Vauvauinnissa lesbopari.
Mua jotenki ällötti lillua samassa pienessä altaassa niiden kanssa, ku näyttivätkin epäsiisteiltä rekkalesboilta. Siellä sitten saunottiin ja pukeuduttiin ja imetettiin samassa tilassa. Kyllä mulle tuli alastomana varsin vaivautunut olo, kun jommankumman katse kohdistui minuun. Missä sitä tietää missä mielessä katselee. En mä miestenkään puolella alasti kekkuloi.
Kommentit (61)
Rasva ei liukene veteen mutta ehkäisee hiusten irtoilua. Vedessä lilluvat hiuskarvat ne vasta ällöttäviä ovat.
vauvauinnissa oli lesbopari (tiedän tämän siis faktaksi). Ainoa mikä "häiritsi" oli kateuteni siitä, että peseytyessä ja pukiessa oli paljon helpompaa, kun oli kaksi aikuista yhtä lasta kohden. No, auttoivat kyllä muitakin, jos apua tarvitsi, ei sinänsä. Eli mun puolestani lisää lesbopareja (tai muuten vaan naisia) vauvauintiin, ylimääräisistä käsistä on muillekin iloa.
että "ällötti vauvauinnissa oleva epäsiisti äiti..." vaan toit nimenomaan esiin lesbouden?
minua olisi ällöttänyt myös se hetero säärikarvoissaan ja rasvaisessa tukassaan. Eikö tukka kuulu pestä ennen altaaseen menoa!!
ap
ap:n ongelma lopulta olikin vain toisen äidin rasvainen tukka, mihin tarvittiin pitkää selontekoa rekkalesboista?
ja koko avaus etten voi edes kirjoittaa mitä mielessäni liikkuu!!
Ei kukaan oikeasti voi ajatella noin kuten ap!
..on varmaan suu auki katsonut kuin maailman suurinta ihmettä.. ja vielä käsi kädessä kulkeneet..finnit ja kaikki..siis apua!
niistä aäärikarvoista ja rasvaisita hiuksista päätellen, että se toinen on ennen ollut mies.
Ajatteles tätä ens kerralla siellä vauvauinnissa ap!
Mitä jos ne oiskin hokenut, että "naapurin vauva".
Eiköhän se selvää ole että siellä jokainen on oman lapsensa kanssa.
Mitäs te sitten miehesi? kanssa siellä teette? Omaako olette uittamassa? Älkää nyt ainakaan käsikädessä kulkeko, hyvänen aika sentään!
Toisten tuijottelu ei ole kohteliasta, minulle se on jo lapsena opetettu.
on joku kattonut että onpa sairasta. no ei kyl kävelty käsi kädessä tms. ollaan niin saman näköisiä että ei voi erehtyä sisaruksista. ;)
Kaikkia muita saa arvostella ja tuomita mennen tullen, mutta ei homoja. Aikusia ihmisiä, jotka ovat valintansa tehneet, eivät mitään säälittäviä reppanoita. Ja siksi tämän sanonkin: mulla menee puistatus, kun näen lesboparin. Simple as that.
Kaikkia muita saa arvostella ja tuomita mennen tullen, mutta ei homoja. Aikusia ihmisiä, jotka ovat valintansa tehneet, eivät mitään säälittäviä reppanoita. Ja siksi tämän sanonkin: mulla menee puistatus, kun näen lesboparin. Simple as that.
Mäkään en homoista/lesboista tykkää, mutta semmosta kun ei nykyään saa edes vihjaista.
Mäkään en homoista/lesboista tykkää, mutta semmosta kun ei nykyään saa edes vihjaista.
Ei se ole as simple as that, yritähän selittää, miksi.
eivät he päätä itse seksuaalisuudestaan! Vai oletko itse päättänyt että "rupeampa heteroksi"?
Monet lesbot ja homot, jotka tunnen, näyttävät ksvonpiirteiltään lähemmäs vahanukeilta. Ei luonnollisilta. Tunnistankin yleensä heidät ensin kasvonpiirteistä, huulista, katseesta. Myöhemmin asia on tullut julki "virallisempaa" kautta.
Arvaukseni ovat osuneet oikeaan tähän asti.
Asun metropolissa, joka on tunnettu homomyönteisyydestään. Välillä on yleisempää nähdä hompari iltakävelyllä koiransa kanssa, kuin heteropari. Ja lähes poikkeuksetta tapaamani homot antavat ei niin miellyttävän ensivaikutelman; Homomiehet yleensäkin tunnistan tuunatusta, sliipatusta ulkonäöstä -hyvännköisiä miehiä, jotka tosin eivät vedä puoleen, koska maskuliinisuudesta tuntuu olevan kärki katkaisuna- ja kylmästä, epäystävällisestä olemuksesta.
