Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb- apuja.

Vierailija
02.03.2010 |

Jos mä ohitan kaikki kutsut, mitä oon saanut, esim.Farmville ym., Niin näkyykö se kutsun lähettäjälle?

Mulla on monta eri sovellusta lähetetty, mutta en viitsisi käyttää niitä. Toisaalta en halua loukata lähettäjiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku farmville-pelaaja loukkaannu, jos et rupea samaan hommaan!!

Vierailija
2/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin tottunut miettimään toisten tunteita, että tähänkin mietteet tulee kummittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei loukkaannu toisen ohitteluista, enkä ole varma, näkevätkö edes niitä. Ikävämpää on se, että esim. joku avaa maatilan ja sitten lähetän hänelle lahjoja ja kutsuja yms. ja sitten joskus puolen vuoden päästä tulee tieto, että hän ei pelaa ja on lähinnä kiusaantunut kaikista tulevista lahjoista...

Vierailija
4/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
5/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ainakin silloin tällöin katsomassa naapurien farmeja, ja jos siellä ei näytä tapahtuvan mitään (kasvit kuihtuneet jne), en lähetä ko. henkilölle enää lahjoja.

Samoin jos joltakin ei tule pitkään aikaan lahjoja, koen sen viestinä siitä, ettei hän itsekään kaipaa lahjoja.

T. Farmvilleä pelaileva

Vierailija
6/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin farmvillet, testit, sydämet ja halaukset.

kaveripyynnöt tietty hyväksyn jos tunnen ja joihinkin ryhmiin voin liittyä.

joillekin kavereille oon sanonukki ettei oo mitään henkilökohtaista kun en sydämiä ja halauksia takaisin lähettele en vaan käytä niitä ollenkaa.