Missä ammatissa toimivalla on todennäköisimmin kananpersetukka?
Kommentit (29)
eikä kovin montaa kananpersetukkaa ole tullut vastaani. Työkavereillani (olen töissä ydessä sairaalan suurimmista osastoista) ei kenelläkään ole kananpersetukkaa. Ei sh:lla, sihteereillä, lääkäreillä eikä lähäreillä. Laitosapulaisillakaan en ole nähnyt. :-DD.
sairaanhoitajilla
ja
kaupan kassoilla.
lastentarhanopettaja, kotiäiti, sairaanhoitaja, keittiöemäntä... Tässä mun tietämät.
KAIKILLA työntekijöillä on kanapersepäät!
monella kassalla olen nähynyt. Trendikkäissä kampaamoissa taas ei enää vuosiin kenelläkään.
Tai ainakin tuossa meidän päiväkodilla. Kahdeksasta vakihoitajasta kuudella kanaperseet.
Tai ainakin tuossa meidän päiväkodilla. Kahdeksasta vakihoitajasta kuudella kanaperseet.
on 26 työntekijää, joilla ei yhdelläkään ole kyseistä hiusmallia. Eri värejä ja pituuksia kyllä muuten löytyy.
niin pienenä altistuu kananpyllyille. Siitä saa huonoja vaikutteita ja kas, 10 vuoden päästä nämä nykyiset päiväkotilapset kantavat ylpeinä kananperseitä päissään.
Onneksi vain yksi hoidettavista on tyttö. Ja jos kananperseen ottaa, niin saa etsiä kyllä saman tien itselleen oman kämpän!
niin pienenä altistuu kananpyllyille. Siitä saa huonoja vaikutteita ja kas, 10 vuoden päästä nämä nykyiset päiväkotilapset kantavat ylpeinä kananperseitä päissään.
värjätty usein punaiseksi tai muuten räikyväksi, geelillä laitetaan hiukset takaata sojottamaan. katso tuo ketju "linkittäkää minulle kananperseen kuva"
sairaanhoitajilla
ja
kaupan kassoilla.
maalari ammatiltaan, ja on siis nainen...
se malli on sitten niin kamala?
Mielestäni jos on hyvin laitettu, niin on nätti. Antaa ihmisestä räväkän tai oikeastaan sellaisen avoimen kuvan.
Mutta räväkkä varmaan vain tyylin omistajista itsestään, on niin turvallinen peruskypärä naisilla, ettei toista löytyne. Ellei näitä ikiaikaisissa prinsessaliuhuleteissään pysytteleviä lasketa.
Mielestäni jos on hyvin laitettu, niin on nätti. Antaa ihmisestä räväkän tai oikeastaan sellaisen avoimen kuvan.
Mutta räväkkä varmaan vain tyylin omistajista itsestään, on niin turvallinen peruskypärä naisilla, ettei toista löytyne. Ellei näitä ikiaikaisissa prinsessaliuhuleteissään pysytteleviä lasketa.
on sitten ei turvallinen peruskypärä? Tai millainen on lyhyt ja tyylikäs tukka?
ja sossuäidillä