Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auto ja sylivauva varastettiin apteekkikäynnillä

Vierailija
15.01.2009 |

http://www. satakunnankansa.fi /cs/Satellite/Satakunta/1194611103959/artikkeli/auto+ja+sylivauva+varastettiin+apteekkikaynnilla. html

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon typeriäkin ihmisiä....

Vierailija
22/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auto käynnissä...

että en millään voi tajuta mikä järki tuon äidin käytöksessä on ollut, puhumattakaan siitä että kuka jättää auton ovet auki, käynnissä (!) yhtään minnekään missä on ihmisiä lähempänä kuin 100m!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jättää auton KÄYNTIIN

Vierailija
24/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää auton ihan viereen.

Vaikka veisin postiin jonkun paketin taikka hakisin niin ei tulis mieleenkään jättää auto käyntiin.

Täytyy olla kyllä todellinen valopää.

Onneks vauvalle ei käynyt mitään.

Vierailija
25/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi kuin sekunti hypätä kuskin paikalle ja ajaa pois!

tai pedofiili voi napata vauvan takapihalta vaunuista koska vaan!

Missään muualla maailmassa ei lapsia jätetä vartioimatta johonkin vaunuihin!

Auto on sentään lukittu ja joku hetki menee lukkojen avaamiseen.

Vierailija
26/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaivautuu ottaan toiset avaimet mukaan

Niin mä tein jos oli ees oletus että jätän vajaaks minuutiks auton käymään.

eikä muutenkaan mein autoon mee kukaan.koira pitää siitä huolen tai sit tarttee tappaa koira ensin.

Vierailija
27/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimuksen irti. Ovet lukossa, vauva auton sisällä ja minä ulkopuolella. Oli muuten vitsit vähissä.

Soitin lukkosepällä, lupasi tulla paikalle reilun tunnin päästä. Tässä vaiheessa vauva heräsi autossa ja alkoi karjua. En halunnut pientä huudattaa tuntia, joten ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin iskeä yksi ikkunoista rikki jotta sain vauvan ulos autosta.

Arvatkaa vaan, olenko sen jälkeen jättänyt vauvaa autoon, en ole enkä jätä ikinä enää. Koskaan ei voi tietää, mitä voi tapahtua.

meillä ainakin vauva aina heräsi jos auton sammutti, ehkäpä tämä nainen siksi päätti jättää auton käyntiin jotta vauva nukkuisi sen aikaa kun pikaisesti käy apteekissa, tuskin nyt mitään reseptilääkettä oli hakemassa missä menee aikaa enemmänkin. Ihmettelen kyllä tätä että kaikki tuomitsevat naisen teon niin jyrkästi, itse olen jättänyt vauvan autoon siksi aikaa kun olen käynyt pankkiautomaatilla ja kun olen r-kioskille palauttanut pikaisesti leffan. Automaattikäynnillä meni aikaa n. 1min, ja r-kioskin keikassa n. 30sek. Ovet olen kyllä aina lukkoon laittanut, mutta hieman suhteellisuudentajua mammat. Paikkakuntamme r-kioskin edustalla olen useinkin nähnyt vaunuja ulkopuolella vauva nukkumassa sillä aikaa kun mamma asioi sisällä, ja baari on vieressä että niitä humalaisiakin siinä usein pyörii. Mielestäni edelleen turvallisempaa jättää lapsi autoon kuin vaunuihin minkä tahansa kaupan/viraston eteen.

Vierailija
28/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmishenki on jonkin arvoinen. Jossain muualla vauva olisi päässyt hengestään.

Vierailija
29/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkoon ajatelemattomia, typeriä tai vaan kerrassaan tyhmiä.

Välinpitämättömiä, vastuuttomia tai yksinkertaisesti itsekkäitä.

Kaikki perustelut jättää lapsi hetkeksikään autoon, vaikka auto ei olisikaan käynnissä ja ovet lukossa, ovat täysin turhia.

Koska jotkut ihmiset ovat vaaraksi itselleen ja läheisilleen, ovat ymmärtämättömiä toimimaan järkevästi, tulisi vastaava laittaa vähintäänkin rikesakon piiriin. Niinkuin meitä muutenkin laki yrittää monessa asiassa suojella itseltämme. mm. kypäräpakko moottoripyöräillessä, turvavyöpakko autolla ajasessa, pieni lapsi on oltava kiinni turvaistuimessa jne... paljon muutakin löytyy.

Tässä joku aina sitten poliisi pelasti 2- ja 3-vuotiaat lapset pakkaspäivänä autosta, johon oli ostettu parkkiaikaa kolmisen tuntia.

Lasten vanhemmat tavoitettua, he eivät pitäneet asiaa millään lailla outona tai vääränä (!??!?!?) KÄSITTÄMÄTÖNTÄ.

Tai entä ne ääritapaukset kun, lapsi on kuollut liian kuumassa autossa lämpöhalvaukseen. Näitä tapauksia aika ajoin uutisoidaan.

Mitä tulee vaunujen/rattaitten jättämiseen kaupan yms ulkopuolelle asioinnin ajaksi,

niin tämähän oli 70-luvun ilmiö. Aika oli silloin toinen.

Vierailija
30/33 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten saa avaimet autosta ja ovet lukkoon jos auto on käynnissä..? Onko meillä vaan niin vanha rotisko ettei tuollainen onnistu..jotain nykyautojen tekniikkaa vai?

Ja kyllä apteekkikäynti hyvin usein kestää pitempään kuin pikainen käynti ärrällä viemässä leffan tms. ja automaatit taas ovat usein ulkopuolella kuitenkin, eli näköetäisyydellä..

No, kukin tyylillään.

Meidän autossa on ns. avainkortti, jonka voi ottaa pois "lukosta" vaikka auto olisi käynnissäkin. Ja napsauttaa sillä sitten keskuslukituksen päälle ulkoa päin. Auto ei myöskään lähde liikkeelle uudestaan ilman sitä korttia, vaan herjaa: laita kortti paikalleen. Tällaista nykyaikaisempaa autoa ei siis voi varastaa noin vain.

Mutta toinen juttu on, kannattaako silti jättää lasta käynnissä olevaan autoon kun itse menee jonnekin sisälle...

Vierailija
31/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, tuo on niin harvinaista, että meteoriittikin tippuu pään päälle todennäköisemmin. Ihme hysteriaa taas.

Vierailija
32/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole höpö höpöä, onneksi sentään suurin osa pitää huolen lapsistaan niin tällaista ei pääse sattumaan. Sitten on pieni osa niitä höpöhöpöjä jotka viis veisaa ja sitten sattuukin kun osuu sopiva hörhö kohdalle joka tekeekin pahojaan.

Vierailija
33/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään tarkoitukseen menee lapset, jos joku varastaa. Jollain on ollut lapsenkaipuu ja ei ole niitä saanut, niin näin saa näppärästi irtolapsia itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi