Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on kyllä ihanaa olla vielä suht nuori äiti

Vierailija
01.03.2010 |

oltiin lumilautailemassa lasten kanssa ja voin sanoa, että ei siellä rinteessä näkynyt montaakaan äiti-ihmistä lasten kanssa! suurin osa istui kahvilassa katselemassa, nämä poikkeuksetta yli 40 vuotiaita kaikki. Miehet kyllä jaksavat vielä luitansa liikuttaa mutta ei mammat...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten täällä välillä ihmetellään, miksi nuorista äideistä kirjoitetaan niin ikäviä juttuja. Ihan itse kaivavat verta nenästään.

Vierailija
22/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes päivittäin. Samoin käyn hänen kanssaan ratsastamassa, viime viikolla olimme parin tunnin mittaisella vaelluksella heppojen kanssa. Olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että ainakin minun kohdallani into ja myös varallisuus on tällä hetkellä huomattavasti korkeammalla kuin olisi ollut parikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanut tai viitsinyt, en edes 15-vuotiaana. Lukiossa en suostunut hiihtämään, melkein sain liikunnasta ehdot. Ei tosiaan kiinnostanut silloin, eikä nyt. Ja sitten joku ap:n kaltainen einstein tosissaan luulee, että johtuu iästä.

Eikö sulla koskaan ollut koulussa luokkakavereita jotka INHOSI kaikkea liikuntaa? Joo, ja en ole mikään laardi koskaan ollut...

Vierailija
24/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laskettele enkä lautaile lentopallossa särkemäni polven takia.

Vierailija
25/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tasan 40 kun lapseni ovat täysi-ikäisiä = aikuisia.

mikä tämän pointti on?

Vierailija
26/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

21/23v, 30v ja 42v enkä juurikaan ole huomannut tuossa eroa. Päinvastoin nyt on aikaa ja kanttia jättää vaikka kämppä siivoamatta ja viettää sekin aika pulkkamäessä:D En minäkään menisi lautailemaan jos lapsi osaa sitä ja minä en, turha siellä on käkkiä rinteen tukkeena!! Eilen oltiin luistelemassa ja viikolla hypittiin autotallin katolta lumikasaan, jihuu! mamsa 49v

ihanaa, noin sitä pitääkin osata nauttia elämästä :D toivottavasti itelläkin riittää virtaa ja lapsenmielisyyttä vielä vähintään seuraavat 19 vuotta ;P

eiköhän niitä kahvilassa istuskelijoita löydy sekä vanhemmista että nuoremmista äideistä..

mami20v

Vierailija
27/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

määritelmät ovat muuttuneet. Itse ajattelen, että parikymppiset ovat aikuisia alle 18-vuotiaat teinejä.

Itsekin olen esikoisen saanut 24-vuotiaana AIKUISENA. Eli kun olen 45, minulla on jo aikuisia lapsia. Olenko teiniäiti?

Kaikki eivät tee lapsia teini-iässä. Mä olen ensin opiskelllut

ja kun olen 45v mun lapset on jo aikuisia...

Vierailija
28/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten täällä välillä ihmetellään, miksi nuorista äideistä kirjoitetaan niin ikäviä juttuja. Ihan itse kaivavat verta nenästään.

niin niitä vaan löytyy vähän väliä niitä veren kaivajia vanhemmistakin äideistä.. enemmän niitä on juttuja miten nuorista äideistä ei ole mihinkään... ylipäätään idiootteja kaikki jotka näitä kirjoittelee ja vielä nekin jotka provosoituvat näistä ja alkavat puolustamaan vastakkaista ikäryhmää.. tosi kypsää kiistellä siitä minkä ikäinen äiti on hyvä... haloo!

Vierailija
29/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä? Kun ole vielä nuori :D :D.

Kyllä ainakin Levillä KAIKKI kävi juomassa/syömässä/vessassa, jos ei kahviloissa/ravintoloissa/niin repussa oli evästä.

Tässä sinulle yksi syy, miksi siellä istutaan, miksi seistä jos on tuoleja vapaana?!?

Vierailija
30/30 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 40-vuotias jolla on pieniä lapsia on "nuorempi" kuin 40-vuotias jolla on vaikkapa 20-vuotias lapsi. Koska se jolla on niitä pieniä lapsia, elää pikkulapsiperheen nuorta arkea, kun taas se toinen 40-vuotias saattaa olla jo mummo ja elää tavallaan vanhuksen elämää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi