Pakko saada itseäni edes hieman pienemmäksi lauantaiksi, menuehdotuksia?
Siis apua. Mä olen oikea lihava lehmä! :(
Lauantaina bileet ja pitäis mahtua farkkuihin edes vähän paremmin. Mitä mä söisin lauantaihin asti?
Mehukeittoa? Ruisleipää?
Kommentit (6)
tai jotain nesteenpoistajia. Niillä saa ylimääräisen turvotuksen aika nopeasti pois ja pari kiloa. Ja ei se kevyesti syöminenkään ole haitaksi mutta syödä kuitenkn kannataa ja juoda vettä.
Ei kerkeä laihtumaan näkyvästi tässä ajassa, vaikka et söisi mitään. Ainoa mahdollisuus poistaa nestettä.
ja menuksi sopii vesi sellaisenaan.
Itseään ei kannata näännyttää missään tapauksessa, se kostautuu sitten sunnuntaina...
Mutta olen itse huomannut, että kun tekee pari päivää ennen "h-hetkeä" kovaa vatsalihastreeniä, kiinteytyy uuman kohdalta ihan kivasti. Olen normaalisti hoikka mutta löysä. ;)
Kiitos avusta? :D