Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsellinen avopuoliso?

10.02.2010 |

Avokki sai muutama päivä sitten päähänsä, että hänen on pakko päästä kesällä Hesaprideen, eli toiselle puolelle Suomea päivämäärällä 3.7.

Ei siinä muuten mitään, mutta laskettu aika on 12.7. enkä jotenkin ihan usko, että avokki on siinä vaiheessa kykenevä matkustamaan muualle kuin synnytyslaitokselle...

Mä niin tahtoisin uskoa että avokki itsekin tuon matematiikan ymmärtää, sanoohan sen selvä järki ettei viimeisillään raskaana lähdetä pariksi päiväksi hilpasemaan Helsingissä, yhdeksän tunnin junamatkoilla suuntaansa?

Mutta avokki nosti kuitenkin asiasta semmosenkin metakan ja meni keskellä yötä olkkarin sohvalle parkumaan. Takaisin sänkyyn tuli vasta kun kävin hakemassa.

Meneekö tämäkin raskaushormonien piikkiin (joskin avokki valittaa asiasta YHÄ) vai onkohan sillä ihan kaikki inkkarit kanootissa :D Vai olenko mä kenties pahimmanlaatuinen ilkimys ja julmuri, jonka pitäisi palvoa raskaana olevaa naistaan ja toteuttaa kaikki tämän toiveet silläkin uhalla, että lapsi syntyy keskelle karnevaalikulkuetta ja kulkee sateenkaartikapalossa loppupäivän, plus sen 9 tuntia junassa kotia? :D

Ps. Avokki kiukuttelee myös siitä, kun ei enää saa mättää kilokaupalla suklaata raskausdiabeteksen puhjettua. Kävi tuossa äskenkin märisemässä asiasta, ja leipoo musta juurikin sitä julmuria, joka kieltää häneltä kaiken hyvän sen kerran kun mieli tekisi! Mä en nyt ihan tiedä voiko se olla tosissaan :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi lähtemässä, mutta luotan kanssa siihen että jahka toi maha tosta kunnolla pääsee paisumaan ja liitoskivut paukkaa päälle niin matkustushalut kuivuu kokoon aika äkkiä.

Ja oon yrittänyt sitä että "no senkus lähdet Hesaan sitte, jos pystyt" mutta se vänkää silti! Ei suostu lähtemään yksin, eikä oikein seurassakaan, eikä muuten myöskään suostu olemaan koko kesää kotona, mutta esim. eräs toukokuun tapahtuma on kokonaan poissuljettu vaihtoehto, SILLOIN avokki ei aio lähteä masunsa kansa minnekäään!

Naurattaa sen hyrinät, mutta toisaalta myös rasittaa niin vietävästi, kun pitää tuollaisista typeristä asioista jankuttaa ja jankuttaa... jos tilanne olisi eri, niin tottakai mentäisiin.

Niin ja ensimmäsitä tässä odotellaan, ja kyllä ensi kerralla on mun vuoro :D Mutta mäpäs voinkin olla kaukaa viisas ja yrittää saada ajoitettua viimeisimmät odotuskuukaudet TALVELLE jolloin ei kumpikaan ole taatusti menossa kotoa minnekään! XD

Vierailija
2/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:kin kyllä kuulostaa aika lapselliselta. Kuinka vanhoja olette?

Selitäpä miksi. Todennäkoisesti ap on nuori, mutta ei nuoruudessa ole mitään vikaa, me ollaan vissiin kaikki oltu nuoria, tai - gosh - ollaan jopa parhaillaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isä oli viikonloppua viettään keskellä ei mitään, sovittiin et menen paikalliseen sairaalaan sitten tuuppaamaan babyä, ja hän ottaa taksin -jos olisi ollut tilanne että synnytys ois alkanut. Ei alkanu. Vauva tuli vasta jotai 40+6. :D

Ps.Mutta voitteko uskoa, että ihmiset tuijotti pitkään mua ja mun jättilarge-mahaa siel seksimessuilla! Ihan niinku ne ei ois uskonu et raskaanakin voi himot hyrrätä ;D

Vierailija
4/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oonkin VASTA 20v, enkä koskaan ole ajatellutkaan mammaroitua keinutuolissa sukkia kutovaksi nutturapääksi, kuten OIKEAT aikuiset XD

Ja avokki on vähän nuorempi. Jännä kyllä että meidän suhteen aikana se on taantunu aina vain vähän lapsemmaksi, silloin kun alettiin seurustelemaan niin ajattelin että huh huh, noin nuori ja kuitenkin noin "vanhan" oloinen. Se asia muuttuikin sitten äkkiä, ja kai tolle kohta pitää pukea vaippa päälle ja pistää tutti suussa nukkumaan jos kehitys jatkuu saman suuntaisena :D

Vierailija
5/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen odottaminen on yhtä vuoristorataa. Koeta vaan pysyä mukana :) Jos sitten heinäkuussa yhä tuntuu siltä et haluaa lähteä hesaan niin siitä vaan. Kannattaa ennen lähtöä kuitenkin tarkistaa, että odottavalla on kaikki kunnossa ja vauvalla kans. Ja ettei esim. kohdunsuu ole auennut/pehmenny. Voi nimittäin tulla hoppu sairaalaan jos 'paikat' on kypsyny ja synnytys alkaa..

Itse kävin esikoista odottaessa laskettuna päivänä yökerhossa juhlimassa 20v synttäreitä. Ei se maha hidastanu yhtään ja liitoskivut oli täysin tuntematon käsite :)

Vierailija
6/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitset autonkuljettajan synnytyslaitokselle

ja doulan eli tukihekilön

-ei vapaata vangita voi-

Vierailija
7/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässähän se RASKAANAOLEVA halusi lähteä.

Luulen, että se siitä varmaan järkiintyy, kun vatsa alkaa painaa.

Voithan yrittää sanoa, että jospa ei ihan vielä varattais lippuja .. joo joo .. katsellaan sitten lähempänä, miltä tuntuu... menet sitten jos jaksat.. ja niin edelleen. Turha alkaa jankata, jos ei nyt ota uskoakseen.

Sillä on varmaan pään sisässä joku prosessi meneillään, joka kulminoituu nyt tuohon matkaan.

Uskon, että viimeistään kun juhannus koittaa, niin lähtöhalut on hälvenneet.

Oletan, että ensimmäinen odotus.

Vierailija
8/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöräyttäköön sitten seuraavan lapsen ja pääset kostamaan

Vierailija
9/9 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne nyt on lähdössä, odottaja vai puoliso?

Jos on se odottaja, niinkuin minä tämän jutun ymmärsin, niin saahan sitä suunnitella kaikkea, muuttuuhan ne suunnitelmat välillä vaikka ei olisi raskaanakaan.

Jollain siellä tuntuu nyt hormonit hyristelevän liian vilkkaasti, kyllä se siitä tasoittuu jossain vaiheessa.