Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni tokas että tuskimpa rakastaa mua..

Vierailija
01.03.2010 |

ei mullakaan tunnu kovin rakkaudelta, välitän.. eläppä tätä sit..rakennetaan taloa ja kasvatetaan lapsia..jip jee..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole saanut - siitä voisi joku fiksumpi vetää johtopäätöksensä...

Vierailija
2/8 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittanut oikein. Fakta vain nyt on vaan se, että moni skippaa sisällön automaattisesti tollasten "tuskimpa"-virheiden takia. Antaa vain niin yksinkertaisen kuvan ihmisestä.

Voihan siitä valittaa vaikka maailman tappiin asti, mutta asia ei siitä muuksi muuta: Virheitä vilisevä teksti ei innosta rakentaviin vastauksiin.

Ihan oikeasti. Ketä kiinnostaa auttaa alkuperäistä oikeasti, jos huomio menee kirjoitusvirheisiin? Minulla ainakin vaikea on keskittyä itse asiaan, jos vitusti virheitä tekstissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vuosiin ollut varma oman mieheni tunteista mua kohtaan. Suoraan ei ole sanonut, ettei rakastaisi, ja joka ilta kyllä sanoo rakastavansa (tämä on ollut meillä tapa, joten luulen sen olevan vaan tottumusasia). Joskus kun olen kysynyt, rakastaako mies mua, hän on vastannut, että "emmä oikein osaa sanoa". Nykyään en uskalla edes kysyä, koska en tiedä, haluanko tietää vastausta.

Minä nimittäin rakastan miestäni, ja todellakin pelkään, ettei hän rakasta mua. Tämä epävarmuus miehen tunteista mua kohtaan on tehnyt minustakin epävarman ja syönyt itsetuntoani, enkä osaa luottaa miehen sanomisiin. Mihinkään parisuhdeterapiaan en uskalla kuitenkaan lähteä, enkä ottaa asiaa esille ja nostaa kissaa pöydälle, koska pelkään, että ajan sillä miehen pois, että hän ottaa eron. Usein mietin, ettei tämmöisessä elämässä ole mitään järkeä, kuka oikeasti haluaa tällaista elämää elää, ja tiedän, että olisi kaikkein parasta vain lähteä selvittämään asiat. Mutta kun en uskalla, joten jatketaan vanhaan malliin.

Vierailija
4/8 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaan kommenteistäsi pilkun-nus....!

ja jos nenäkkyydeltäsi luit aiheen voisit miettiä että minulla on nyt aivan muut asiat mielessä kuin yöllä kirjoittamani kirjoitus virheet..

kiitos asiallisita kommenteista, mutta täällä näyttää olevan vaan korkeakoulutetut sallittuja keskustelukumppaneita..hoh hoh..

ap.

Vierailija
5/8 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap..

Vierailija
6/8 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjata jotain olemattomia kirjoitusvirheitä niinku niillä olis joku pointti asiassa!?!?!? ärsyttää tollaset no-lifet!!!!

Mitä jos sen rakkauden sais roihahtamaan jollain keinolla takaisin? Tekisitte jotain ihan kahestaan, lähtisitte vaikka pikkulomalle. jotain erilaista mitä ette oo tehny. näytät uusia puolia itsestäs ja hän tajuaa ettei tunnekaan sua vielä kokonaan ja näkee sussa ihan uuden puolen! mitäs sanot?

Vierailija
7/8 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittanut oikein. Fakta vain nyt on vaan se, että moni skippaa sisällön automaattisesti tollasten "tuskimpa"-virheiden takia. Antaa vain niin yksinkertaisen kuvan ihmisestä.

Voihan siitä valittaa vaikka maailman tappiin asti, mutta asia ei siitä muuksi muuta: Virheitä vilisevä teksti ei innosta rakentaviin vastauksiin.

Vierailija
8/8 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole ap, enkä haluaisikaan. Toivottavasti saa tehtyä itsestään ja perheestään vielä oikeasti onnellisen. Sinä turha kommentoija taas voit jatkaa jauhamista niin turhista asioista kun olla ja voi... huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan