Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa nähtyä tänään.

Vierailija
01.03.2010 |

Teiniäiti ja isä, arviolta isä 17v ja äiti 16v. Sipsiä ja kolaa kärrissä ja joku lasten ruokapurkki ja tuttelia. Niin jotenkin säälittävää. Isukki katseli pelihyllyllä jotakin toiminta/räiskintä pleikkapeliä.(tais ostaa).

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän todella nuorelta. Ikää on 31v ja vaimolla 28v. Olen onnekas kun löysin aikuisen naisen. Tarjolla on ollut vain teinejä ja heidän sielunelämä ei minua kiinnostanut iltaa pidemmäs.

On hyvin hankalaa olla nuorekas tai nuorennäköinen. Monesti ihmiset käsittää väärin. Vauvaamme on luultu pikkuveljekseni ja muuta hassua.

Tänään alkoi talviloma ja päätimme vähän irrotella sipseillä. Oikea pikkuveljeni tulee kylään viikoksi katsomaan vauvaamme joten päätin ostaa yhteisen pelin. Sen ikäisten kanssa tulee parhaiten toimeen pelaamalla jotain peliä, kun kelitkin on kurjat.

Vierailija
2/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmat lapset, mutta on ihanaa välillä kun lapset on laitettu illalla nukkumaan katsoa miehen kanssa joku leffa ja syödä sipsiä ja juoda kolaa. Niin ja heilläkin oli kolaa eikä esim. kaljaa

Ja varsinkin jos on yhtäkkiä päätetty et käydään vuokraamassa leffa ja kaikki muut ruokaostokse on jo tehty niin eihän sieltä kaupasta muuta tule mukaan kuin ne leffaherkut ja samalla tosiaan voi jonku lapsenruoka purkinkin ostaa siinä ohessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni on luultu 14 vuotiaaksi vaikka hän on 26 vuotias. Minua luullaan 16 vuotiaaksi vaikka olen 30v. Mitään pelejä ei tietääkseni katseltu. Sipsiä ja kolaa sekä leffa ostettiin hiihtoloman kunniaksi. :)

Vierailija
4/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla minun esikoinen ja kakkonen kaupassa siskonsa kanssa, ostokset meinaan täsmää. Hoitivata hetken siskoaa, onko kielettyä?

Vierailija
5/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän todella nuorelta. Ikää on 31v ja vaimolla 28v. Olen onnekas kun löysin aikuisen naisen. Tarjolla on ollut vain teinejä ja heidän sielunelämä ei minua kiinnostanut iltaa pidemmäs. On hyvin hankalaa olla nuorekas tai nuorennäköinen. Monesti ihmiset käsittää väärin. Vauvaamme on luultu pikkuveljekseni ja muuta hassua. Tänään alkoi talviloma ja päätimme vähän irrotella sipseillä. Oikea pikkuveljeni tulee kylään viikoksi katsomaan vauvaamme joten päätin ostaa yhteisen pelin. Sen ikäisten kanssa tulee parhaiten toimeen pelaamalla jotain peliä, kun kelitkin on kurjat.

nahkarotsi ja löysät farkut joiden vyötäisiltä roikkuu jotakin ketjuja sekä tennarit nauhat auki. Haituvat amisviikset. Vaimolla niinikään lyhyt nahkatakki, pillifarkut, korkosaappaat lahkeiden päällä. Kasvoiltaan vielä lapsenomaisia molemmat. t.ap

Vierailija
6/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tavata näin av:n välityksellä. Viikset minulla ei edelleenkään kasva. Ei parta pahoille kasva ;)=

Seuraamme muotia. Ja olisihan se aika naurettavaa laittaa päälleen jotain dressmanin pukua kun muutenkin olen niin poikamainen.

Luulen että 10 vuoden päästä voi käydä vaateostoksilla sielä dressmanillakin.

Olen nykyään sinut nuoren ulkomuotoni kanssa. Parikymppisenä se otti koville kun todella harva nainen suostui keskustelemaan kanssani.

Terveelliset elämäntavat tähän lienee syynä. Herkkuja vain kerran viikossa (ei alkoholia ei tupakkaa) ja päivittäin urheilua. Tämän viikon ajateltiin kyllä ottaa lunkimmin.