Viimeksi homo oli lapseni lääkärinä ja hän antoi kaiken huomion miehelleni, joka jo kiusaantui tästä ja kun yritin ottaa osaa keskusteluun, lääkäri väisti katseeni ja kohtelia mua kuin ilmaa, vaikka lapsen äiti olikin. Tilanne oli kiusallinen, mutta tyypillinen. Jostain syystä homot ovat olleet tylykä, koska olen nainen. Yksi työkaverini oli homo ja hän kerran totesi pelkäävänsä naisia. Ehkä siksi.
Ja mitä vielä: sekin ärsyttää, että tietääkseni Suomessa (ja asuinmaassani) homojen asema on hyvä. En ole nähnyt vielä yhtäkään homoa, joka tarvitsisi ihmisoikeusaktivisteista koostuvan tukijalauman taakseen selviytyäkseen nykyajan yhteiskunnassa. Eikö vain täälläkin viime viikolla vihitty homopari ja joka tv-kanavalla esiteltiin tuoreen avioparin onnea. Tuntuu, kuinka homous olisi trendijuttu; se viimeinen silaus, jos haluaa tulla tunnetuksi humaanina, sivistyneenä ja avarakatseisena henkilönä. Homo sitä, homo tätä.
Kun muuten kerran kävimme mieheni kanssa luksuskerrostalon asuntonäytössä, vierellämme ollut homopariskunta sai hyvän kohtelun ja erikoishuomion, mutta me tavis-heteropari saimme osaksemme lähinnä ylenkatsetta ja lopulta kiinteistövälittäjä sanoi, ettemme pääse katsomaan asuntoja lainkaan, sillä olin raskaana (kuulemma turvallisuusmääräys), ja käveli ovista sisään tuon toisen pariskunnan kanssa. Mitä ilmeisemmin heitä pidettiin potentiaalisempana luksuskodin ostajana, vaikka kenenkään taustat ei ollut etukäteen tiedossa.
Mutta tosiaan, jos homojen asema todella korreloi yleistä ihmisoikeustilannetta, ainakin Suomessa ja asuinmaassani asiat pitäisi olla mallillaan. Ei huolta lapsista, vanhuksista, vammaisista, mielenterveyspotilaista, kodittomista, pakolaisista tai muista yhteiskunnan "heikommista" jäsenistä. Terveistä ja hyväosaisista aikuisista koostuva, seksuaaliselta suuntautumiseltaan vähemmistöryhmä, joka myös saa äänensä kuuluville joka mediassa, korjaa potin. Missionsa kullakin.
Mäkään en homoista/lesboista tykkää, mutta semmosta kun ei nykyään saa edes vihjaista.Ei se ole as simple as that, yritähän selittää, miksi.
Enkä ymmärrä mikä tässä on jonkun mielestä kummallista?
Tiedän kyllä että esim uimahallissa saattaa olla samaan aikaan kanssani lesboja/biseksuaaleja mutta en sillä päätäni vaivaa jos en tiedä sitä.
Mutta en lähtisi saunomaan lesbon kanssa jos tietäisin hänen suuntautumisensa, kuten en myöskään miesten kanssa.
kyllä me saunassa käydän ja uimassa
mutta ei siellä saunasa kettää kattella ku kaik
lähtee löylyä karkuun
ja omaani oon kattelu jo 21v ni miks mä teitist oisin kiinostunnu
säärikavatkin kasavaa eikä ne mua tai mun muijaa häiritte
ollan vaan rakastuneita
mitens teijä elämäs ei rakastuneet kerkee huomaa muita yllättävän paljon on nuita eronneita tai lyhytaikaisia suhteita kun ei kestetä kattella ees lapsensa isää miksi?
Oli sitten heteropari tai mitä vaan? Tuo tarttui silmään yhdestä viestistä...
Ja mitä se on se "kähmiminen"? Halailua ja silittelyä? Tuskin kukaan normaali ihminen nyt sentään julkisesti "kähmii".
olet bi kuten kaikki muutkin ihmiset. Heterous on kristinuskon trauma. Kaikissa kulttuureissa paitsi juutalaisuudessa ja kristinuskossa homous tuomitaan. Muissa kulttuureissa on ihan ok olla bi. Koska bi-seksuaalisuus on ainut normaali luonnollinen seksuaalisuuden muoto ihmisellä.
Te kaikki itseä heterona pitävät olette vain kristinuskon uhreja vaikka ette kuuluisikaan kirkkoon ja olisitte ateisteja.
samassa ryhmässä? Minä jäin nyt miettimään, että kuka meidän ryhmän äideistä mahtaisi olla sellainen juntura, että tekisi tällaisen aloituksen tänne.
Eiköhän tehdä tästä kansanliike.