Vauvauinnissa lesbopari.
Mua jotenki ällötti lillua samassa pienessä altaassa niiden kanssa, ku näyttivätkin epäsiisteiltä rekkalesboilta. Siellä sitten saunottiin ja pukeuduttiin ja imetettiin samassa tilassa. Kyllä mulle tuli alastomana varsin vaivautunut olo, kun jommankumman katse kohdistui minuun. Missä sitä tietää missä mielessä katselee. En mä miestenkään puolella alasti kekkuloi.
Kommentit (61)
infotilaisuudessa. Kävelivät käsikädessä ja puhuivat meidän tytöstä.
Toinen heistä ei niin epäsiisti, mutta toisen tukka oli esimerkiksi rasvainen, naama täynnä finnejä ja kyllä panin merkille että säärikarvat pidemmät kuin miehelläni.
Miksi ei sitten yhdistetä miesten ja naisten puolia ja istuta kaikki alasti sulassa sovussa jos tässä ei ole mitään ongelmaa?
ap
Mutta kyllä mua järkyttäisi ne epäsiistit isätkin. Muutamilla aivan järkyttävä ruokkoamaton pukinparta. En ymmärrä kuinka niiden vaimot kehtaavat katsoa semmoista miestä.
ennen kuin kehtaa tulla toisten uimahallinautintoa pilaamaan finneillään. Ja säärikarvat! Ai kamala, niistähän voi tarttua ties mitä satiaisia.
Hei kuule ap samoissa altaissa ne karvaiset miehetkin lilluu, eikö sua ne ällötä vai vain jos nainen on karvainen?
Toisilla tukka rasvoittuu helpommin, aknea on vaikea saada kuriin ja kyllä ihan jokaisella naisella on oikeus olla ajamatta säärikarvojaan. Ei siinä mitään epäsiistiä ole, ei nuo suhun tartu.
infotilaisuudessa. Kävelivät käsikädessä ja puhuivat meidän tytöstä.
Toinen heistä ei niin epäsiisti, mutta toisen tukka oli esimerkiksi rasvainen, naama täynnä finnejä ja kyllä panin merkille että säärikarvat pidemmät kuin miehelläni.Miksi ei sitten yhdistetä miesten ja naisten puolia ja istuta kaikki alasti sulassa sovussa jos tässä ei ole mitään ongelmaa?
ap
Minun mies kuoli ennen vauvan syntymään ja kävin vauvauinissa ystäväni, naisen, kanssa. Eikä siis todellakaan olla kumpikaan lesboja vaan ystäväni on miehen kanssa naimisissa ja minä lapseni yksinhuoltaja.
minua olisi ällöttänyt myös se hetero säärikarvoissaan ja rasvaisessa tukassaan. Eikö tukka kuulu pestä ennen altaaseen menoa!!
ap
Minun mies kuoli ennen vauvan syntymään ja kävin vauvauinissa ystäväni, naisen, kanssa. Eikä siis todellakaan olla kumpikaan lesboja vaan ystäväni on miehen kanssa naimisissa ja minä lapseni yksinhuoltaja.
Kutsuuko ystäväsi vauvaasi omakseen ja kävelittekö tekin käsikädessä siellä uimahallissa? No ehkä sitten erehdyin...
Ja heistä kaikista on sanottava, että ovat huomattavasti pidättäytyväisempiä kuin heterot. Ei ole koskaan käynyt mielessäkään, että joku minua tuijottaisi sillä silmällä iskeäkseen kiinni. Enemmän ne tuntuvat heteronaiset muita tuijottelevan uimahalleissa.
Minuakin kiinnostaisi tietää, että mille puolelle ap:n mielestä näiden lesbojen pitäisi oikein mennä?
Naapurissa kävi naispari ja niiden oli ihan pakko ruveta pussailemaan keskellä pihaa kun näkivät, että muita naapureita tulee pihalle.
Pikkasen ärsytti. Ihan sama olisiko kyseessä ollut heteropari, keskellä pihaa lasten silmien edessä nuoleskelu ja kähmiminen ei ole ihan sopivaa.
itse en ole lesbo mutta ymmärrän että lesbot ovat ihan normaaleja ihmisiä. ja pistää vihaks jos joku pukuu ällöistä lepakoista. Ap olet keskenkasvuinen ja ahdasmielinen hetero, hyi!!
Sulle ei nyt vissiin oo kukaan kertonut tätä, mutta kun nyt oot lillinyt samassa altaassa rekkalesbopariskunnan kanssa, niin oot saanut lesbotartunnan. Sä alat nyt pikkuhiljaa muuttumaan lesboksi.
Tästä ei puhuta julkisuudessa, mutta täähän on hirveen yleinen ongelma. Kohta ei enää muna sullekaan maistu.
Naapurissa kävi naispari ja niiden oli ihan pakko ruveta pussailemaan keskellä pihaa kun näkivät, että muita naapureita tulee pihalle.
Pikkasen ärsytti. Ihan sama olisiko kyseessä ollut heteropari, keskellä pihaa lasten silmien edessä nuoleskelu ja kähmiminen ei ole ihan sopivaa.
