Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut Huutismyyjät eivät viitsi laittaa tilinumeroaan huutajalle? Ov

Vierailija
28.02.2010 |

Voitin yhden kohteen, kohde sulkeutui eilen puolen päivän maissa. Oltiin eilen koko päivä häissä ja tultiin vasta tänään kotiin. Avasin äsken koneen ja menin katsomaan meilit ja antmaan yhdelle Huutisostajalle palautetta.

Huomasin sitten, että tuo myyjä oli antanut mulle negan, KUN EN OLE OTTANUT YHTEYTTÄ???!!! Kuitenkaan myyjä ei ole laittanut mitään viestiä..

Miksi hitossa sitä tilinumeroa pitää pantata? Miksei sitä voisi automaattisesti laittaa välittömästi kohteen sulkeutumisen jälkeen huutajalle TAI käyttää vakioviestiä? 99% myyjistä on ilmoittanut tilinumeron ihan itse, pyytämättä. Myös minä teen niin.

"Ainoastaan nouto" kohteet on tietty asia erikseen, mutta jos kyseessä on "ainoastaan postitus" kohde, niin..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas ihme ihminen! Eihän voi olettaa, että ihmiset on koko ajan koneella eli minä ainakin odotan muutaman päivän ostajan yhteydenottoa, ellei kuulu yritän soittaa ellei meiliinkään vastaa.

Myyjän pitää viedä kauppa loppuun asti!

Outoa antaa nega kun vasta eilen mennyt umpeen.

Vierailija
2/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on käynyt myyjän ominaisuudessa niin, että huutaja ei ole jostain syystä huomannut kohteen sulkeutumisen jälkeen huutiksen viestin mukana automaattisesti tulevaa vakioviestiäni ja siinä olevaa tilinumeroa. Eikä kyllä myöskään ole vaivautunut sitä kyselemään.

Kerran odotin viikon yhteydenottoa/maksua ja sitten ystävällisesti kysyin, että onko mahdollisesti unohtanut huudon tms. Ja vastaukseksi on vain tullut lyhyesti "Anna tilinumerosi" tms.

Tökeröä tuokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oma sanaton sääntönsä siitä, että ainoastaan HUUTAJA on aktiviinen ja kyselee tilinumeroa. Ja myyjä ei voi sitä itse laittaa KYSYMÄTTÄ.

Kaikki ei muuten huomaa/jaksa selata Meklarin viestiä loppuun asti eli vakioviesti voi jäädä huomaamatta. Suosittelenkin laittamaan esim. kohteeseen ISOILLA kirjaimilla tekstin: HUOM!!VAKIOVIESTI KÄYTÖSSÄ, LUETHAN MEKLARIN VIESTIN LOPPUUN ASTI! KIITOS! Tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän