Menisitkö alastomana joukkokuvaukseen torille?
tai jonnekin muualle
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2009892
Kommentit (20)
Eli muista näkyy vain selkäpuoli eikä tarvitse katsella muiden naamoja ja mahdollisesti arvioivia katseita. Ainakin Helsingissä ja näköjään Sydneyssä oli näin.
Eikä siinä nyt tuntitolkulla olla ilkosillaan.
Mutta en kyllä kestäisi, jos joukossa olisi jotain kuolailijoita.
Joukossa ollaan myös sen verran tiiviisti (ei nyt kuitenkaan kehokontaktissa), että muiden kehoja on aika hankala ryhtyä arvioimaan. Vrt. konserttiyleisössä seisominen lavan edessä.
ja olen mennytkin, kun tuollainen kuvaus oli Helsingissä. Kiva kuva on muistona. Näyn siinä ihan pikkiriikkisenä takarivissä :D
Silloin olin nuori ja hyväkroppainen verrattuna nykytilaan, mutta oli siellä myös vanhempia ihmisiä. Bongasin mm. yhden, jolta oli leikattu toinen rinta kokonaan pois. Tuota kutsuisin asenteeksi ja hyväksi itsetunnoksi.
t. toinen vuoden 2002 kuvassa esiintyvä
Toisilleen tuntemattomat ihmisetkö tuossa pannaan halailemaan alastomana toisiaan?
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/yleiskuvia/892399.jpg
Ja olihan siellä vaikka minkälaista vartaloa. Itse ehkä olen nyt tyytyväisempi omaan kroppaani kuin silloin, mutta eipä se oikein ollut pointti siinä hommassa...
Jännä sivuhuomio: Kuva otettiin todella varhain elokuisen aamuna, jolloin oli jo aika viileää. Oli uskomatonta huomata, mikä lämpö lähellä olevista ihmisvartaloista huokui.
Jännä sivuhuomio: Kuva otettiin todella varhain elokuisen aamuna, jolloin oli jo aika viileää. Oli uskomatonta huomata, mikä lämpö lähellä olevista ihmisvartaloista huokui.
ja esittelen sitä mielelläni mm bikineissä kesäisin, mutta tuollaiseen en ikinä menisi, huhhuh... Jokin raja sentään.
Mutta en kyllä kestäisi, jos joukossa olisi jotain kuolailijoita.
ihmiset häpeilevät liika vartaloitaan, ja liian monet ei tajua miten monen muotoiset vartalot ovat kauniita.
Kyllä minä voisin ehkä osallistua.
Kuulun siihen vartaloaan häpeävien suureen joukkoon :(
Ei minkäänlaista kiinnostusta osallistua moiseen.
vartaloni on kaukana täydellisestä, mutta en mä sitä silti mitenkään häpeile.
Mulla on omasta mielestä ihan hyvä kroppa yli kolmikymmiseksi kahden lapsen äidiksi ja en häpeä vartaloani, mutta en mä lähtis tollaseen mukaan.
Mä luulen että mun miehellä ei olis sitä vastaan mitään, mutta meidän 15-vuotias teinityttö ei välttämättä olis kauhean ylpeä äidistään :)
mm. Wallu Valpio ja Nina Herala osallistuivat kuvaukseen
Voisin mennä. Sitten kun olen suurentanut rintani.
Vituttaa, on kapea vyötärö ja muhkea takamus, mutta ei rintoja.