Jos olet kerran nähnyt jotain vastaavaa, niin enpä vielä lähtisi koko ryhmää yleistämään. Ja minä ymmärrän tilanteen hyvin. Jos koko naapurusto tuli heitä pällistelemään, niin ovat saattaneet päättää antaa sitten katsottavaa koko rahalla. Jo tästä ketjusta näkee minkälaisia stereotypiota ja ennakkoluuloja he joutuvat kohtaamaan. Alkaa siinä jossain vaiheessa jo hiiltymään rauhallisempikin ihminen.
Kannattaisi hankkia vähän laajempi elinpiiri, niin ehkä oppisi ymmärtämään elämän monikirjavuuttakin paremmin. Ei alkaisi ahdistua tällaisista pikkuasioista. Tai sitten voi lukittautua omaan kotiinsa, omaan pikku kuplaan, niin ei muut häiritse.
Ymmärrän tuon pihalla pussailun iloisena provokaationa. Kun nyt katsoo tämänkin ketjun ennakkoluuloja ja halua syrjiä (lesbot aivät saa tulla naisten puolelle, eivät saa osoittaa tunteitaan toisiaan kohtaan), niin pieni protesti ja pihamielenosoitus on kyllä paikallaan.
Ja joku homojen vihaaja voisi vielä vääntää mulle rautalangasta miksi lesbo yrittäisi heteroa naista?
Naapurissa kävi naispari ja niiden oli ihan pakko ruveta pussailemaan keskellä pihaa kun näkivät, että muita naapureita tulee pihalle. Pikkasen ärsytti. Ihan sama olisiko kyseessä ollut heteropari, keskellä pihaa lasten silmien edessä nuoleskelu ja kähmiminen ei ole ihan sopivaa.
Jos olet kerran nähnyt jotain vastaavaa, niin enpä vielä lähtisi koko ryhmää yleistämään. Ja minä ymmärrän tilanteen hyvin. Jos koko naapurusto tuli heitä pällistelemään, niin ovat saattaneet päättää antaa sitten katsottavaa koko rahalla. Jo tästä ketjusta näkee minkälaisia stereotypiota ja ennakkoluuloja he joutuvat kohtaamaan. Alkaa siinä jossain vaiheessa jo hiiltymään rauhallisempikin ihminen.
Kannattaisi hankkia vähän laajempi elinpiiri, niin ehkä oppisi ymmärtämään elämän monikirjavuuttakin paremmin. Ei alkaisi ahdistua tällaisista pikkuasioista. Tai sitten voi lukittautua omaan kotiinsa, omaan pikku kuplaan, niin ei muut häiritse.
Minusta provokatiivinen käytös on aina typerää.
myös paljon perheellisiä naisia (ja miehiä), jotka ovat biseksuaaleja, vaikka siis heteroliitossa! Et voi koskaan tietää kuka katsoo vartaloasi ihaillen..
myös paljon perheellisiä naisia (ja miehiä), jotka ovat biseksuaaleja, vaikka siis heteroliitossa! Et voi koskaan tietää kuka katsoo vartaloasi ihaillen..
mutta katselen kyllä naisia sillä silmällä.
Pitäisköhän kaikkien naisten, jotka on tuntenu edes yhden kerran jonkinlaista seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen pitää jonkinlaista tunnistetta uimahallin saunaosastolla? Miten olis vaikkapa sellainen käsivarsinauha, jossa olis vaaleanpunainen kolmio? Sillä tavalla normaalit, tervehenkiset heteronaiset tietäisivät varautua likaisilta, mahdollisen homoseksuaalisilta katseilta.
pakko kommentoida, että eipä pidä paikkaansa ettei ketään lesbo yrittäisi heteroa. Minua on kaksi kertaa nainen yrittänyt iskeä. Toisella kertaa hienovaraisesti ja toisella kertaa vähemmän. Se nainen kehui ensin rintojani ja sen jälkeen yritti ujuttaa sormiaan hameeni alle. Ja ehtikin sormet tunkea pikkuhousuihin ennen kuin ehdin poistumaan ja ottamaan sirmet pois. Voitti kyllä röyhkeydellä monet miehet.
Vaaleanpunaisesta kolmiostahan on hyviä kokemuksia jo 1930- ja 40-lukujen Saksasta!
mutta katselen kyllä naisia sillä silmällä. Pitäisköhän kaikkien naisten, jotka on tuntenu edes yhden kerran jonkinlaista seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen pitää jonkinlaista tunnistetta uimahallin saunaosastolla? Miten olis vaikkapa sellainen käsivarsinauha, jossa olis vaaleanpunainen kolmio? Sillä tavalla normaalit, tervehenkiset heteronaiset tietäisivät varautua likaisilta, mahdollisen homoseksuaalisilta katseilta.
Onko ihan oikeasti näin ahdasmielisiä ihmisiä olemassa :O
Minä olin juuri lasteni ja hyvän ystäväi kanssa uimahallissa. Tämä ystäväni on lesbo ja minä hetero. Ei kyllä tullut mieleenkään, että minua katselisi mitenkään kummallisesti.