Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmeno ja kivut lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen...

Vierailija
28.05.2008 |

Sain keskenmenon rv 10 ja siihen määrättiin lääkkeellinen tyhjennys. Pari tuntia lääkkeiden oton jälkeen alkoivat kivut , supistukset ja vuoto. Vuotoa tuli reilusti ja "mönttejä" myös. Kivut loppuvat saman päivän iltana, mutta nyt paria päivää myöhemmin tuntuu jälleen kipuja. Ei samanlaisia supistuskipuja, mutta tavallista menkkajomotusta kovempaa kipua. Ihan kestettävää kylläkin. Nyt tulee mieleen, että olisikohan jäänyt jotain tulematta ulos? Miten teillä muilla saman kokeneilla on kivut tuntuneet? Jos jollakin on tullut tulehdus niin miten on oireillut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lieviä jälkisupistuksia myös. Ihan kestetettäviä, kun olin sairaslomalla, mutta en olisi halunnut esim. töissä yhtäkkiä irvistellä niiden takia.

Syvät pahoittelut keskenmenostasi. Itselläni sama tilanne oli viikolla 11 eli melko samanlainen tilanne.

Kun tätä kirjoitan, niin huomaan, että en vielä ole mennyt mihinkään jälkitarkastukseen, vaikka keskenmenosta kohta jo kaksi kuukautta.

Vierailija
2/5 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mennyt, enkä muista, että mulle olisi sanottu, että pitäisi mennä. Mulla oli keskenmeno 12. viikolla (tuulimuna).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkitarkastuksessa. Eli kannattaa ja pitää. Helpotti itseäänkin, kun gyne ultrasi ja näki, että munasarjat toimii taas ja sitten tärppäsikin seuraavien kuukautisten jälkeen.

Tsemppiä ap:lle. Itse kärsin yhden illan tuon spontaanin km kanssa, kun eivät ottaneet kättärille ja nkl:lle vastaan. Vessassa makasin, kun ei ollut siteitä (vuosin kuin seula) ja särkylääkkeitä. Mies sitten kävi näitä hakemassa, mutta lääkkeetkin olivat käsikauppamallista. Silloin kyllä tuntui, että järjestelmä jätti ihan yksin.

Vierailija
4/5 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tajunnut, että nämähän voivat tosiaan olla jälkisupisteluja. olen kylläkin kaksi lasta synnyttänyt enkä silti tajunnut. Ensimmäisenä vaan tulehdus mielessä. Kiitos myötätunnostasi ja pahoittelut sinullekin omasta menetyksestäsi :( Minulla tämä oli ensimmäinen keskenmeno. Vaikka kuinka tietää miten yliesiä alkuraskauden keskenmenot ovat niin silti se yllättää. "eihän minulle tallaista tapahdu"... joopa joo kyllä vaan tapahtuu. Minulle määrättiin silloin ma. kun km todettiin, kontrolliultra ja veritesti , mistä katsotaan, että hcg on laskenut niinkuin pitää. Kontrolli on kahden viikon kuluttua tyhjennyksestä. Vielä utelen, että kauanko sinulla kesti jälkivuoto ja ovatko menkat jo alkaneet? Sitäkin tässä mielessäni pyörittelen, että kauankohan menee? T:ap

Vierailija
5/5 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, että jouduit tuolla tavalla kärsimään kipujen ja vuodon kanssa. Minulla vain vähän tuhrutti josta arvelin, että paras mennä tarkistuttamaan tilanne ja niinhän se oli, että vauva oli kuollut. Sain panacodia kipuun ja sitä otinkin ihan reippaasti. Teki kyllä pöhnän olon. Lisäksi makailin kuuma kaurapussi mahan päällä. Kipeetä teki, mutta onneksi ei montaa tuntia. T:ap