Hauskaa kuitenkin että pistit meidät merkille. Emme ole pahoja ihmisiä :)

Vierailija
7/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 41v mies 42v perjantaina kaupassa, isäntä osti kaljaa,minä l imukkaa. oli sipsiä ja dippiä ransaknpottuja, Vauvalle oli nania ja hedelmäpurkkia. nyt pelottaa ja ahdistaaai niin mies katseli jotain pelejä jatais ostaajonkun ase lehden..huoh.

Vierailija
8/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihanaa että ovat lapsen halunneet tehdä eivätkä päätyneet esim. aborttiin.

Vierailija
9/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä pahempaakin nähty...

Vierailija
10/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät nykyään niin nuorilta. Ap luuli väärin. Eivät siis olleet teinejä vaan aikaihmisiä.

Vierailija
11/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peten ja Annin ja iltatähden siellä. Minä olin pesuainehyllyillä. T. Äiti lasten kanssa kaupassa. Ps. menimme vielä ruokaosastollekkin.

Vierailija
12/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei itse ikinä osta sipsiä/limua?? hyh hyh :D Nuorten vanhempienko pitäisi täyttää kärrynsä luomulla,kasviksilla,täysjyvätuotteilla,maustamattomilla lihoilla,kaloilla,kanalla,terveellisillä maitotuotteilla ja kestovaipoilla jotta olisivat hyväksyttyjä ja heitä ei katsottaisi kieroon. Lisäksi olisi hyvä pukeutua kuin 40v ihmiset,kun kerta vanhemmiksi ollaan ruvettu. voi olla äiti/isä ja pukeutua oman ikänsä mukaan,oli se sitten 16 tai 35v

Vierailija
13/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaliltahan tuo kuulostaa!

Mekin olemme yli kolmekymppiset vanhemmat ja mieheni myös kattelee räiskintäpelejä kaupassa. Viikonlopuksi ostamme usein limppaa ja sipsejä ja katsomme elokuvia tai pelaamme pleikkarilla!

Vierailija
14/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävi ostaan raaputusarvan. Ja serkun häissä sulhasen isä yritti estää sitä hakemasta boolia.

t. 28-vuotiaan vaimo

Miestäni on luultu 14 vuotiaaksi vaikka hän on 26 vuotias. Minua luullaan 16 vuotiaaksi vaikka olen 30v. Mitään pelejä ei tietääkseni katseltu. Sipsiä ja kolaa sekä leffa ostettiin hiihtoloman kunniaksi. :)

Vierailija
15/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä täsmentää, että mikä ko. tapauksessa oli se päivittelyä vaativa osio:

a sipsit

b limu

c räiskintäpeli (katsoitpa tarkkaan, kun totesit sen nimenomaan olevan "räiskintä"laatua)

d vauvaa ulkoiluttaneiden ikä

e vauvanruoka

Oltais muuten voitu olla me, mutta ollaan jo 30-v. Vaikka mulla onkin välillä saappaat lahkeiden päällä ja miehellä tennarit :D

Vierailija
16/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan osta sipsiä ja limukkaa ;) Ei sillä, taisi olla aika vauva vielä se lapsi? Nehän muistavat huolehtia lapsensa! Ei kait ne muuten olisi ostaneet ruokaa hänelle :)

Vierailija
17/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on voinut ostaa jo aikasemmin jo tärkeet ruuat ja haki muksulle pari pilttiä mukaan, niin sit voi ottaa vaikka sipsit samalla.?

Vierailija
18/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me 30+ ikäset vanhemmat oltiin perjantaina kaupassa ja ostettiin sipsejä, limua, karkkia, pullaa (vai oisko ollu munkkeja) ranskalaisia, kalapuikkoja... ja kaiken lisäksi isukki osti pokerilehden ja uuden pelin xboxiin!

Hanki elämä arvon ap!

Vierailija
19/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti hiihtolomaviikko jolloin on varmaan vähän extrakivaakin tiedossa (esim sipsejä) ja eihän se että ostaa niitä tarkota että lapsi niitä syö

Vierailija
20/26 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi