Ihana talo!
Kommentit (14)
sisustus, en tykkaa ollenkaan.
ulkoapain se torni nayttaa lahinna naurettavalta. ei kiitos minulle.
kiiltäviä muovitiiliä siinä yhdessä huoneessa oli?
Ruma sisältä ja päältä. Keittiö oli ihan jees, muuten ei. Lastenhuoneessa oli säästelty ostamalla halvimmat mahdolliset Sotka-kalusteet, jotka eivät sopineet edes keskenään. Kamalat ysärikaakelit ja puhviverhot, huh!
Karsea ylisuuri mökki.
Ne kelohonkamökitkin ovat viihtyisämpiä.
Pesuhuoneesta ja eteisestä suoraan ruokailutilaan. Kodinhoitohuoneesta olkkariin????
Lääniä kyllä riittää, mutta sauna ja "lasten" makkarit pikkukoppeja. Mieleton remppa pitäisi tehdä että pystyisi asumaan tappamatta itseään nauruun.
Makuasia, mutta ei minusta hieno ollenkaan.
En tykkää käytetyistä materiaaleista: puu(katotkin), kivitiilet tai mitä ovat ja minusta lasten huoneet ihan liian pienet ja olkkari taas järjetön halli. Sisustus on jokaisen oman asia, mutta talon puitteet ei todellakaan ole mua varten.
tulee lähinnä mieleen tosta tornista
Persoonallinen suomalaisittain ja jotenkin huokuu lämpöä + persoonallisia ratkaisuja.
Olenko mä oikeasti ainoa, jonka mielestä tuossa olisi "munaa"? Mä tykkään jenkkityylisistä taloista. Niissä käytetään näyttäviä elementtejä ja ei ujostella materiaalien kanssa.
ennemminkin jotain keskieurooppalaista metsastysmaja tyylia suurimmaksi osaksi. Makuuhuone vaikuttaa italialaiselta.
Kyllä tämä on ihan supisuomalaista. Kukaan jenkki tälläistä ottaisi.
En tykkää puukatoista ja muutenkin näyttää kesämökiltä. Pahkakalusteet ovat aina saaneet karvat pystyyn.
Pari huonetta näytti siltä, että niissä voisi majailla: ne, joissa ei ollut tungettu puuta joka paikkaan. Mutta onko tämä nyt kesämökki? Minusta näyttäisi enemmän loma-asunnolta. Tosin minua tämä ei sytyttäisi siinäkään mielessä.
sisustus, en tykkaa ollenkaan. ulkoapain se torni nayttaa lahinna naurettavalta. ei kiitos minulle.
Teillä taitaa olla käsitys amerikkalaisuudesta lähtöisin jostain Dallasista tai Dynastiasta... Niistä ajoista on kyllä tyyli ja maku muuttuneet myös Yhdysvalloissa. Makua monessa kodissa on ja rahaa myös toteuttaa makua.
20 vuoden päästä tämä talo on antiikkia, todellinen pahimmilta juppiajoilta tyylipuhtaana säilynyt helmi. Varma sijoitus!
Menisi pitkä penni remonttiin, kun kaikki pinnat, kaiteet,ym. pitäisi laittaa uusiksi.
Mikä se lasikoppi siellä olohuoneessa oikein on??