Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmisten maalaisjärki??? Oikeesti!

Vierailija
01.03.2010 |

Puhumattakaan nyt esim sikainfluenssasta, vois vs margariini, kevyttuotteet vs aidot tuotteet...

mutta nyhtä asiaa ihmettelen todella suuresti, että os ihminen sairastaa esi atooppista ihoa, ärtyvää suolta tms tms...niin miksi ihmeessä niin moni tyytyy kärsimään sairautensa kanssa? Atooppiseen ihoon määräätään kalliita voiteita tuhottomat määrät mutta miksi kukaan ei mieti että mistä se johtuu?

Monella esim viljat aiheuttavat iho-oireet. Kuin myös astmaa, ms.tautia, oppimisvaikeuksia jne jne..

Pointtini siis se että otetaan kaikki lääkkeet ja pillerit vastaan mutta ei tehdä mitään sen eteen että selvitettäis miksi sairaus on?

Ugh!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE on kätevää ottaa pilleri ja kaikki on taas ns ok!

Itse olen seurannut ystävääni joka levittelee kilokaupalla voiteita ja mättää kortisonia ym vuodesta toiseen itseensä!! eikä tee elettäkään kokeillakseen ruokavaliohoitoa?

Miettiikö kukaan muu mihin ne kaikki rasvat ym imeytyy iholta??? Aivoihin hyvinkin :(

Vierailija
2/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset värjäävät hiuksiaan, saavat kaikenlaisia lisäaineita ruoan ja herkkujen mukana, käyttävät samaa kosmetiikkaa kuin aina ennenkin. Koska "eihän niistä mitään haittaa ole". Uskon, että moni allergia ja atopia johtuu raskaudenaikaisesta kemikaalialtistuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTTAKAI, on mietitty, mistä ne johtuu. Ja noi sun mainitsemas on tutkittu ja okeiltu. EI auttanut.

Vierailija
4/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERRAJUMALA on MIETITTY, vaan onko kokeiltu pidempiä jaksoja esim ilman viljoja?

Taipumus keliakiaan ei useinkaan näy kokeissa vaan perimä altistaa monet tietämättään siihen. Tästä oli eilen uutisissakin juttua, että 3 neljästä on viljoille herkkä vaikkei sitä tiedä koska ei ole varsinaisia keliaikian oireita.

Iho oireilee usein juuri viljoista, etenkin vehnästä!

Vierailija
5/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulta puuttuu maalaisjärki. Luuletko tosiaan,

että esim. ms-tautia ei ole tutkittu. Kannattaisi nyt ottaa asioista enemmän selvää ja sitten vasta mietiskellä ja päästää julki. Ugh, ugh.....

Vierailija
6/6 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kule lukenut ms-taudista, koska isäni sitä sairastaa!!

Sitä kauttakin olen saanut lukea miten nimenomaan viljat usein laukaisee suolistossa tulehdustilan ja kas kas kun ms-tauti puhkeaa juuri jonkin tulehdun kautta/avustuksella!!

t. ap UGH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi