Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan 1kk vanha voi olla erossa äidistä?

Vierailija
02.03.2010 |

Kuinka kauan 11 kk vanha vauva voi olla erossa äidistä? Siis olisi isänsä kanssa kotona kuitenkin. Minulla olisi mahdollisuus päästä 4 päivää kestävälle ulkomaanlomalle ilmaiseksi, mutta en tiedä uskallanko lähteä koska en ole ollut lapsesta erossa yhtään yötä. Parin tunnin ostosreissu on ollut pisin eroaika tähän mennessä (lapsi nyt 8kk). Lapsi viihtyy tosi hyvin isänsä kanssa, eikä protestoi jos lähden käymään jossakin, mutta tuo 4 päivää on jo jotakin ihan muuta. No eipä sillä, nyt kyllä tuntuu että en taitaisi itse pystyä tuohon eroon vaikka vauva pystyisikin :D Mutta vaikea ennustaa tuonne 3kk päähän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORJAUS: Otsikossa piti olla 11 kk, ei 1kk.

Vierailija
2/9 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et enää imetä silloin, niin kyllä se varmaan onnistuu. Siis sillä oletuksella, että isä on lapselle tuttu ja turvallinen.

Minusta on täysin eri asia jättää lapsi vanhempansa hoitoon kuin eri taloudessa asuvalle isovanhemmalle.

Jos vaan itse nautit reissusta, niin kyllä mä lähtisin. Mä olen imettänyt tuossa iässä, joten ei olisi sen puolesta ollut vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et enää imetä silloin, niin kyllä se varmaan onnistuu. Siis sillä oletuksella, että isä on lapselle tuttu ja turvallinen. Minusta on täysin eri asia jättää lapsi vanhempansa hoitoon kuin eri taloudessa asuvalle isovanhemmalle. Jos vaan itse nautit reissusta, niin kyllä mä lähtisin. Mä olen imettänyt tuossa iässä, joten ei olisi sen puolesta ollut vaihtoehto.

olet lomasi varmasti ansainnut!

Vierailija
4/9 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että yö per kuukausi, esim. 6 kuukautta vanha voisi olla jopa 6 yötä erossa äidistä, jos on kotona isän kanssa. Hänen vauvansa oli 9 kuukautta ja hän oli 4 yötä poissa. Isä oli hoitanut lasta alusta asti paljon ja he pärjäsivät hyvin.

Vierailija
5/9 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti pärjää! Minä olin tuohon aikaan viikonlopun pois ja mies sanoi että toinen samanlainen ois menny ainakin! Meillä mies on todella osallistuva vanhempi, joten hänen kanssaan kaikki sujuu yhtä hyvin kun minunkin kanssa. Pitää osata ajatella itseäänkin, ja hyvä äiti ajatteleekin!

Vierailija
6/9 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauva ja isi pärjää.

Vierailija
7/9 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että yö per kuukausi, esim. 6 kuukautta vanha voisi olla jopa 6 yötä erossa äidistä, jos on kotona isän kanssa. Hänen vauvansa oli 9 kuukautta ja hän oli 4 yötä poissa. Isä oli hoitanut lasta alusta asti paljon ja he pärjäsivät hyvin.

Vierailija
8/9 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yö per vuosi -ohje, koskee eroa vanhemmista. AP:n lapsihan jäisi isänsä hoitoon.

Vierailija
9/9 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ongelmia ollut (eikä vielä tähän mennessä tullut - lapsi nyt 3) Jos ei oteta lukuun kauheata ikävää (siis minulla), ja pelkoa siitä miten lapsi suhtautuu minuun kun tulen takaisin. No iloisesti juoksi syliin ja oli kuin en olisi poissa ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi