Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne silmieni säihke on kadonnut iän myötä?

Vierailija
03.03.2010 |

Olen nyt 36v, 2 lasta alle 2v ikäerolla yli 30 vuotiaana. Kun katson esikoisen vauvakuvia, olen vielä todella sirkeäsilmäinen tyttönen. Mulla on aina ennen ollu suuret, kirkkaat ja sädehtivän näköiset silmät. Nyt peilissä näkyy haalistuneet väsyneet silmät, jotka on ihan kuin pienemmätkin kuin ennen.

Mistä johtuu? Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa ennen juhlia esim. apteekista saatavat Oxyal-silmätipat, tekee silmistä heti virkeämmän ja eloisamman näköiset.

Vierailija
2/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse ole pelkästä fyysisestä väsymyksestä. Saman olen huomannut itsestäni. Ikää se samainen 36-v ja kaksi lasta. Tänään olin lounaalla vanhojen kaereiden kanssa, vauva oli lastenhoitajalla, isompi päiväkodissa. Laitoin vähän fiksummat vermeet päälle, jopa meikkasin ja kylläpä piristi. Isomman kun hain hoidosta, niin toiset äidit ihmetteli mitä mulle on tapahtunut kun niin sädehdin. Kyllä se säihke tulee ihan vaan sisältäpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 36v, 2 lasta alle 2v ikäerolla yli 30 vuotiaana. Kun katson esikoisen vauvakuvia, olen vielä todella sirkeäsilmäinen tyttönen. Mulla on aina ennen ollu suuret, kirkkaat ja sädehtivän näköiset silmät. Nyt peilissä näkyy haalistuneet väsyneet silmät, jotka on ihan kuin pienemmätkin kuin ennen. Mistä johtuu? Onko mitään tehtävissä?

Silmät painuu joillakin sisemmäs päähän ja siten valo taittaa silmämunan eri tavalla kuin ennen ja silmät myös näyttävät tämä painumisen vuoksi pienemmiltä.

Silmän värikalvot (olikohan oikea nimi) haalistuvat iän myötä myös.

Normaalia vanhenemista ole onnellinen, että näkö on tallella : )

Vierailija
4/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä ripset ja kulmakarvat haalistuvat väriltään ja harvenevat sekin vaikuttaa. Ryppyjä tulee siläluomiin jossain vaiheessa ja luomet alkavat roikkua.

Vierailija
5/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen, että näkö on tallella : )

Sait ap:n nauramaan :)

Vierailija
6/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen, että näkö on tallella : )

Sait ap:n nauramaan :)

Sori sarkasmini : ) Noin objektiivisesti vain kirjoitin, en tarkoittanut että sinulla näin olisi : )

Näkökyky on todellakin kullanarvoinen asia eli palautin vain hieman sua maanpinnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi