ne. Salilta ei saa tuollaisia vatsalihaksia eikä notkeutta joka on naisellisuuden tärkein anti.

Vierailija
32/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska punttailu on tylsää.

Joogan ideana on piristää/parantaa mieltä ja oppia aina uusi temppu "päivälle".

Vartalon kehitys jatkuu pitkälle vanhuuteen. Vartalo ei ole valmis koskaan vaan uusia temppuja opitaan piristääkseen vartaloa ja mieltä.

Sinun on ehkä vaikea ymmärtää tätä jos et TODELLA nauti liikunnasta.

Miksi sitoa jokapäivä kengännauhat samalla tavoin?

on todella mukavaa? Siihen kun yhdistää fillarointia, hiihtoa, juoksua, rullaluistelua jne niin taatusti pääsee hyvään kuntoon ja saa kivan kropan kaupan päälle.

Vierailija
33/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kokonaisvaltaisesti voimakkaan vartalon nostaakseen jalan ylös kasvojen eteen.

Voi sitoa kengännauhat, leikata varpaankynnet tai jopa lakata ne. Salilta ei saa tuollaisia vatsalihaksia eikä notkeutta joka on naisellisuuden tärkein anti.

että sen antamasta kropasta. Ihan rauhassa saat pitää miepiteesi ja minä pdän omani, koska tiedän mihin salilla käytyään kykenee ja mitä tuloksia sillä saa.

Vierailija
34/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttailulla saa vain möhkälemäisen kömpelön ja kankean vartalon :)

Vierailija
35/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onahn se vanhuksena tietysti plussaa että osaa kaatua viehkeästi siihen murtuneen lonkan vierelle, kun on käynyt joogassa ja pilateksessa.

Vierailija
36/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onahn se vanhuksena tietysti plussaa että osaa kaatua viehkeästi siihen murtuneen lonkan vierelle, kun on käynyt joogassa ja pilateksessa.

Painan 78kg ja kykenen käsillä seisoen punnertamaan itseni ylös alas 30x niin että nenä koskettaa maata. Näkisin että kyllä joga ja pilates antaa riittävän voiman. Ei se punttailu ole autuaaksi tekevä mitä vanhuuteen ja lonkkamurtumiin tulee.

Vartalon omalla painolla tehdyt liikkeet ovat paljon rankempaa ja terveellisempää kuntoilua eläkepäiviä ajatellen kuin pelkkä painojen nostelu. Sinällään olen kyllä Punkkariäidin puolella vaikka ärsyttävästi asian ilmi tuokin.

T: 11cm mies

Vierailija
37/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen, joka sanoi, että naisen lihaskasvu on suuremman työn takan kuin miehelläkin. Kasvaahan se lihas joo, mutta tässä taisi olla kyse siitä, että siihen vaaditaan enemmän työtä kuin miehellä. Ja itse suosittelen punttitreenejä ja ihan samoja liikkeitä mitä miehet tekevät. Sellainen loitontaja-lähentäjä-vemputtelu on ihan turhaa.

Vierailija
38/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaatteko nyt mieheen? Samankokoinen mies ja nainen saavuttavat aivan saman lihaskasvun tietysti erityyppisellä ohjelmalla.

Jos verrataan johonkin mötkäleeseen niin ei ihme jos ei ilmesty samanlaiset haukkarit.

Vierailija
39/39 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet jo yli 30v niin tarvitset vähintään 4x treeniä salilla. 2x viikossa vain pitää sut samalla tasolla eikä kehitä eteenpäin.

2x viikossa riittää hyvin 18-26 vuotiaille.

Minä käyn kerran viikossa salilla. Olen muutamassa kuukaudessa mm kolminkertaistanut jalkaprässin painot. Aluksi hyvä kun sain pelkän laitteen liikkeelle :) Kiinteytynytkin olen, mutta tietysti pitäisi laihduttaa läskiä pois, että kunnolla alkaisi näkyä. Lihasmassaa tuossa kerran viikossakin saa ja lihashan kuluttaa enemmän energiaa, joten läskikin hiljalleen on alkanut vähetä. Yhtä kokoa pienemmät farkutkin jo menee jalkaan. En ole oikeastaan laihduttanut, mutta onhan se yksi ilta salilla sama kuin yksi ilta vähemmän sohvalla herkuttelemassa :) Pääsyy tuohon salilla käymiseen on kropan rapistumisesta johtuneet selkäkivut. Poissa on jo! IKää mull 35.