Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa naimisiinmenostalehdessä?

Vierailija
02.03.2010 |

Menemme salaa naimisiin 10-vuotispäivänämme ja tarkoitus on laittaa pieni ilmoitus ko. päivänä paikallislehteen ja katsoa huomaako sitä kukaan.

Onko kenelläkään mitään hyvää ideaa, runonpätkää tms. mitä siihen voisi liittää, vai laitammeko ihan vaan tyyliin "10 vuoden harkinta-ajan jälkeen olemme päättäneet sanoa toisillemme Tahdon" tms?

Ja vielä lisäkysymyksenä, voiko maistraatissa mennä naimisiin ihan vaan siisteissä perusvaatteissa, vai onko aina pukeuduttava erityisesti? Me ajattelimme ihan vaan mekkoa (ei siis mitään iltapukua tai hääpuvun tapaistakaan) ja farkkuja ja tummaa kauluspaitaa. Onko tämä hirvittävä etikettivirhe jonka takia meidät käännytetään ovelta, vai ihan ok varustus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdoimme 5.5.2010

Näin me teimme eli naimisiinmenosta seuraavana päivänä oli kuva lehdessä kaverien tiedoksi ;)

Vierailija
2/3 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumisvaatimuksia. Kunhan on vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan lisäisin että olepas sinä tarkkana jos vaihdat esim kaksoissukunimen... Minä nimittäin valitsin niin ja miehen piti sitten tehdään lehteen ilmoitus. No, kyselin sitten kotosalla että mitenkäs ilmoituksen teko meni ja ihmettelin, että siis mitenkä sinä oikein ilmoitit minun sukunimeni... Soitin lehteen ja mies oli laatinut sellaisen ilmoituksen josta sai käsityksen, että ottaisin pelkästään käyttöön hänen sukunimensä!! Eivätkä edes suostuneet lehdessä korjaamaan sitä kun pyysin koska en ollut itse ilmoitusta laatinut vaan mieheni. Hiki pukkasi päälle kun karjuin miehelle, että alas soittaan sinne lehteen tai häät perutaan just:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän