Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset sopivat itse kyläilyistä kavereiden kanssa?

Vierailija
02.03.2010 |

Tai edes pyytelevät omia kavereita kylään itsenäisesti vaikka vanhemmat sitten asiat sopisivatkin, jos kyse ei ole ihan naapurin lapsista...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä jo ekaluokkalainen sopii kaverin kanssa kyläilyistä. Yritän jo etukäteen kertoa, jos joku päivä ei sovi tai sitten viestittelen äidin kanssa asiasta.

Vierailija
2/5 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii jo itsekseen, mutta varmistaa aina minulta käykö meille. Eli lapset sopivat tyyliin "kysytään äidiltä, voidaanko leikkiä eskarin jälkeen meillä" ja sitten äidit vahvistavat asian keskenään. Joskus eskarilainen soittaa itse suoraan kaverin äidille ja sopii asian kysyttyään ensin minulta luvan ja silloin kaverin äiti ei enää erikseen vahvista asiaa minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii jo itsekseen, mutta varmistaa aina minulta käykö meille. Eli lapset sopivat tyyliin "kysytään äidiltä, voidaanko leikkiä eskarin jälkeen meillä" ja sitten äidit vahvistavat asian keskenään. Joskus eskarilainen soittaa itse suoraan kaverin äidille ja sopii asian kysyttyään ensin minulta luvan ja silloin kaverin äiti ei enää erikseen vahvista asiaa minulta.

Vierailija
4/5 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaveri, joka on äidin mukaan "liian pieni vielä itse organisoimaan", ja tämän hän on sanonut minulle itse. Kyse esim. pallokentälle menosta. Käytännössä tämä on tarkoittanut useamman kerran sitä, että viime hetkessä kaveri peruuttaa sovitun menon. Tämä äiti haluaa kovin pitää kaikki langat käsissään ja elämän viimisen päälle järjestettynä, mutta tosiasiassa kenenkään muun kaverin kanssa ei ole näin hankalaa. Eivät surullista kyllä sitten enää yhdessä leikikään.

Vierailija
5/5 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa, tekstata tai laitta s-postia kaverin äidille ja sopia tapaamisesta. Näin meillä ainakin toimitaan. Haluan tietää missä ja kenen kanssa lapseni on lisäksi on mukava tuntea kaverin vanhemmat. On helppo sopia yhteisistä pelisäännöista ja muista niin ei tarvitse tulla sitten tänne palstalle haukkumaan kavereita ja niitten vanhempia. Lapsella on kavereiden kanssa myös yhteisiä harrastuksia ja me äidit sovimme samalla kuljetuksia ja muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan