Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehesi hoitaa lastanne...

Vierailija
28.02.2010 |

Niin.. ottaako hän mukaan lapselle varavaatteet, vaipan, vesipullon yms tarvikkeita, kun lähtee lapsen kanssa kyläilemään, kauppaan tai mihin nyt vaan? Nyt siis lähinnä kyse vaippaikäisistä lapsista.

Meillä kun tuo mies ei ota lapselle mukaan mitään. Nytkin lähti kyläilemään ja edes tuttia ei ottanut. En periaatteestakaan nyt sanonut asiasta mitään, sillä en jaksa enää holhota. Varmasti tajuaa viimestään sillon, kun lapsen vaatteet kakassa, että olisi kannattanut ne vaihtovaatteet ottaa mukaan ;)

Meillä siis pakattuna aina hoitolaukku, jossa vaippoja, kosteuspyyhkeitä, peppupyyhe, vaihtovaatteet, varatutti, ruokalappu+lusikka ja vesipullo. Ei siis tarvitse erikseen pakkailla, jos kiireellä lähtee ja mies tietää asian. Aina vaan jättää sen ottamatta.

Onko tämä teistä outoa vai yleistäkin miehille?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissakin asioissa osaa ajatella nenäänsä pidemmälle =)

Vierailija
22/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina hoitolaukku lähtövalmiudessa. :)

Minä huolehdin laukun aina ajantasalle.

Ei tosin aina ole mukana, enkä tiedä tarkkaan kuinka on toiminut silloin kun on ollut hoitovapaalla minun ollessa töissä.

Käy kumminkin paljon lasten kanssa yksin liikkeellä ja ainahan nuo on pärjänneet kuiten. :) Joskus jopa paremmin kuin minä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa ja osaa itse pakata mitä tarvitsee .

Vierailija
24/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille oli unohdettu laittaa vaippa kokonaan - huomasivat vasta kotona... mutta hoitolaukku oli kyllä, eli tälle mun olisi kai pitänyt tehdä oma ketju

Vierailija
25/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ainakin ennen tämän ketjun lukemista) meillä on ihan tavallinen perhe, mutta mun mies ei kyllä ole mennyt meidän vauvan kanssa mihinkään :D

Isomman kanssa toki käy luistelemassa yms. urheilujuttuja harrastamassa, mutta ei se koskaan ole vauvaikäisen kanssa mihinkään kahdestaan lähtenyt, kylään, kauppaan tms.

Ollaankohan me sittenkin jotenkin outoja? :)

Missä ne teidän miehet vauvan kanssa käy ja mitä te sillä aikaa teette tai missä olette?

Jos mulla on joskus illalla joku pakollinen meno (1-3 tuntia), niin tässä kotosalla nuo ovat olleet.

Vierailija
26/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi korkeintaan pihalle tai luistelukentälle kun menee isompien kanssa eikä hän silloin mitään mukaan ota. Kerran muistan kun hän vei keskimmäisen kerhoon ja meni vauvan kanssa siksi ajaksi kauppakeskukseen, silloin kai työnsi vaipan taskuun lähtiessään. En minäkään kyllä muuta ota mukaani kun vaipan.

Vierailija
27/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei minunkaan mieheni koskaan minnekään vauvan kanssa mene.